Napisano 2 Styczeń 201411 l Witam wszystkich. Postanowiłem ponownie założyć swoją teczkę, bo stara była dość długo nieużywana i zdaję się, że wylądowała gdzieś w archiwum. Nie będę już jej odkopywał. Czas zacząć od zera i brać się do roboty. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie to słomiany zapał :) Na początek trochę speedów, które w ostatnim czasie staram się robić dość często, na razie głownie skupiając się na kolorach, bo z tym mam największy problem (no może na równi z anatomią :P). Edytowane 10 Styczeń 201411 l przez Zuczus
Napisano 2 Styczeń 201411 l swietna robota, dawaj więcej... jak dla mnie z kolorem nie jest u Ciebie az tak źle... a wręcz całkiem nieźle :P
Napisano 2 Styczeń 201411 l Autor Dzięki emenems, cieszę się, że nie widać dużych braków :) Ale spokojnie, wszystko wyjdzie jak zacznę wrzucać prace z głowy, bez cwaniakowania z referkami. I tak, żeby pustego posta nie pisać jeszcze jeden pack speedów.
Napisano 5 Styczeń 201411 l Bardzo fajne studia. Ciekawe kształty i podoba mi się twoja ekonomia pociągnięć pędzla :) Dwie małe podpowiedzi (nie wiem, czy są dobre, to moja obserwacja - sam sprawdź :p) - unikaj linii (takich, jak zrobiłeś choćby na wodzie w pracach z łodziami) bo one spłaszczają. W największej pracy z ostatniej wrzuty detale na wodzie zrobiłeś inaczej i wyglądają znacznie] lepiej. Staraj się też nie zostawiać ewidentnych, "brzydkich" pociągnięć widocznych na pracy, tych krótkich i szarpanych (jak np. na kolorowej twarzy) - zblendowanie ich będzie wyglądać znacznie lepiej. Czekam na więcej!
Napisano 10 Styczeń 201411 l Autor voxmortem dzięki! DraxMustHurt dzięki za wskazówki, na pewno wezmę sobie do serca :) Tym razem coś bez referek. Trochę poszukiwań do prywatnego projektu, który zacząłem już jakiś czas temu ze znajomym. Nie będę na razie o nim pisał, ponieważ jeszcze za wcześnie i wszystko się może zmienić :) W skrócie to astronauta, potwory i zmutowane rośliny.
Napisano 10 Styczeń 201411 l Podoba mi się jak te potwory balansują na granicy pomiędzy królestwem zwierząt a roślin. Widać, że to efekt poszukiwań, bo kształty zdają mi się funkcjonalne i wiarygodne, a o to chyba chodzi w dobrym designie. Zastanawia mnie tylko decyzja o rysowaniu ich w zieleni - wiadomo, rośliny, ale po robić to monochromatycznie? Jeśli już jesteśmy przy kolorze, to sądzę, że traktujesz go zbyt lokalnie, jakbyś do opisywania formy używał tylko paska z jasnością. Szczególnie jest to widoczne w portrecie kolesia i w studium czaszki, ale w niektórych enviro też. Mi pomogło myślenie o zabarwieniu światła odbitego. Dobrze robi namalowanie czegoś co jest oświetlone z dwóch stron dwoma różnymi kolorami (np. światło dzienne i czerwona latarka). Trzymam kciuki za ten tajemniczy projekt!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto