Jump to content
  • 0

Większa liczba poligonów?


Question

Witam,

Zastanawiam się czy jest jakaś opcja, żebym mógł zwiększyć moją maksymalną liczbę polygonów na scenie, bez kupowania ramu? Mam wersje maxa 2012, która podobno jest jedną z gorszych, ale nie wiem ile w tym prawdy. Wiem, że nowe wersje zwiększają viewport performance, ale czy wpływają jakoś na max poly na scenie? Bo na razie mój max to jakies 250k, a wiele razy widziałem, gdy ludzie z gorszymi komputerami trzymali sceny 1mln.

Wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest zawsze kupienie sobie i7, 16gb ramu i titana, ale zastanawiam się, czy są jeszcze jakieś opcje zwiększenia wydajności.

 

Intel Core 2 Duo 2.80 E7400

4GB RAM

GTX 550Ti

Windows 7 x32

Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Mam 3gb ramu i > 250k i nie mam takich problemów. Przy modelowaniu etc. jak mi zaczyna mulić to sobię albo ukrywam elementy, które aktualnie nie są potrzebne przy modelowaniu albo ustawiam je "Display as Box" etc. i tak viewport nie muli wtedy. + korzystanie z instancji.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Ta, Max 2012 jest cieniutki jeśli chodzi o Viewport (przed jakimiś 15 minutami sam porównywałem go z wersją 2013).

 

Dołożenie RAM'u faktycznie mogłoby chyba pomóc. No i zamiana systemu na 64 bitowy (32 bity obsługują jedynie 3.25 GB RAM'u.)

 

No i należy pamiętać o higienie pracy. Używaj warstw, ukrywaj obiekty niepotrzebne akurat. Używaj VRayowych proxy bądź odpowiedników w Mentalu itp.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy