Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich . Potrzebuje waszej pomocy poniewaz zrobilem postac tak zwanego minionka . Tylko trzeba go wykonczyc w ZBrush u bo z tego co wiem to w nim sie rzezby i uklada ,,pozycje postaci ,, Jak by ktos byl chetny i mial chwile wolnego czasu czekam na priv . Podesle plik .max

 

Obecnie wyglada tak

53679224675385313480.jpg

 

A chciałbym cos takiego :)

 

03636772542748817986.png

 

Albo dacie wskazowki jak takie cos w maxie zrobic .. czekam na ocene :)

Edytowane przez Tomixon
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz zrobić rig/kości. Ważna w takim wypadku jest siatka a dokładniej jej topologia i to jak przebiegają loopy.

w zbrushu jest to program do rzeźbienia w związku z tym de facto można tam zrobić takie pozy na szybko natomiast z tego co wiem animacji nie..

Napisano

No wlasnie nie mam jeszcze tak max a w paluszku zeby takie rzeczy robic . wiec wolałbym bym to w zbrushu dokonczyc bo chce tylko ujecie sceny zrobic a nie animacje :)

Napisano (edytowane)

to poszukaj coś do zbrusha na temat poseing in zbrush czy coś nooo zbrush ma świetne tuty! w dodatku ostatnio był update classrooma

Edytowane przez Kramon
Napisano

Poszukaj sobie jakiegos tutka o rigowaniu w maxie, jest tego masa. Mowisz ze jeszcze nie masz maxa w paluszku, zeby takie rzeczy robic. Przerob tutorial to chociaz nauczysz sie kolejnej rzeczy ktora bedziesz umial juz zrobic

Napisano
Panowie no ale co to jest za pomoc ,, ale to jest slabe ,, ..

 

Hmmm..przecież powiedzieli jak można to zrobić, jeżeli potrzebujesz do ilustracji 2D zwykłych bez animowania itp (tak zrozumiałem) to wystarczy przerobić jakiegoś tutka zbrusha odnośnie posingu.

 

Proszę jak na tacy:

 

 

to zrob lepsze :)

 

Nie dziw się, że tak reagują po tych słowach, bo złą energie ludziom przesyłasz w ten sposób ;) Chcesz być lepszy niż byłeś dzień wcześniej? to słuchaj, czytaj, pytaj i rób postępy - krytyka w tym momencie jest nieodłącznym elementem!

Napisano

Bo sa slabe, widać to na obrazku, który pokazales w poscie 1. Za mało polygonow, żeby zrobić animacje podobna do tej co pokazales. Poczytaj o modelowaniu pod animacje, o rigowaniu i efektach końcowych rigowania przy słabej siatce. Twój model(nawet bez pokazanej topologii) wygląda na bardzo low poly i animując go na pewno nie uzyskasz efektu jakiego oczekujesz.

Napisano

Pokaż siatke Twojego modelu, to nam wyjasni wszystko i będziesz wiedział gdzie sa bledy.

Jeśli chodzi o Zbrusha to możesz zrobić swietne pozy swojego modelu, ale tylko pozy. Jeśli chodzi Ci o zanimowanie swojego modelu, to raczej max i odpowiednie zrigowanie.

Napisano

no właśnie moze mnie wszyscy zle zrozumieliście ja chce tylko taka pozycje , taki usmiech głownie , nie chce animacji robic to nie moj poziom jeszcze

 

Wyglada to tak

11630006855345916849.png

Napisano

Do uzyskania podobnego uśmiechu musis porawic topologe siatki wokół ust. Siatka powinna się rozkladac w kształcie owalnym. Nie mam w tej chwili czasu, na poprawianie Twojego modelu. Wiem tylko, ze z ta siatka, trudno będzie uzyskac to co chcialbys zrobić. Chyba, ze Zbrush z Dynamesh.

Napisano

hmm no to widze ze praktyki z ZBrushem czekaja :) .. No nic dzieki panowie narazie tego nie skoncze szkoda bo robilem to dla dziewczyny bo sie zakochala w tych zoltych ,,tic tac,, ach xD ale jak ktos by chcial sie pobawic z nimi czekam na priv :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności