Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć! Mam do was jedno pytanie, czy modele broni, np. karabinków itp. muszą być zrobione jako jedna bryła? Dokładniej chodzi mi o to, czy można poszczególne części wymodelować i tylko zlepić je attachem czy wszystkie vertexy w modelu muszą być połączone? Z góry dziękuje za odpowiedzi. :)

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Roject
Napisano

Oczwiście, że możesz wymodelować każdą część osobno, jeśli model będzie tylko w maxie to nie musisz nawet używać attacha. Bez problemów także będziesz mógł przenieść model do gry, w tym wypadku musisz "zlepić" attach'em. :)

Napisano
nie lol?

 

Ja jak zaczynałem cokolwiek modelować miałem dokładnie ten sam problem, to nie jest logiczne dla początkującego. Zastanawiałem się nawet nad tym czy jak modelujesz samochód (oczywiście do użytku w grze) to potrzebne są szpary np. drzwi itp, wtedy jeszcze nie wiedziałem o czymś takim jak normalki.

 

DaviesGTR - tak jak zostało powiedziane, nie musi to być jedna bryła ;)

Napisano

ja dorzuce swoje trzy grosze ze karabinek to nie jest jeden blok stali (ani pistolet, ani żadna inna bron palna), i, ze mozesz laczyc obiekty ze soba w jedno poly (np. lufe i zalozmy kolbe) o ile zaden z poligonow 1 obiektu nie przecina sie anie nie naklada z sasiadem (moze to powodowac bledy).

Napisano

gdzież błędy? jak są tak nałożone na siebie to są błędy

GAaP3ip.png

 

a jak są pod kątem to nie, również można tak robić i nie tworzy to błędów, nawet jest zalecane przy modelowaniu low poly

dY4IKDa.png

Napisano

chodzilo mi o przecinanie sie dwoch obiektow w jednym poly obiekcie (czasem ludzie tak robia a potem render sie wywala - chyba ze to juz naprawili, bo kiedys pamietam tak sie dzialo)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności