Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 164
  • Wyświetleń 30k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

o kur... o jeden za dużo haha ustawiłem w array 13 i myślałem że 13 jest hah a zapomniałem że to + 13 a nie samo 13... zaraz to poprawie dzięki że zauważyłeś bo do tej pory bym nawet nie pomyślał o tym xD hhehe

Napisano
  • Autor

al-nurtuixspirlmmskrtcc.jpg

Poprawiłem ząbki jest 13 sztuk, dodałem całą gąsienice, koła.

 

ut-dbftwobmtjhsgfnhxeqb.jpg

 

Jedziem dalej... ;) Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Posiadacie może jakieś refki od drugiej strony gąsienicy abym mógł wymodelować detale co podtrzymuje to wszystko ?

Aktualny stan

to65.png

Napisano
  • Autor

ov-mlaxenjsiaobdbecbuvr.jpg

 

Na teraz odpoczynek robię wieczorkiem ciąg dalszy :)

Napisano

Idzie Ci świetnie ,może tylko posprawdzaj proporcje , jakoś tak ja patrze na spinki gąsienic to wyglądają na spłaszczone , choć może tylko to moje oko jest krzywe :)

pewnie masz materiały ale podsyłam Ci kilka linków:

http://www.primeportal.net/tanks/paul_truhe/m24_chaffee_walk_1.htm

http://www.primeportal.net/tanks/de_craecker/m24_walk.htm

http://www.primeportal.net/tanks/benjamin_behrens/m24_blade_photos.htm

Napisano
  • Autor

Dzięki Pixel-Factory, nie potrafię korzystać z google chyba bo jebitne są te refki bardzo się przydadzą! ;) A co do proporcji to robię tak samo jak na blueprincie mam :D

Napisano
  • Autor

Małe poprawki + parę detali i teraz karoseria bo bok już chyba skończyłem cały jeszcze tylko muszę skopiować zębatkę i odwrócić ją.

 

eh-fcfkfkboyrbyrkbphelx.jpg

 

kg-xxfnvhuzgdhefjgnican.jpg

 

Sam się nie spodziewałem że już tak potrafię, kiedyś mogłem o takim czymś tylko pomarzyć i popatrzeć mam nadzieję że ten rok nie tylko dobrze się zacznie ale jeszcze lepiej się zakończy ;) Pozdro

Napisano
  • Autor

Blachy będą szły jeszcze do poprawy do tego muszę skupić się detalach które znajdę na nadkolem czy jak to można inaczej nazwać

 

6l7z.png

 

 

 

 

 

 

Siatka:

 

 

Basic bez nurbsów:

 

 

8hbx.png

 

 

Sub 1

 

 

k3xx.png

 

 

Sub 2

 

 

wgmp.png

 

 

Sub 3

 

 

p1y3.png

 

 

Dużo polygonów ponieważ gąsienica jest w 100% bez instancji. Przy użyciu instancji było by

 

 

m2bv.png

 

 

Ale zajmie się tym Vray Proxy ;)

 

 

A tutaj karoseria na nadkola

 

 

xw-pulyghxshyzcrgmunkct.jpg

 

 

Pozdrawiam ! ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Szwadron ! ;) Tekstury muszą też być bardzo dobre innej opcji nie dopuszczam przy tym modelu ;)

Detal

hm-lnedtfkohjxyvwisutox.jpg

Napisano
  • Autor

haha to są skutki właśnie jak wciągnie się do modelowania na cały dzień to o drobiazgach się zapomina :P Zaraz to poprawie i dam edit a tym czasem pobiorę te reki póki mam neta ;d Dzięki ;)

Napisano
  • Autor

Zrobiłem sobie przerwę jedno dniową o 13:30 dzisiaj zacząłem kontynuować. hm-zlthssvaimvhvecofovq.jpgnu-ushwjogosarbtrrrffqs.jpgqq-vohgtlfhbjrzvehfbhya.jpgChcę zrobić siatkę i jeszcze parę modeli na te blachy boczne i okryć je siatką + jakieś materiały zawinięte do tego przytrzymywane pasami. W śrubkach muszę rotację porobić. Zrobić płachtę na te skrzynki ( efekt nie zadowolił mnie - być może tekstury to nadrobią ) dodawałem już nawet z głowy parę detali żeby słabo nie wyszły no ale odstają od reszty i nie wiem teraz czy zakryć je po prostu czymś i mieć spokój czy bardzo ale to bardzo ładne tekstury bym musiał wykonać. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w temacie ;)

Napisano
  • Autor

Racja, do poprawy poleci ;) Dzięki za dobre łoko

Napisano
  • Autor

pwsn.jpg

niestety mam przerwy małe i muszę nadrabiać po nocach. Teraz zabieram się za przód ;) Wgięcia jeszcze nie zostały zrobione jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia :P Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

vx-vvdazlfzkdpcrzdhxjam.jpg

 

la-gswiclzrbrqznkfrxfkj.jpg

 

Kolejny detal, muszę teraz z plane zrobić lampe.

 

A Kij zrobiłem od razu :P

 

ra-tqtjekqjgihvlgbsfovp.jpg

Napisano
  • Autor

Ciąg dalszy, powolnie mi to idzie bo lipa z warunkami, ale nie poddaję się :)

 

lr-xjcnjohubddxloowdvuz.jpg

 

Jeszcze jest sporo do roboty z przodu. Pozdro! ;)

Napisano
  • Autor

Blachy połączone + dolne detale oraz to co utrzymuję zębatki. Nie wiem czy zrobić już spawy bo jest trochę zabawy z tym nie powiem wszystko co tutaj jest to prawie polega na spawach a w pracy w ogóle się nie znajdują więc będę musiał je zrobić. Co polecacie sculpt a potem wypalanie map ? Czy High poly cisnąć nie paćkać się ?

 

rl-dljilvdbgrxklkuareig.jpg

 

Większa wersja:

 

sva1.jpg

Edytowane przez Kir4

Napisano
  • Autor

Koniec frontu zabieram się za tył na koniec zostawiam sobie spawy

 

po-yayswseoffkxacbvdijw.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

W końcu ruszyłem z tym czołgiem trochę czasu potrzebowałem żeby ogarnąć i zacząć kończyć go :

 

155jtyq.jpg

Napisano
  • Autor

Szwadron, tak się mówi ale niestety nie mam tylko za zadanie robienia 3D w życiu ale też człowiek pracuję zwyczajnie i czasami ciężko się pozbierać, a żeby robić sukcesywne projekty to lepiej przy spokoju i z własnych chęci nie na przymus ;)

Napisano
  • Autor

Ładnie Pitter ;)

 

Jedziemy z tematem ;) ! Potrzebuję jeszcze kilka poprawek tyłu i detali. Do tego boczne koła będą potrzebowały napęd jakiś więc jeszcze trochę roboty będzie z tyłu. Zapraszam do komentarzy, opinii pozdrawiam ! ;)

 

Tył:

 

t7b9m0.png

 

Przód:

 

1o0eh3.png

Napisano
  • Autor

Dzięki seblen11 ! ;)

 

Mam mały problem, być może pomoże mi ktoś znaleźć referencji fp-otcxipqvmubckrcgifde.jpg chodzi mi o zaznaczony obiekt strzałką czerwoną. Bo nie wiem czy jest sens modelowania z takiej słabej jakości jak się okażę jakaś super refka i wszystko inaczej będzie wyglądać. Dzięki i pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki ziom, o to mi chodziło chyba mi starczy żebym stworzył ten obiekt ;)

Napisano
  • Autor

No i zrobiłem już prawie cały tył. Muszę dodać jeszcze troszkę detali no i boki czołgu dokończyć.

 

huqf6p.jpg

rh9a9t.jpg

oc-cqthpabugtpppuogrcio.jpg

Napisano

Ciśnij kir4! dobrze idzie! :> :>!

 

jeżeli to nie problem to nałóż jakiś bardziej metaliczny materiał na ten czołg, tak po prostu dla estetyki renderu :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie, jaja będą jak będę to teksturował.

 

 

sy-sefkbyfiikjiruntsvza.jpg

Napisano
  • Autor

Koniec boku, została góra do zrobienia. Za pewne dojdą jakieś detale jeszcze ale to kwestia czasu. Pozdrawiam !

4q0hf8.png

Napisano
  • Autor

Aaa to posłuży później jako bród i wygięcia, jak będę teksturował to zmienię kształt tego bo to są zredukowane poligony. Chcę sprawdzić jak mi to wyjdzie później nie ma co się martwić cel zamierzany :P A efekt nie jest końcowy tak że można to zignorować przez okres modelowania. Pozdrawiam ;)

Napisano
  • Autor

No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść.

 

a tym czasem:

 

1959895_383202635154278_1944778192_n.jpg

 

Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach

 

fc-yylgdrtetgalsnkbckdq.jpg

 

macie jakiś pomysł jak odwzorować się na tym ? Widzę tam jakieś detale ale niewyraźnie a jest ich tam trochę więc wypadałoby je tez zrobić, pozdrawiam ;)

Napisano
  • Autor

:OOO Dzięki Chłopie jesteś Wielki aż się żyć zachciało ! To jedziemy dalej z tematem, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

No i zrobione :) Teraz górny przód.

10003494_383296215144920_460155793_n.jpg

dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;)

Napisano
  • Autor

A teraz góraaa, coś na co czekałem najdłużej żeby zwalczyć strach ;)

 

fi-selidrijhnodseexbcuf.jpg

un-qloqaiixyvdbbiyvflqh.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki Byku ;)

 

Następny detal sory za jakość kolejny render będzie lepszy. Teraz idę odpoczywać :) Alboo jeszcze chwilę podłubie :D

 

1800188_383709045103637_1062179306_n.jpg

Napisano
  • Autor

Zacząłem górę robić, miałem kolejną przerwę z powodów osobistych. Mam zamiar do 29 marca zakończyć ten model, nie wiem czy dam radę to oteksturować na 4GB ram.

 

uq-xinxzpecgotyftijbppp.jpg

fn-totfbddotzuytlxnpfbp.jpg

 

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

Ogólnie to tak sobie majsterkowałem z odbiciami, nie mogę się doczekać kurna na wykończenie tego modelu :D Obiecuję że doczekacie się końca tego modelu do Niedzieli / Poniedziałku zależy czy będę pracował ;)

kcb6eo.jpg

spw4lg.jpg

Napisano
  • Autor

Bałem się od samego początku góry, ale poradziłem sobie za pierwszym razem! Deliktane poprawki zostały i mogę zabierać się za lufę a na koniec detale. Jestem dumny z siebie że nie poległem na tym ;) KONIEC TUŻ TUŻ!

 

2gxgvpt.jpg

Napisano
  • Autor

Render w lepszej jakości.

357myj8.png

 

Teraz tak co mi zostało do poprawy dodania.

 

- Poprawienie lufy

- Detale na górną część czołgu

- Spawy

- Skalowanie niektórych obiektów.

 

Potem mogę zacząć to teksturować, macie może jakieś porady, pomysły ? Nie zapominajmy też że trochę ogranicza mnie ten ram ( 4GB RAM ) więc bez przesady. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w temacie ! ;)

Napisano
  • Autor

Szwadron, dzięki poprawiłem.

 

Aktualny stan:

 

fmkjds.png

 

Trochę poprawek i detali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności