Napisano 5 Wrzesień 200420 l No więc tak zaczołem sobie robić tutka, ale oczywiście nie wiem czemu ale coś mi nie idzię, niby wszystko ok ale jednak jest coś nie tak. Jeśli możecie to please o pomoc :). Poniżej zamieszczam rendery i problem jaki mam oraz link do tutka. Poniżej screen wszystkich okienek maxa.
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Daj meshsmooth na całość i ustaw Iterations >0 :) And have a nice live :)
Napisano 5 Wrzesień 200420 l Nie posklejałeś wierzchołków.... zaznacz całą siatkę na poziomie edycji vertex i wybierz weld (uważaj, zeby posklejały się dobre wierzchołki :) )
Napisano 6 Wrzesień 200420 l Autor dzięki za komenty dla was zapewne to są banalne rzeczy ale mi się przyda :).
Napisano 6 Wrzesień 200420 l max_1989-> mysle ze wiekszosc robila juz ten tutorial i zna go prawie na pamiec :) mysle ze obejdzie sie bez kolejnych updatow, a jesli ktos nie robil go jeszcze to sam sobie przez niego przebrnie :) to dzial do pokazywania czegos nowego - a nie kolejnych etapow z przerabiania tutka. jak skonczysz cala postac to wtedy ja pokaz , i wykorzystaj do jakies scenki, lub zrob jakies modyfikacje(tylko cos wiekszego niz zwerzenie ust itp)
Napisano 7 Wrzesień 200420 l barton fink--> skoncz!!! blagam!! po pierwsze chyba nie wiesz co to jest wip?? po drugie skoncz:D:D modelik narazie spoko pracuj dalej:D:D
Napisano 7 Wrzesień 200420 l moja siatka wygląda tak a po meshsmooth z interations na 2 tak jest jeden powazniejszy bląd widoczny na policzk, ale to wina złego ustawienia splajna :D więc po twojej pracy sadze ze jesli dasz meshsmooth'a to bedzie git. Chociaż juz teraz jest. Pozdro i powodzenia.
Napisano 7 Wrzesień 200420 l nielot007 :) doskonale wiem co to vip :) - co nie zmiania faktu iz nadal uwazam ze koleje etapy przerabiania tutka niekoniecznie musza byc tu pokazywane(ale jesli beda to sie przeca nie obraze -> to byla moja sugestia) ps.jak na razie model naprawde fajnie idzie pozdro
Napisano 14 Wrzesień 200420 l Autor Cześć witam po krótkiej przerwie sprawionej brakiem czasu, mam problem. Zaczełem całą główkę od nowa bo tamta siatka była zwalona zresztą ta chyba też jest, ale zarówno w tym modelu głowy jak i poprzednim mam problem, wcześniej tak na prowizorke to zrobiłem jednak chciałbym wiedzieć dlaczego mi to źle wychodzi, poniżej zamiezczam screeny i mój problem. No więc problem jest następujący, moje rysunki to te szare z tutoriala to te niebieskie. Rysunki są ponumerowane od 1 do 4 i tym oznakowaniem bende się posługiwał. No więc tak. Jak widać na rysunku 2 (moim) w porównaniu z rysunkiem 1, mój podbrudek ma tak jakby rozciągniętą siatkę do wewnątrz twarzy a siatka z tutka jest pociągnięta takjakby do dołu jednak na rysunku 4 widać że nie jest to spowodowane przeciągnięciem siatki dołem podbródka. Jak mam ustawić tak siątke jak w tutorialu? Bo kompletnie nie daje sobię z tym rady :(.
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor Poradziłem sobie jakoś z tym problemem i zrobiłem troszkę główki myślę że to niedzieli skończe całą. (mam nadzieje że z texturami). I jeszcze jedno updaty były tak żadkie poniewasz była szkoła :( teraz mam piątek sobota i niedziela także będzie więcej updatów conajmniej 4 :).
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Aż spróbuje tego tutka sam przerobić. Zapodałby ktoś przy okazji (sorry za offtopic) jakiś tutorial do teksturowania ryja? Tylko taki w miare przystępny i dokładny, nie pokazujący niuansów działań miszczów... Z tego co pamiętam na 3dtotal.com same były sztuczki dla miszczów, a ja chce coś dla buraka ;)
Napisano 16 Wrzesień 200420 l max - typowy bład przy Joannie - zbyt "spadzista" broda. Popraw rozstaw linni siatki przy widoku od przodu, mCh - Joanna na niewiele się przydaje przy oprogramowaniu innym niż max cz opcjonalnie maya. Lepszy jest poniższy tutek (chyba go na forum jeszcze nie było): Polyhead tutorial uczy ładnego planowania siatki, poza tym genialna metoda do improwizacji.
Napisano 18 Wrzesień 200420 l Autor ok narazie mam tyle, jest całe mnóstwo błędów, jednak mam nadzieje że dzisiaj je poprawie i jutro bende mógł przejść do teksturowania.
Napisano 18 Wrzesień 200420 l Autor ok tego tutka uważam za zakończonego teraz zaczne modelować swoją główkę z własnym conceptem itd. itp. Poniżej updtae.
Napisano 18 Wrzesień 200420 l max_1989 napisał: ok tego tutka uważam za zakończonego skoro tak uważasz.... teraz zrób twarz na podstawie tego tutka co ci podesłałem z jakimiś standardowymi referkami (normalnymi to nie znaczy że z Joanny)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto