ElementalX7 Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 Witam ! Od niedawna robię obiekty na serwer pewnej gry z czym idzie teksturowanie ( Od samego początku tylko modelowałem ). Gdy wybieram obiekt - > Unwrap UVW - > Edit UVW a następnie mapping - > Flatten Mapping - > polygon angle: 90 Wszystko się "rozkleja" i rozrzuca po całym podglądzie.. Szukałem tutoriali itp. ale w każdy było już wszystko uporządkowane ( I nic nie było tak porozrzucane i porozklejane... ).. Znacie może jakiś tutorial lub może ktoś wytłumaczyć co i jak ? Już drugi dzień się nad tym męczę i powoli już dostaje nerwicy... Tutaj dwa Screeny: PRZED: PO:
Juzwa Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 No bo oczekujesz ze on ci nie wezmie pod uwage modyfikatorow ktore masz narzucone. Widze ze masz meshsmootha na obiekcie. Jak zabierasz sie za uvki i texturki to musisz najpierw wszystko w jeden porzadny mesh skonwertowac, albo lepiej edit poly. Tym bardziej ze jest to na potrzeby gry, silniki nie uzywaja modyfikatorow, importujesz tam juz gotowego mesha
ElementalX7 Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Nie wiem czy to o to chodzi, ale w modyfikatorach mam "editable mesh"
diabelt Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 To skolapsuj ten modyfikator i skonwertuj do editable poly. Potem najlepiej jeszcze reset xform. Cała seria o UNWRAP w maxie
ElementalX7 Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Diabelt, dziękuje za poradnik. Mam jeszcze mały problem... Gdy zmieniam na "editable poly" obiekt się deformuje ( Dość brzydko ). Jakieś rady ? : /
GreenScreen Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Jeżeli to do gry to ja bym to wymodelował w 5 min jeszcze raz jako low poly i problem z głowy... 1
ElementalX7 Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Ogólnie to przerzucam z Mayi do Maxa ( Bym tego nie robił gdyby owy skrypt był napisany także pod Maye ;f ) Siatka Maya http://i.imgur.com/CkCEdYN.jpg Siatka Smooth maya http://i.imgur.com/LjGedV5.jpg Po przeniesieniu do Maxa ( file - > Send to 3ds max ) ( Mesh + Turbo Smooth automatycznie się "uruchomiło") http://i.imgur.com/rr4tVli.jpg Po skolapsowaniu obiekt tak samo wygląda. Po wybraniu edit poly http://i.imgur.com/Bo2sxvO.jpg
2013 Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Diabelt, dziękuje za poradnik. Mam jeszcze mały problem... Gdy zmieniam na "editable poly" obiekt się deformuje ( Dość brzydko ). Jakieś rady ? : / Mnie to wygląda na skonwertowany obiekt do "editable poly" z włączonym "isoline display" w opcjach "turbo smooth" Wyłącz "isoline display" i dopiero skonwertuj. Zgadłem?
diabelt Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Wywal turbo smooth przed convert to editable poly. Masz właczone TS, do tego z isoline display, dlatego kaszani. Mapuje sie bez TS, na rzadkiej siatce. Nie wyłaczaj isoline, całkiem skasu turbo smooth.
ElementalX7 Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 Pomogło ! Dziękuje wszystkim za pomoc ! :)
diabelt Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Jak w bonus tools, zawsze mi się wydawało że maya ma edytor UV w standardzie. Chociaż i tak zasysa w porównaniu do maxowego unwrapa. Nie wiem jaki skrypt ma na myśli ElementalX7, myślałem że coś do exportu obiektów do jakiejś gry...
ElementalX7 Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Jak w bonus tools, zawsze mi się wydawało że maya ma edytor UV w standardzie. Chociaż i tak zasysa w porównaniu do maxowego unwrapa. Nie wiem jaki skrypt ma na myśli ElementalX7, myślałem że coś do exportu obiektów do jakiejś gry... Chodzi o Kam's Script. :) http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9172
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się