Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam piszę z prośbą o pomoc w sprawie dziwnych problemów w viewport ponieważ przy ustawieniu widoku w tryb perspektywy plaszczyzny i linie w zależności od kąta patrzenia pojawiają się i znikają lub nachodzą na siebie, w widoku ortogonalnym problem nie wystepuje. Problem przy modelowaniu jest bardzo irytujący bo wprowadza w błąd a modelowanie w widoku ortogonalnym nie jest wygodne dlatego zwracam się o pomoc

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie mam pewności czy to o to akurat tym razem chodzi, ale raczej widoku perspektywicznego nie używa się do modelowania właśnie przez występowanie zniekształceń perspektywicznych.

 

Ale nie mam pewności czy to właśnie tego wina w twoim przypadku.

 

Powiem Ci jednak jeszcze, że ja również używałem tylko widoku persp dopóki ktoś mi nie powiedział tego, i jakoś szybko się przyzwyczaiłem do orto :P

Napisano

Mnie by jednak zalerzało zeby się dowiedzieć w czym tkwi problem ze linie i płaszczyzny znikają oraz że nakładają się na siebie

Napisano

Niestety dalej jest ten sam problem a co mam zrobić z tym clipping czy włączony czy nie w perspektywie dalej są problemy

Napisano

Jak uruchomisz "Viewport Clipping", to pojawią się dwa suwaki po prawej stronie okna, i nimi regulujesz to co widzi kamera.

Napisano

Jednak problem nie leży w viewport clipping, w widoku ortogonalnym wszystko jest w pożadku lecz gdy właczam perspektywe to płaszczyny szaleją znikając,krzywiąc sie i nachodząc na siebie

Napisano

Załączam printscreen z tego okienka

Napisano

Jaką masz kartę graficzna i na jakim silniku pracujesz na tym obrazku wygląda jak by karta miał problemy z wyświetlaniem

Napisano

Posiadam kartę NVIDIA GeForce GTX 560 Ti i pracuje na silniku V-ray 2.40

Napisano

Tylko że nigdy wcześniej nie miałem takich problemów

Napisano

Problem może powodować skala obiektów a konkretnie oddalenie od punku 0,0,0.

Przenieś model z 28000m osi X do środka sceny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.