Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć Wszystkim,

 

 

tematem mojej pracy będzie skrzyżowanie inteligentnego, małego Belga z wąsikiem z opowiadań Agaty Christie ze światem drapaczy chmur i latających samochodów. Detektyw Poirot w futurystycznym wydaniu. Pomysł postrzegam jako dwu planową kompozycję. Gdzie na pierwszym planie widzimy głównego bohatera przymierzającego swoją „wyjściową, sugestywnie uśmiechając się twarz”. Drugi plan to właśnie miasto.

 

1.jpg

 

2.jpg

 

final:)

lukaa_final.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

a poniżej wersja w pełnym rozmiarze:

www.lukaszartemski.pl/test/lukaa_final_big.zip

Edytowane przez lukaa
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam Wszystkich,

dodaje pierwszy etap pracy, mokap. Nie wygląda może zbyt imponująco ale jestem dobrej myśli. Od wczoraj uczę się rzeźbienia w C4D.

 

3.jpg

4.jpg

5.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie,

Napisano

Witam Wszystkich,

mały apdejt do pracy. Zmieniłem lekko pomysł. Postać będzie jednak stała i będzie miała już założoną maskę. Dziś będę modelował korpus. Jutro zaczynam pracę nad miastem.

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

 

Pozdrawiam serdecznie.

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

Tak wygląda Twoja nauka rzeźbienia w Cinemie? Super, jestem pod wrażeniem! Widzę, że koncept ewoluuje, chyba już nie będzie motywu "przymierzania swojej twarzy"?

Napisano

Dzięki. Faktycznie, ze zdejmowanej twarzy rezygnuje na rzecz fajnie zrobionego miasta. Zobaczymy jak mi pójdzie. Ten konkurs traktuje jako odskocznie i czas na nauczenia się modelowania i rzeźbienia. Jak zobaczyłem co można zrobić w Zbrash to wymiękłem. Cuda na kiju:) Dobrym przykładem tego, w tym konkursie są modele Pana Strzyga.

Napisano

He he, nie ma jak wrodzona tudzież fałszywa skromność:). Pozwoliłem sobie przejrzeć Twojego facebooka a tam niektóre pracki mówią co innego. Zwłaszcza plakaty czy animacja „Drum To The Core”. Dużo szczegółów i drobnych smaczków. Naprawdę poziom, czapka z głowy.

Napisano

Cześć,

 

marynarka była modelowana tradycyjnie. Potem już rzeźbiona na zerowym zgęszczeniu poligonów po to by wstępnie ją poprawić. Trzeci obrazek to zagęszczenie do poziomu 1 i korekty. Ostatni to zgęszczenie na poziom 4-5 gdzie można robić zmarszczki. Fajnym fieczerem jest to, że można wszystkie zmiany kształtów robić na warstwach i dowolnie je mixować.

 

k1.jpg

Napisano

no cóż, co update to ładny progres, fajnie to wygląda

 

coś bym zrobił z tymi ścianami po bokach, ściąłbym te boki może po prostu, ścinając do 1/3 tego drewnianego okręgu

 

ponadto tło trochę zaczyna odwracać uwagę od detektywa, może by go doświetlić lub coś?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności