Napisano 12 Styczeń 201411 l Witam, Zastanawiam się czy jest jakaś opcja, żebym mógł zwiększyć moją maksymalną liczbę polygonów na scenie, bez kupowania ramu? Mam wersje maxa 2012, która podobno jest jedną z gorszych, ale nie wiem ile w tym prawdy. Wiem, że nowe wersje zwiększają viewport performance, ale czy wpływają jakoś na max poly na scenie? Bo na razie mój max to jakies 250k, a wiele razy widziałem, gdy ludzie z gorszymi komputerami trzymali sceny 1mln. Wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest zawsze kupienie sobie i7, 16gb ramu i titana, ale zastanawiam się, czy są jeszcze jakieś opcje zwiększenia wydajności. Intel Core 2 Duo 2.80 E7400 4GB RAM GTX 550Ti Windows 7 x32
Napisano 12 Styczeń 201411 l Mam 3gb ramu i > 250k i nie mam takich problemów. Przy modelowaniu etc. jak mi zaczyna mulić to sobię albo ukrywam elementy, które aktualnie nie są potrzebne przy modelowaniu albo ustawiam je "Display as Box" etc. i tak viewport nie muli wtedy. + korzystanie z instancji.
Napisano 12 Styczeń 201411 l Ta, Max 2012 jest cieniutki jeśli chodzi o Viewport (przed jakimiś 15 minutami sam porównywałem go z wersją 2013). Dołożenie RAM'u faktycznie mogłoby chyba pomóc. No i zamiana systemu na 64 bitowy (32 bity obsługują jedynie 3.25 GB RAM'u.) No i należy pamiętać o higienie pracy. Używaj warstw, ukrywaj obiekty niepotrzebne akurat. Używaj VRayowych proxy bądź odpowiedników w Mentalu itp.
Napisano 12 Styczeń 201411 l Autor Możliwe, że sobie w takim razie pobiorę nowszą wersje max'a i zainwestuje kilku stówek w jakiś porządniejszy ram, ale musze sobie jeszcze jakoś nowego windows'a skombinować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto