Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

 

Od niedawna robię obiekty na serwer pewnej gry z czym idzie teksturowanie ( Od samego początku tylko modelowałem ).

 

Gdy wybieram obiekt - > Unwrap UVW - > Edit UVW a następnie mapping - > Flatten Mapping - > polygon angle: 90 Wszystko się "rozkleja" i rozrzuca po całym podglądzie..

 

Szukałem tutoriali itp. ale w każdy było już wszystko uporządkowane ( I nic nie było tak porozrzucane i porozklejane... ).. Znacie może jakiś tutorial lub może ktoś wytłumaczyć co i jak ? Już drugi dzień się nad tym męczę i powoli już dostaje nerwicy...

 

Tutaj dwa Screeny:

 

PRZED:

fthOuaK.png?1

 

PO:

dKTkK82.png?1?7408

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No bo oczekujesz ze on ci nie wezmie pod uwage modyfikatorow ktore masz narzucone. Widze ze masz meshsmootha na obiekcie. Jak zabierasz sie za uvki i texturki to musisz najpierw wszystko w jeden porzadny mesh skonwertowac, albo lepiej edit poly. Tym bardziej ze jest to na potrzeby gry, silniki nie uzywaja modyfikatorow, importujesz tam juz gotowego mesha

Napisano

Ogólnie to przerzucam z Mayi do Maxa ( Bym tego nie robił gdyby owy skrypt był napisany także pod Maye ;f )

 

Siatka Maya

http://i.imgur.com/CkCEdYN.jpg

 

Siatka Smooth maya

http://i.imgur.com/LjGedV5.jpg

 

Po przeniesieniu do Maxa ( file - > Send to 3ds max ) ( Mesh + Turbo Smooth automatycznie się "uruchomiło")

http://i.imgur.com/rr4tVli.jpg

 

Po skolapsowaniu obiekt tak samo wygląda.

 

Po wybraniu edit poly

http://i.imgur.com/Bo2sxvO.jpg

Napisano
Diabelt, dziękuje za poradnik. Mam jeszcze mały problem... Gdy zmieniam na "editable poly" obiekt się deformuje ( Dość brzydko ). Jakieś rady ? : /

 

24bHuYj.png

 

Mnie to wygląda na skonwertowany obiekt do "editable poly" z włączonym "isoline display" w opcjach "turbo smooth"

Wyłącz "isoline display" i dopiero skonwertuj.

Zgadłem?

Napisano

Wywal turbo smooth przed convert to editable poly. Masz właczone TS, do tego z isoline display, dlatego kaszani. Mapuje sie bez TS, na rzadkiej siatce.

 

Nie wyłaczaj isoline, całkiem skasu turbo smooth.

Napisano

Jak w bonus tools, zawsze mi się wydawało że maya ma edytor UV w standardzie. Chociaż i tak zasysa w porównaniu do maxowego unwrapa. Nie wiem jaki skrypt ma na myśli ElementalX7, myślałem że coś do exportu obiektów do jakiejś gry...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności