Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Zastanawiam się czy jest jakaś opcja, żebym mógł zwiększyć moją maksymalną liczbę polygonów na scenie, bez kupowania ramu? Mam wersje maxa 2012, która podobno jest jedną z gorszych, ale nie wiem ile w tym prawdy. Wiem, że nowe wersje zwiększają viewport performance, ale czy wpływają jakoś na max poly na scenie? Bo na razie mój max to jakies 250k, a wiele razy widziałem, gdy ludzie z gorszymi komputerami trzymali sceny 1mln.

Wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest zawsze kupienie sobie i7, 16gb ramu i titana, ale zastanawiam się, czy są jeszcze jakieś opcje zwiększenia wydajności.

 

Intel Core 2 Duo 2.80 E7400

4GB RAM

GTX 550Ti

Windows 7 x32

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam 3gb ramu i > 250k i nie mam takich problemów. Przy modelowaniu etc. jak mi zaczyna mulić to sobię albo ukrywam elementy, które aktualnie nie są potrzebne przy modelowaniu albo ustawiam je "Display as Box" etc. i tak viewport nie muli wtedy. + korzystanie z instancji.

Napisano

Ta, Max 2012 jest cieniutki jeśli chodzi o Viewport (przed jakimiś 15 minutami sam porównywałem go z wersją 2013).

 

Dołożenie RAM'u faktycznie mogłoby chyba pomóc. No i zamiana systemu na 64 bitowy (32 bity obsługują jedynie 3.25 GB RAM'u.)

 

No i należy pamiętać o higienie pracy. Używaj warstw, ukrywaj obiekty niepotrzebne akurat. Używaj VRayowych proxy bądź odpowiedników w Mentalu itp.

Napisano

Możliwe, że sobie w takim razie pobiorę nowszą wersje max'a i zainwestuje kilku stówek w jakiś porządniejszy ram, ale musze sobie jeszcze jakoś nowego windows'a skombinować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności