Napisano 14 Styczeń 201411 l Witam ! Od niedawna robię obiekty na serwer pewnej gry z czym idzie teksturowanie ( Od samego początku tylko modelowałem ). Gdy wybieram obiekt - > Unwrap UVW - > Edit UVW a następnie mapping - > Flatten Mapping - > polygon angle: 90 Wszystko się "rozkleja" i rozrzuca po całym podglądzie.. Szukałem tutoriali itp. ale w każdy było już wszystko uporządkowane ( I nic nie było tak porozrzucane i porozklejane... ).. Znacie może jakiś tutorial lub może ktoś wytłumaczyć co i jak ? Już drugi dzień się nad tym męczę i powoli już dostaje nerwicy... Tutaj dwa Screeny: PRZED: PO:
Napisano 14 Styczeń 201411 l No bo oczekujesz ze on ci nie wezmie pod uwage modyfikatorow ktore masz narzucone. Widze ze masz meshsmootha na obiekcie. Jak zabierasz sie za uvki i texturki to musisz najpierw wszystko w jeden porzadny mesh skonwertowac, albo lepiej edit poly. Tym bardziej ze jest to na potrzeby gry, silniki nie uzywaja modyfikatorow, importujesz tam juz gotowego mesha
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Nie wiem czy to o to chodzi, ale w modyfikatorach mam "editable mesh"
Napisano 15 Styczeń 201411 l To skolapsuj ten modyfikator i skonwertuj do editable poly. Potem najlepiej jeszcze reset xform. Cała seria o UNWRAP w maxie
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Diabelt, dziękuje za poradnik. Mam jeszcze mały problem... Gdy zmieniam na "editable poly" obiekt się deformuje ( Dość brzydko ). Jakieś rady ? : /
Napisano 15 Styczeń 201411 l Jeżeli to do gry to ja bym to wymodelował w 5 min jeszcze raz jako low poly i problem z głowy...
Napisano 15 Styczeń 201411 l Autor Ogólnie to przerzucam z Mayi do Maxa ( Bym tego nie robił gdyby owy skrypt był napisany także pod Maye ;f ) Siatka Maya http://i.imgur.com/CkCEdYN.jpg Siatka Smooth maya http://i.imgur.com/LjGedV5.jpg Po przeniesieniu do Maxa ( file - > Send to 3ds max ) ( Mesh + Turbo Smooth automatycznie się "uruchomiło") http://i.imgur.com/rr4tVli.jpg Po skolapsowaniu obiekt tak samo wygląda. Po wybraniu edit poly http://i.imgur.com/Bo2sxvO.jpg
Napisano 15 Styczeń 201411 l Diabelt, dziękuje za poradnik. Mam jeszcze mały problem... Gdy zmieniam na "editable poly" obiekt się deformuje ( Dość brzydko ). Jakieś rady ? : / Mnie to wygląda na skonwertowany obiekt do "editable poly" z włączonym "isoline display" w opcjach "turbo smooth" Wyłącz "isoline display" i dopiero skonwertuj. Zgadłem?
Napisano 15 Styczeń 201411 l Wywal turbo smooth przed convert to editable poly. Masz właczone TS, do tego z isoline display, dlatego kaszani. Mapuje sie bez TS, na rzadkiej siatce. Nie wyłaczaj isoline, całkiem skasu turbo smooth.
Napisano 16 Styczeń 201411 l Jak w bonus tools, zawsze mi się wydawało że maya ma edytor UV w standardzie. Chociaż i tak zasysa w porównaniu do maxowego unwrapa. Nie wiem jaki skrypt ma na myśli ElementalX7, myślałem że coś do exportu obiektów do jakiejś gry...
Napisano 16 Styczeń 201411 l Autor Jak w bonus tools, zawsze mi się wydawało że maya ma edytor UV w standardzie. Chociaż i tak zasysa w porównaniu do maxowego unwrapa. Nie wiem jaki skrypt ma na myśli ElementalX7, myślałem że coś do exportu obiektów do jakiejś gry... Chodzi o Kam's Script. :) http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9172
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto