Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Prawda boli? Mnie nie, sam w którymś poście napisałem że skrypty i pluginy to wielka zaleta maxa, na wszystko jest rozwiązanie. Do tego instalacja skryptu jest dziecinnie prosta - przeciągasz plik mzp z pulpitu do viewportu i gotowe, świetna sprawa. od razu pojawia się w menu customize i można podpiąć pod shortcuta, quad menu itd...Skrypty rządzą. Do tego nie miałeś racji, bo taka funkcja istnieje w maxie bez skryptu:P

  • Odpowiedzi 108
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Prawda boli? Mnie nie, sam w którymś poście napisałem że skrypty i pluginy to wielka zaleta maxa, na wszystko jest rozwiązanie. Do tego instalacja skryptu jest dziecinnie prosta - przeciągasz plik mzp z pulpitu do viewportu i gotowe, świetna sprawa. od razu pojawia się w menu customize i można podpiąć pod shortcuta, quad menu itd...Skrypty rządzą. Do tego nie miałeś racji, bo taka funkcja istnieje w maxie bez skryptu:P

 

oj nie czytasz uwarznie :D owszem istniała taka jak w blenderze ale w tym konkretnym zadaniu nie zadziałała w obu programach :>

Napisano

Owszem, czytam uważnie. Istnieje w obu programach. Teraz już wiesz, przedtem się nabijałeś że w maxie nie ma. Więc nie miałeś racji, nieprawdasz? W maxie jest nawet kilka takich narzędzi i pare skryptów. Więc nie odwracaj kota ogonem bo nie miałeś racji i tyle hehehe:D. Pośmialiśmy się i starczy, rano i tak pewnie moderacja wszystko pokasuje, szkoda czasu na dalsze przekomarzanie:D

Napisano
Owszem, czytam uważnie. Istnieje w obu programach. Teraz już wiesz, przedtem się nabijałeś że w maxie nie ma. Więc nie miałeś racji, nieprawdasz? W maxie jest nawet kilka takich narzędzi i pare skryptów. Więc nie odwracaj kota ogonem bo nie miałeś racji i tyle hehehe:D. Pośmialiśmy się i starczy, rano i tak pewnie moderacja wszystko pokasuje, szkoda czasu na dalsze przekomarzanie:D

 

Cytat? Bo serio nie przypominam sobie abym pisal ze w maxie tego niema. Nabijalem sie ze uzyteczne narzedzia sa skryptami nie od autodesku. ;) co akorat w tym problemie ktory byl okazalo sie prawda xD

Napisano
Lol xD czy max ma jakieś wbudowane narzędzie które jest użyteczne czy wszystkie narzędzia to skrypty ludzi którzy nie pracują dla autodesku xD?

 

W tym cytacie nie odniosłeś się do braku tej funkcji w maxie? Zobaczyłeś że ktoś zasugerował skrypt i z góry założyłeś że nie ma tego w standardzie. Ba, nawet zasugerowałeś że nie ma nic użytecznego w podstawowej wersji maxa:D. Przynajmniej ja tak to odczytuje. MOże masz jakiś super skomplikowany styl pisania i nie umiem zrozumieć głębszego przesłania ukrytego pod warstwą pozornych znaczeń. Hehe sorry, ja odbieram wszystko raczej prosto, taki prosty człowieczek ze mnie:D

 

Jedno jest pewne, lubisz mieć ostatnie słowo, ja też niestety:P

Napisano

*budzi się, przeciera oczy, a tu ściana tekstu, stoi i czeka aby ją przeczytac...*

 

Kramon, diabelt czy wy czasem sypiacie? :D

 

Jeśli mam byc szczery, to do chwili wypowiedzi Ajgor'a było lajtowo, i można się było pośmiac :)

No mało istotne zresztą...

 

2013 zdziwisz się, ale w perspektywie jeszcze nigdy (NIGDY) nie używałem orto. Wręcz wydaje mi się to jakieś nienaturalne.

 

Ajgor no ja nie chcę korzystac z trybu "Orthographic"!

Dlatego pytam się jak zrobic aby on się nie uruchamiał sam, bo strasznie jest to irytujące.

Opiszę dokładniej o co chodzi!

 

Jeśli wciśniesz Alt + środkowy przycisk myszy w trybie "Perspective" będziesz mógł poruszac kamerą i obracac obiekt tak jak chcesz.

Jednakże nie wiadomo dlaczego, tryb "Perspective" bardzo często zamienia się w "Orthographic" co jest mega irytujące!

Jedynym rozwiązaniem jest wciśnięcie "p" aby włączyc tryb "Perspective" a następnie "z" aby wycentrowac na modelu.

Ale za chwilę dzieje się to samo i znów musisz zmieniac kamerę na "Perspective" i centrowac na modelu wciskając "z"

 

Staram się korzystac z "Orbit Selected" aby uniknąc tego problemu.

Wolałbym jednak korzystac z Alt + środkowy przycisk myszy w połączeniu z zoom myszką czyli Ctrl + Alt a następnie przesuwanie myszki.

 

Może jest jakiś skrypt który to naprawia? :D

 

hmm wiesz to jest forum maxa, większość postów jest na temat maxa, często wychodzą jakieś śmieszne problemy np ten z dzisiaj gdzie wyszła dobra beka. i ciekawostka w sumie :) Bo najpierw było że w blenderze jest a w maxie nie ma potem okazało się że w maxie jest takie samo narzędzie jak w blenderze ale te narzędzie nie ogarnia w obu programach tego konkretnego przypadku i na koniec wygrał post ze skryptem :> a że przy tym trochę się ponabijaliśmy z programów to co z tego? trochę śmiechu nikomu nie zaszkodzi.

 

No ja się dobrze bawiłem, uprzyjemniliście mi wieczór, serio! :)

 

 

W maxie są pilniejsze rzeczy do zrobienia. Cały viewport przepisany od nowa, porawianie starego kodu, nowe systemy fizyki.

 

Zgadzam się, bardzo chciałbym aby 3ds Max otrzymał calutki nowy interface, podobny do tego z Cinema 4D, albo MODO, zachowując oczywiście stary układ/lokalizację narzędzi.

Chodzi mi jedynie o sprawnośc działania programu, bo moim zdaniem 3ds Max bardzo zamula względem nowszych braci 3D jeśli chodzi o poruszanie się po nim.

 

Mark Gerhard całkiem niedawno powiedział, że 3ds Max ma stary interface, i odstaje od reszty pod tym względem.

 

Prawdę mówiąc to jak przeczytasz moje posty i generalne nastawienie, to jest ono wyśmiewcze w takim stosunku że po co ta dyskusja było ich tutaj miliardy i znowu ten sam temat..

 

Dyskusja była ciekawa! :)

Gość Chrupek3D
Napisano

na czym stanęło... kupujecie XSI? :-)

Napisano
na czym stanęło... kupujecie XSI? :-)

 

Nope. clarisse fx.

 

 

 

Diabelt.

 

Uzyteczne slowo klucz. W tym wypadku blender jak i max byl bez uzyteczny dopiero skrypt zadzialal.

Napisano

A czy nigdy nie zastanawiało was dlaczego najwięcej kosztuje sof w którym większość rzeczy musisz zrobić sam jak NUKE albo Houdini? :D Więc nie wiem czy jest sens kłócić się o to co program ma...

Gość Chrupek3D
Napisano

mnie zastanawia, czemu ludzie decydują się zaczynać od softu za 25 tys... faktycznie jesteśmy zieloną wyspą :-)

Napisano

Do autora wątku. Jeśli chcesz mieć to precyzynie zrobione, zrób tak:

 

1. W miejscu, gdzie ma być zaokrąglone tworzysz Spline Circle.

2. Zaznaczasz utworzony spline, klikasz przycisk Align a następnie swój obiet. Otworzy się okno Align i będziesz mógł dokładnie wyśrodkować okrąg z obiektem.

3. Konwertujesz Circle na NURBS

4. Klikasz prawym klawiszem myszki na przycisk Snaps toogle, w okienku, które się otworzy, z rozwijanego menu przełaczasz Standard na NURBS i tu odznaczasz wszystko, a zaznaczasz tylko "Curve Edge".

5. Przechodzisz do edycji obiektu i włączasz przesuwanie vertexów, a następnie precyzyjnie przesuwasz wertexy do okręgu (powinny być do niego przyciągane). Później możesz okrąg skasować.

Napisano (edytowane)

Ajgor przeoczyłeś moje pytanie :)

 

 

2013 zdziwisz się, ale w perspektywie jeszcze nigdy (NIGDY) nie używałem orto. Wręcz wydaje mi się to jakieś nienaturalne.

 

Ajgor no ja nie chcę korzystac z trybu "Orthographic"!

Dlatego pytam się jak zrobic aby on się nie uruchamiał sam, bo strasznie jest to irytujące.

Opiszę dokładniej o co chodzi!

 

Jeśli wciśniesz Alt + środkowy przycisk myszy w trybie "Perspective" będziesz mógł poruszac kamerą i obracac obiekt tak jak chcesz.

Jednakże nie wiadomo dlaczego, tryb "Perspective" bardzo często zamienia się w "Orthographic" co jest mega irytujące!

Jedynym rozwiązaniem jest wciśnięcie "p" aby włączyc tryb "Perspective" a następnie "z" aby wycentrowac na modelu.

Ale za chwilę dzieje się to samo i znów musisz zmieniac kamerę na "Perspective" i centrowac na modelu wciskając "z"

 

Staram się korzystac z "Orbit Selected" aby uniknąc tego problemu.

Wolałbym jednak korzystac z Alt + środkowy przycisk myszy w połączeniu z zoom myszką czyli Ctrl + Alt a następnie przesuwanie myszki.

Edytowane przez 2013
Napisano

Nie przeoczyłem. Po prostu nie mam pojęcia. Może ktoś inny na to odpowie. Prawdę mówiąc nawet nie pamiętam takiej sytuacji. No, ale ja bawię się maxem tylko przy okazji tego, że syn studiuje i ma wersję studencką. Nie używam go na co dzień. W ogóle na co dzień zajmuję się innymi rzeczami :)

Napisano

Diabelt.

 

Uzyteczne slowo klucz. W tym wypadku blender jak i max byl bez uzyteczny dopiero skrypt zadzialal.

 

Kramon, użyteczne słowo klucz - czas. Najpierw nabijałeś się z braku takiej funkcji w maxie i ze skryptów. Potem jak się okazało że nie masz racji a do tego skrypt radzi sobie lepiej niż blender odwróciłeś kota ogonem. Wnioski - zanim coś napiszesz sprawdź czy aby napewno masz rację. Wiem że ciężko się przyznać do błędu, szczere wyrazy współczucia:D

 

Jednakże nie wiadomo dlaczego, tryb "Perspective" bardzo często zamienia się w "Orthographic" co jest mega irytujące!

Jedynym rozwiązaniem jest wciśnięcie "p" aby włączyc tryb "Perspecti......... następnie przesuwanie myszki.

 

Nie bardzo pojmuję o co chodzi. Perspective to perspective, nie może sam się przełączyć na ortho. Co się dzieje konkretnie, chodzi o zmiane FOV?

Napisano
Kramon, użyteczne słowo klucz - czas. Najpierw nabijałeś się z braku takiej funkcji w maxie i ze skryptów. Potem jak się okazało że nie masz racji a do tego skrypt radzi sobie lepiej niż blender odwróciłeś kota ogonem. Wnioski - zanim coś napiszesz sprawdź czy aby napewno masz rację. Wiem że ciężko się przyznać do błędu, szczere wyrazy współczucia:D

 

w którym poście niby się nabijałem?

Napisano
Nie bardzo pojmuję o co chodzi. Perspective to perspective, nie może sam się przełączyć na ortho. Co się dzieje konkretnie, chodzi o zmiane FOV?

 

Przełącza się jak poruszam kamerą z wciśniętym Alt + środkowy przycisk myszy.

Nie zawsze tak się dzieje, ale bardzo często, i model ucieka mi gdzieś w kosmos...

I nie chodzi raczej o FOV, chociaż nie sprawdzałem czy się zmienia FOV, sprawdzę to sobie!

Napisano
Przełącza się jak poruszam kamerą z wciśniętym Alt + środkowy przycisk myszy.

Nie zawsze tak się dzieje, ale bardzo często, i model ucieka mi gdzieś w kosmos...

I nie chodzi raczej o FOV, chociaż nie sprawdzałem czy się zmienia FOV, sprawdzę to sobie!

 

To ucieka model w kosmos czy zmienia perspektywe na otrho, bo to raczej dwa różne zjawiska;)

 

 

 

 

Lol xD czy max ma jakieś wbudowane narzędzie które jest użyteczne czy wszystkie narzędzia to skrypty ludzi którzy nie pracują dla autodesku xD?

w którym poście niby się nabijałem?

 

W żadnym, oczywiście masz rację.

Napisano
To ucieka model w kosmos czy zmienia perspektywe na otrho, bo to raczej dwa różne zjawiska;)

 

Jak zmieni się na ortho i chcę dalej nawigowac Alt + środkowy przycisk myszy wtedy ucieka w kosmos :)

Chodzi mi o to aby model zawsze stał w środku viewport, bez konieczności włączania "Orbit Selected"

Napisano

Muszę to widzę wytłumaczyć patologicznie.

 

1 mój post

 

Po prostu wstaw koło do środka i połącz vertexy? albo jak w blenderze spacja i wpisz in to sphere.

 

tu chyba nie ma co tłumaczyć

 

pojawia się post odnośnie skryptu, ja piszę:

 

Lol xD czy max ma jakieś wbudowane narzędzie które jest użyteczne czy wszystkie narzędzia to skrypty ludzi którzy nie pracują dla autodesku xD?

 

Czy max ma jakieś wbudowane narzędzie które jest użyteczne!!!!! użyteczne x200. W maxie tak samo jest sferyzacja ale ona w tym wypadku nie działa więc jest to bezużyteczne narzędzie. W tym wypadku działa skrypt który nie jest autodesku. To była ironiczna wypowiedź odnośnie zaistniałej sytuacji.

 

Gdzie niby jest tutaj napisane

 

Najpierw nabijałeś się z braku takiej funkcji w maxie

 

nigdzie się nie nabijałem z braku funkcji, zażartowałem jedynie że, narzędzie które w tym wypadku rozwiązuje problem jest nie od autodesku. Natomiast nigdzie nie pisałem że brakuje takiej funkcji ona jedynie co nie działa w tym konkretnym przykładzie i w blenderze też nie.

Napisano (edytowane)
Jak zmieni się na ortho i chcę dalej nawigowac Alt + środkowy przycisk myszy wtedy ucieka w kosmos :)

Chodzi mi o to aby model zawsze stał w środku viewport, bez konieczności włączania "Orbit Selected"

 

To tak działa po prostu. Ja mam orbit subobject, nie wiem jakoś mi nie ucieka. W czym ci przeszkadza orbit selected?

 

Czy max ma jakieś wbudowane narzędzie które jest użyteczne!!!!! użyteczne x200. W maxie tak samo jest sferyzacja ale ona w tym wypadku nie działa więc jest to bezużyteczne narzędzie. W tym wypadku działa skrypt który nie jest autodesku. To była ironiczna wypowiedź odnośnie zaistniałej sytuacji.

nigdzie się nie nabijałem z braku funkcji, zażartowałem jedynie że, narzędzie które w tym wypadku rozwiązuje problem jest nie od autodesku. Natomiast nigdzie nie pisałem że brakuje takiej funkcji ona jedynie co nie działa w tym konkretnym przykładzie i w blenderze też nie.

 

Nieee, napisałeś nabijający się post zanim Miłosz i Dynamico pokazali narzędzia w maxie i zanim się okazało że w blenderze ta funkcja też nie zadziała na takim modelu. Teraz załamujesz kontinuum czasoprzestrzenne żeby wyszło na twoje:P. Rozumiem potrzebę "mienia racji", nie martw się, z wiekiem przechodzi (przynajmniej niektórym;))

Edytowane przez diabelt
Napisano

Widzisz to jest wyższy stopien trollowania. Back door na levelu ninja. Pogudź się z tym :> Jeśli nie było by ich postów to może i byś zaczynał mieć rację ale są i zbierając to wszystko do kupy Wyszło jak wyszło nabijałem się tylko że jest potrzebny skrypt. :> bo jest. potrzebne bo niema użytecznego narzędzia w maksie :D na ten dany przypadek. Nie napisałem że nie ma narzędzia. Ono jest tylko jest bezużyteczne a to jest różnica :D

Napisano

Z taką logiką w sądzie byś nie wygrał. To tak jakbyś na oczach 100 ludzi zastrzelił policjanta,a potem w czasie sekcji zwłok by się okazało że miał guza w mózgu i bez twojego strzału i tak by umarł minutę później. Dożywocie i tak gwarantowane. Logika:P

 

Narzędzie nie jest bezużyteczne, jest jak najbardziej użyteczne, bardzo często go używam. Nie zadziałało na przykładzie podanym przez 2013 bo nie miało odpowiedniej liczby edgy.

 

Do tego nie potrafisz się przyznać do pomyłki, to gorsze niż sama pomyłka:D

Napisano
To tak działa po prostu. Ja mam orbit subobject, nie wiem jakoś mi nie ucieka. W czym ci przeszkadza orbit selected?

 

Na "Orbit Selected" nie ucieka, piszę o tym już kolejny raz... :D

 

Ucieka tylko z Alt + środkowy przycisk myszy, i wtedy zmienia się z perspective na ortho!

 

A wolę Alt + środkowy przycisk myszy w połączeniu z Ctrl + Alt do zoomowania, bo jest to wygodniejsze i szybsze niżeli włączanie i wyłączanie "Orbit Selected" :)

 

 

 

A jeśli chodzi o męczenie Kramona to serio chłopaki dajcie spokój, zażartował sobie i doprawdy nie ma o czym mówic.

Mnie to rozśmieszyło, bo czy nie jest to troszkę śmieszne, że tak drogi program wykłada się na tak prostej wydawałoby się rzeczy, że bez skryptu temu nie podoła?

No mnie to trochę bawi :)

Ale z drugiej strony to jest właśnie potęga 3ds Max, bo jeśli czegoś nie ma to zawsze znajdzie się ktoś kto to napisze i to jest świetne! :)

Napisano
Widzisz to jest wyższy stopien trollowania. Back door na levelu ninja.

 

Nareszcie się przyznałeś, że jesteś trollem wyższego stopnia :)

A tak na marginesie... do której klasy podstawówki chodzisz? Bo tylu błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy składniowych w gimnazjum już by chyba nikt nie zrobił... Myślę, że gdzieś tak około 4 klasy. Może 5 jeśli jesteś wyjątkowo niepojętnym uczniem.

Napisano (edytowane)
Na "Orbit Selected" nie ucieka, piszę o tym już kolejny raz... :D

 

 

Ucieka tylko z Alt + środkowy przycisk myszy, i wtedy zmienia się z perspective na ortho!

 

 

A wolę Alt + środkowy przycisk myszy w połączeniu z Ctrl + Alt do zoomowania, bo jest to wygodniejsze i szybsze niżeli włączanie i wyłączanie "Orbit Selected" :)

 

 

 

Stary, ale po co włączasz i wyłączasz orbit selected? Ustawiasz orbit selected i nawigujesz alt+mmb. Przecież nie każe Ci za każdym razem kilkać w ikonkę:D

 

Wyprubuj jeszcze orbit subobject, ja mam tak cały czas ustawione.

 

Ps. Może masz jakąs turbo mysz, akceleracja albo coś, sprawdź sobie.

 

 

 

A jeśli chodzi o męczenie Kramona to serio chłopaki dajcie spokój ....że tak drogi program wykłada się na tak prostej wydawałoby się rzeczy, że bez skryptu temu nie podoła?

 

Nikt nie męczy Kramona, nie umie się przyznać że czegoś nie wie i tyle, zabawne:D. Program się nie wykłada, ma taką funkcję i działa. Dodać pare edgy to nie problem. W maya wcale nie ma jeśli dobvrze kojarzę. W XSI to nie wiem, niech Chrupek napisze.

Edytowane przez diabelt
Napisano
Stary, ale po co włączasz i wyłączasz orbit selected? Ustawiasz orbit selected i nawigujesz alt+mmb. Przecież nie każe Ci za każdym razem kilkać w ikonkę:D

 

Wyprubuj jeszcze orbit subobject, ja mam tak cały czas ustawione.

 

Ps. Może masz jakąs turbo mysz, akceleracja albo coś, sprawdź sobie.

 

 

Jak nie muszę włączyc?

Musi się pojawic koło do nawigowania chyba aby nawigowac "Orbit Selected" tak czy nie?

 

Na3hwSG.jpg

 

Myszkę mam Microsoft SideWinder X8 i działa spoko :)

Napisano
Nareszcie się przyznałeś, że jesteś trollem wyższego stopnia :)

A tak na marginesie... do której klasy podstawówki chodzisz? Bo tylu błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy składniowych w gimnazjum już by chyba nikt nie zrobił... Myślę, że gdzieś tak około 4 klasy. Może 5 jeśli jesteś wyjątkowo niepojętnym uczniem.

 

hehehe gugu ja dopiero w 1 podstawówce ale przynajmniej uczę się czytania ze zrozumieniem hehehe gugug przez te 30 lat wszystko zapomniałeś jak czytać i nie rozumiesz ironi odnośnie trolowania.

 

Program się nie wykłada, ma taką funkcję i działa

 

przecież ewidętnie w tym przypadku jaki autor tego tematu miał program nie działał. Mówisz dodać parę edgy i działa... ale jak dodaesz edge.! to zmieniasz geometrie i inaczej już dany obiekt wygląda po TS... to jest banalny przypadek ale jak masz np wypukłą powierzchnię to dodanie edga odrazu ją ostrzy.

 

 

Z taką logiką w sądzie byś nie wygrał

 

ale to jest forum :D

Napisano (edytowane)
Jak nie muszę włączyc?

Musi się pojawic koło do nawigowania chyba aby nawigowac "Orbit Selected" tak czy nie?

Myszkę mam Microsoft SideWinder X8 i działa spoko :)

 

Nieeeeee, jak raz przełączysz ikonkę na orbit selected to jest cały czas orbit selected.

 

przecież ewidętnie w tym przypadku jaki autor tego tematu miał program nie działał. Mówisz dodać parę edgy i działa... ale jak dodaesz edge.! to zmieniasz geometrie i inaczej już dany obiekt wygląda po TS... to jest banalny przypadek ale jak masz np wypukłą powierzchnię to dodanie edga odrazu ją ostrzy.

ale to jest forum :D

 

Czyli ewidentnie nie miałeś racji - podałeś feature w blenderze który też nie zadziała na takim obiekcie, right? Potem nabijałeś się ze skryptu który później okazał się najlepszym rozwiązaniem. Ewidentnie się myliłeś a teraz zaciemniasz sytuację po fakcie.

 

ale to jest forum :D

 

Logika ma to do siebie że działa niezależnie od miejsca na planecie:D

Edytowane przez diabelt
Napisano

Podając wcześniej przykład narzędzia w blenderze, które jak się później okazało działa dokładnie tak samo jak w maxie. Zobaczyłeś skrypt - z góry założyłeś że jak jest skrypt to max nie ma narzędzia takiego jak blender. Wyciągnąłeś pochopne wnioski i napisałeś prześmiewczy post. Teraz naginasz fakty, następstwo czasowe i naciągasz interpretacje swojej wcześniejszej wypowiedzi, byle tylko wyszło na twoje. Zabawne.

Napisano
Podając wcześniej przykład narzędzia w blenderze, które jak się później okazało działa dokładnie tak samo jak w maxie. Zobaczyłeś skrypt - z góry założyłeś że jak jest skrypt to max nie ma narzędzia takiego jak blender. Wyciągnąłeś pochopne wnioski i napisałeś prześmiewczy post. Teraz naginasz fakty, następstwo czasowe i naciągasz interpretacje swojej wcześniejszej wypowiedzi, byle tylko wyszło na twoje. Zabawne.

 

Ale blender nic nie kosztuje. a za 20 tyś to ja będę miał taki skrypt że o panie :D

Napisano

Co to ma do rzeczy. i tak nie miałeś racji. Kamień też nic nie kosztuje a da się nim wbijać gwoździe. Mimo to ludzie kupują młotki:P. Przy okazji, nikt nikogo nie zmusza do kupienia maxa, maya czy młotka. A że blender istnieje wszyscy wiedzą, nie ma potrzeby uświadamiania w każdym wątku z pytaniem o 3dsmax.

Napisano
Co to ma do rzeczy. i tak nie miałeś racji. Kamień też nic nie kosztuje a da się nim wbijać gwoździe. Mimo to ludzie kupują młotki:P

 

ale młotek to działające narzędzie a Maxowy młotek nie działał więc kamień był by już lepszy! :D

Napisano
Nieeeeee, jak raz przełączysz ikonkę na orbit selected to jest cały czas orbit selected.

 

Ale bez tego koła nawigacyjnego dzieje mi się to o czym ciągle piszę, czyli przeskakuje mi z widoku "Perspective" na "Orthographic" i muszę wcisnąc "p" i "c" aby wycentrowac model bo ucieka mi w kosmos. :D

 

rK56pPB.jpg

Napisano
Znowu się mylisz. W analogicznej sytuacji nie działałby ani młotek ani kamień. Do tego z góry założyłeś że w maxie wcale nie ma młotka.

 

nigdzie nie założyłęm że w maxie nie ma młotka założyłęm że wmaxie nie ma działające narzędzia i miałem rację. bo skrypt działał a maxowe narzędzie nie! :D

Napisano

A autorzy blendera potrafią? Sam napisałeś,że też nie. Max ma przynajm,niej skrypt. A Blender co ma? Kramona, który nie myli się ewidentnie, tylko ewidęnie :E

Napisano
A autorzy blendera potrafią? Sam napisałeś,że też nie. Max ma przynajm,niej skrypt. A Blender co ma? Kramona, który nie myli się ewidentnie, tylko ewidęnie :E

 

ale max kosztuje 20tyś a za tą kasę to mam skrypt taki że zamiata wszystko

Napisano

Ale za to nie odmóżdża tak, jak Blender, co widać, słychać i czuć.

Po za tym jak się jest studentem, to max też nic nie kosztuje.

Napisano (edytowane)
Ale za to nie odmóżdża tak, jak Blender, co widać, słychać i czuć.

Po za tym jak się jest studentem, to max też nic nie kosztuje.

 

A jak ktoś nie jest studentem to co ma zacząć studiować? krna co to za argument w ogóle hahaha

 

Ale za to nie odmóżdża tak, jak Blender, co widać, słychać i czuć.

 

taki stary a schodzi na taki żenujący poziom weź nie wypowiadaj się bo tylko psujesz atmosferę.

Albo wypowiadaj się w taki sposób żeby nie obrażać innych użytkowników.

Edytowane przez Kramon
Napisano

Wchodzę tu z nadzieją, że otrzymam odpowiedź na mój problem a tu flame na maxa!

 

Łapiecie?

"Flame na maxa!" :D

 

Idę kursy oglądac! ;)

Napisano
Wchodzę tu z nadzieją, że otrzymam odpowiedź na mój problem a tu flame na maxa!

 

Łapiecie?

"Flame na maxa!" :D

 

Idę kursy oglądac! ;)

 

flame na wszystko Ani fundacja ani autodesk niepotrafi napisać narzędzia xD które by to dobrze zrobiło tylko jakiś koleś musiał wziąć sprawę w swoje ręcę :D

Napisano (edytowane)
Ale bez tego koła nawigacyjnego dzieje mi się to o czym ciągle piszę, czyli przeskakuje mi z widoku "Perspective" na "Orthographic" i muszę wcisnąc "p" i "c" aby wycentrowac model bo ucieka mi w kosmos. :D

 

Mi się nigdy nie przełącza samo z persp na ortho. Który max? Zmienia się napis w rogu viewportu z perspective na "user"?

 

nigdzie nie założyłęm że w maxie nie ma młotka założyłęm że wmaxie nie ma działające narzędzia i miałem rację. bo skrypt działał a maxowe narzędzie nie! :D

 

Owszem założyłeś. Nie wiedziałeś że narzędzie z blendera nie działa. Podałeś je jako przykład rozwiązania problemu. Potem nabijałeś się z maxa myślać że bez skryptu nie ma narzędzia jak w blenderze. Teraz wycofujesz się rakiem bo nie potrafisz się przyznać do błędu. Chciałeś "przycwaniaczyć" featurem blendera, nie wyszło i zacząłeś kręcić. Jak dziewczynka tupiąca nóżkami. A wystarczy napisać sorry, nie miałem racji. Takie trudne?

Edytowane przez diabelt
Napisano
Owszem założyłeś. Nie wiedziałeś że narzędzie z blendera nie działa. Podałeś je jako przykład rozwiązania problemu. Potem nabijałeś się z maxa myślać że bez skryptu nie ma narzędzia jak w blenderze. Teraz wycofujesz się rakiem bo nie potrafisz się przyznać do błędu. Chciałeś "przycwaniaczyć" featurem blendera, nie wyszło i zacząłeś kręcić. Jak dziewczynka tupiąca nóżkami. A wystarczy napisać sorry, nie miałem racji. Takie trudne?

 

53813_dis_gon_b_gud_gif_wrfz_by_kr4mon-d73o3z3.gif

 

tak więc patrząc po screenie autora tematu nie wiedziałem jak jest rozłożona siatka. Jeżeli siatka była by tam rozłożona dość gęsto a tego wywnioskować niemożna ponieważ nie widać polygonów na danym obiekcie. To zakładając że jest gęsto a można to wywnioskować z dość okrągłych krawędzi, narzędzie w blenderze by zadziałało :D!

Napisano
Mi się nigdy nie przełącza samo z persp na ortho. Który max? Zmienia się napis w rogu viewportu z perspective na "user"?

 

Max 2014, i zmienia się z perspective na orthographic.

Napisano
Max 2014, i zmienia się z perspective na orthographic.

 

Muszą coś zmieniać żeby na liście zmian było choć 10 pozycji xD względem roku poprzedniego.

Napisano
Max 2014, i zmienia się z perspective na orthographic.

 

Może coś napsuli. Działałeś na starszych maxach przedtem? Też się tak robiło?

 

 

 

 

 

[

tak więc patrząc po screenie autora tematu nie wiedziałem jak jest rozłożona siatka. Jeżeli siatka była by tam rozłożona dość gęsto a tego wywnioskować niemożna ponieważ nie widać polygonów na danym obiekcie. To zakładając że jest gęsto a można to wywnioskować z dość okrągłych krawędzi, narzędzie w blenderze by zadziałało :D!

 

Tak samo jak by zadziałało narzędzie w maxie, bez skryptu. Ba, zadziała nawet na tym zchamferowanym obiekcie - relax z loop tools a potem spherify i jest.

Napisano

Ale po poście 2'gim! autor zasugerował że trzeba urzyć skryptu, bo przewidział że tam jest jednak siatka po turbo smooth. i nie jest wystarczająco gęsta. Ja natomiasttego nie przewidziałem i napisałem żę bym użył sphere. potem gdy on rozkminił że to nie zadziała napisał o skrypcie. ja potem zaśmialem się że skrypt tylko działa. Win

 

Z relaxem to i w blenderze działa :>

Napisano

Nie, znowu kręcisz z kolejnością zdarzeń. 2013 pokazał skrypt a ty od razu wyśmiałeś że max nie ma żadnych narzędzi oprócz skryptów. Nie wiedziałeś jeszcze że ma takie same narzędzie jak blender i że w blenderze też nie zadziała. Odwracasz kota ogonem i tyle.

 

Z relaxem zadziała w blenderze, teraz już wiesz jak ja napisałem:D. Za chwilę napiszesz że ty pierwszy wiedziałeś. brawooo!

 

PS. Kończę bo to nie ma sensu, jakby gadać ze ścianą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności