Napisano 18 Styczeń 201411 l Autor o kur... o jeden za dużo haha ustawiłem w array 13 i myślałem że 13 jest hah a zapomniałem że to + 13 a nie samo 13... zaraz to poprawie dzięki że zauważyłeś bo do tej pory bym nawet nie pomyślał o tym xD hhehe
Napisano 18 Styczeń 201411 l Autor Poprawiłem ząbki jest 13 sztuk, dodałem całą gąsienice, koła. Jedziem dalej... ;) Pozdrawiam
Napisano 19 Styczeń 201411 l Autor Posiadacie może jakieś refki od drugiej strony gąsienicy abym mógł wymodelować detale co podtrzymuje to wszystko ? Aktualny stan
Napisano 19 Styczeń 201411 l Idzie Ci świetnie ,może tylko posprawdzaj proporcje , jakoś tak ja patrze na spinki gąsienic to wyglądają na spłaszczone , choć może tylko to moje oko jest krzywe :) pewnie masz materiały ale podsyłam Ci kilka linków: http://www.primeportal.net/tanks/paul_truhe/m24_chaffee_walk_1.htm http://www.primeportal.net/tanks/de_craecker/m24_walk.htm http://www.primeportal.net/tanks/benjamin_behrens/m24_blade_photos.htm
Napisano 19 Styczeń 201411 l Autor Dzięki Pixel-Factory, nie potrafię korzystać z google chyba bo jebitne są te refki bardzo się przydadzą! ;) A co do proporcji to robię tak samo jak na blueprincie mam :D
Napisano 19 Styczeń 201411 l Autor Małe poprawki + parę detali i teraz karoseria bo bok już chyba skończyłem cały jeszcze tylko muszę skopiować zębatkę i odwrócić ją. Sam się nie spodziewałem że już tak potrafię, kiedyś mogłem o takim czymś tylko pomarzyć i popatrzeć mam nadzieję że ten rok nie tylko dobrze się zacznie ale jeszcze lepiej się zakończy ;) Pozdro
Napisano 20 Styczeń 201411 l Autor Blachy będą szły jeszcze do poprawy do tego muszę skupić się detalach które znajdę na nadkolem czy jak to można inaczej nazwać Siatka: Basic bez nurbsów: Sub 1 Sub 2 Sub 3 Dużo polygonów ponieważ gąsienica jest w 100% bez instancji. Przy użyciu instancji było by Ale zajmie się tym Vray Proxy ;) A tutaj karoseria na nadkola Pozdrawiam ! ;)
Napisano 21 Styczeń 201411 l Autor Dzięki Szwadron ! ;) Tekstury muszą też być bardzo dobre innej opcji nie dopuszczam przy tym modelu ;) Detal
Napisano 21 Styczeń 201411 l Kir4- wszystko wygląda czysto i bez buraków na siatce ,tylko na boga czemu śruby są 5-kątne ??? http://militarymodels.co.nz/2012/04/07/photo-walkaround-m24-chaffee/
Napisano 21 Styczeń 201411 l Autor haha to są skutki właśnie jak wciągnie się do modelowania na cały dzień to o drobiazgach się zapomina :P Zaraz to poprawie i dam edit a tym czasem pobiorę te reki póki mam neta ;d Dzięki ;)
Napisano 23 Styczeń 201411 l Autor Zrobiłem sobie przerwę jedno dniową o 13:30 dzisiaj zacząłem kontynuować. Chcę zrobić siatkę i jeszcze parę modeli na te blachy boczne i okryć je siatką + jakieś materiały zawinięte do tego przytrzymywane pasami. W śrubkach muszę rotację porobić. Zrobić płachtę na te skrzynki ( efekt nie zadowolił mnie - być może tekstury to nadrobią ) dodawałem już nawet z głowy parę detali żeby słabo nie wyszły no ale odstają od reszty i nie wiem teraz czy zakryć je po prostu czymś i mieć spokój czy bardzo ale to bardzo ładne tekstury bym musiał wykonać. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w temacie ;)
Napisano 23 Styczeń 201411 l czemu mam wrażenie że zapasowe ogniwa gąski na błotniku są przeskalowane?
Napisano 25 Styczeń 201411 l Autor niestety mam przerwy małe i muszę nadrabiać po nocach. Teraz zabieram się za przód ;) Wgięcia jeszcze nie zostały zrobione jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia :P Pozdrawiam !
Napisano 25 Styczeń 201411 l Autor Kolejny detal, muszę teraz z plane zrobić lampe. A Kij zrobiłem od razu :P
Napisano 27 Styczeń 201411 l Autor Ciąg dalszy, powolnie mi to idzie bo lipa z warunkami, ale nie poddaję się :) Jeszcze jest sporo do roboty z przodu. Pozdro! ;)
Napisano 27 Styczeń 201411 l Autor Blachy połączone + dolne detale oraz to co utrzymuję zębatki. Nie wiem czy zrobić już spawy bo jest trochę zabawy z tym nie powiem wszystko co tutaj jest to prawie polega na spawach a w pracy w ogóle się nie znajdują więc będę musiał je zrobić. Co polecacie sculpt a potem wypalanie map ? Czy High poly cisnąć nie paćkać się ? Większa wersja: Edytowane 27 Styczeń 201411 l przez Kir4
Napisano 28 Styczeń 201411 l Autor Koniec frontu zabieram się za tył na koniec zostawiam sobie spawy Pozdrawiam !
Napisano 25 Luty 201411 l Autor W końcu ruszyłem z tym czołgiem trochę czasu potrzebowałem żeby ogarnąć i zacząć kończyć go :
Napisano 25 Luty 201411 l Autor Szwadron, tak się mówi ale niestety nie mam tylko za zadanie robienia 3D w życiu ale też człowiek pracuję zwyczajnie i czasami ciężko się pozbierać, a żeby robić sukcesywne projekty to lepiej przy spokoju i z własnych chęci nie na przymus ;)
Napisano 27 Luty 201411 l Autor Ładnie Pitter ;) Jedziemy z tematem ;) ! Potrzebuję jeszcze kilka poprawek tyłu i detali. Do tego boczne koła będą potrzebowały napęd jakiś więc jeszcze trochę roboty będzie z tyłu. Zapraszam do komentarzy, opinii pozdrawiam ! ;) Tył: Przód:
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Dzięki seblen11 ! ;) Mam mały problem, być może pomoże mi ktoś znaleźć referencji chodzi mi o zaznaczony obiekt strzałką czerwoną. Bo nie wiem czy jest sens modelowania z takiej słabej jakości jak się okażę jakaś super refka i wszystko inaczej będzie wyglądać. Dzięki i pozdrawiam
Napisano 28 Luty 201411 l Autor Dzięki ziom, o to mi chodziło chyba mi starczy żebym stworzył ten obiekt ;)
Napisano 28 Luty 201411 l Autor No i zrobiłem już prawie cały tył. Muszę dodać jeszcze troszkę detali no i boki czołgu dokończyć.
Napisano 28 Luty 201411 l Ciśnij kir4! dobrze idzie! :> :>! jeżeli to nie problem to nałóż jakiś bardziej metaliczny materiał na ten czołg, tak po prostu dla estetyki renderu :)
Napisano 4 Marzec 201411 l Autor Koniec boku, została góra do zrobienia. Za pewne dojdą jakieś detale jeszcze ale to kwestia czasu. Pozdrawiam !
Napisano 4 Marzec 201411 l Autor Aaa to posłuży później jako bród i wygięcia, jak będę teksturował to zmienię kształt tego bo to są zredukowane poligony. Chcę sprawdzić jak mi to wyjdzie później nie ma co się martwić cel zamierzany :P A efekt nie jest końcowy tak że można to zignorować przez okres modelowania. Pozdrawiam ;)
Napisano 5 Marzec 201411 l Autor No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść. a tym czasem: Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach macie jakiś pomysł jak odwzorować się na tym ? Widzę tam jakieś detale ale niewyraźnie a jest ich tam trochę więc wypadałoby je tez zrobić, pozdrawiam ;)
Napisano 5 Marzec 201411 l w tych walk around'ach powinieneć coś znaleść : http://www.m24chaffee.com/m24---ropkey--indiana.html http://www.m24chaffee.com/m24---greek-military-abandoned--01---greece.html http://www.m24chaffee.com/m24---bauer--texas.html
Napisano 5 Marzec 201411 l Autor :OOO Dzięki Chłopie jesteś Wielki aż się żyć zachciało ! To jedziemy dalej z tematem, dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!
Napisano 5 Marzec 201411 l Autor No i zrobione :) Teraz górny przód. dzięki jeszcze raz Pixel-Factory ;)
Napisano 6 Marzec 201411 l Autor A teraz góraaa, coś na co czekałem najdłużej żeby zwalczyć strach ;)
Napisano 6 Marzec 201411 l Autor Dzięki Byku ;) Następny detal sory za jakość kolejny render będzie lepszy. Teraz idę odpoczywać :) Alboo jeszcze chwilę podłubie :D
Napisano 19 Marzec 201410 l Autor Zacząłem górę robić, miałem kolejną przerwę z powodów osobistych. Mam zamiar do 29 marca zakończyć ten model, nie wiem czy dam radę to oteksturować na 4GB ram. Pozdrawiam !
Napisano 19 Marzec 201410 l Autor Ogólnie to tak sobie majsterkowałem z odbiciami, nie mogę się doczekać kurna na wykończenie tego modelu :D Obiecuję że doczekacie się końca tego modelu do Niedzieli / Poniedziałku zależy czy będę pracował ;)
Napisano 21 Marzec 201410 l Autor Bałem się od samego początku góry, ale poradziłem sobie za pierwszym razem! Deliktane poprawki zostały i mogę zabierać się za lufę a na koniec detale. Jestem dumny z siebie że nie poległem na tym ;) KONIEC TUŻ TUŻ!
Napisano 21 Marzec 201410 l Autor Render w lepszej jakości. Teraz tak co mi zostało do poprawy dodania. - Poprawienie lufy - Detale na górną część czołgu - Spawy - Skalowanie niektórych obiektów. Potem mogę zacząć to teksturować, macie może jakieś porady, pomysły ? Nie zapominajmy też że trochę ogranicza mnie ten ram ( 4GB RAM ) więc bez przesady. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w temacie ! ;)
Napisano 22 Marzec 201410 l Autor Szwadron, dzięki poprawiłem. Aktualny stan: Trochę poprawek i detali.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto