Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie. Zwracam się z kolejnym problemem. Ślęczę nad tym cały dzień. Mianowicie dachówki robione bumpem to jednak nie to. Postanowiłem spróbować przy pomocy normal mapy, ale wynik też jest kiepski. Gdy wymodelowałem dachówkę i dodałem ją do Vrmesh Exporter później wrzucając do klonera wynik był zadowalający, ale szybko zdałem sobie sprawę, że to zły pomysł kiedy to komp zamulił przy obłożonym w połowie dachu. Dlatego kieruję do Was pytanie, jaki macie sposób na dobrze wyglądające dachówki? Może mam nie do końca dobrze ustawione materiały? Proszę o pomoc. Poniżej dodaję rendery dachówek modelowanych w porównaniu do tych wykonanych przy użyciu normal mapy. Nie jest dobrze. Pozdrawiam.

 

Filip.

 

mhjb.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak naprawdę odpowiedzią na twoje pytanie jest plugin Batzal Roof Designer, przy ręcznym robieniu dachówek zasadniczo zawsze komputer w pewnym momencie ledwo zipał zasadniczo zanim się przesiadłem na plugin robiłem to także dopiero po zbudowaniu całego dachu i połączeniu wszystkich dachówek w jeden obiekt zmieniałem go na proxy, ale i tak jest to zmarnowany czas szczególnie ze plugin nie kosztuje jakiś strasznych pieniędzy około 170 pln

Napisano

Z tego co widzę nie jest dostępny na Cineme niestety. Przesiadam sie powoli ma 3dsa i to jest kolejny argument za. Może spróbuję jeszcze raz, tylko tym razem zrobię dachówkę z mniejszą ilością poly bo chyba przesadziłem. Mam kompa z 8 gb ramu i niestety czasami brakuje. Może jakoś się uda. Dzięki. Wiesz może jak zrobić dobrą mapkę do dispa pod dachówki? Bo u mnei dzieją się jakieś komedie.

Napisano

no ale to zrób sobię low poly wersję dachówki... która tylko będzie widoczna w viewporcie a do renderu taką high poly na instancjach co za problem.

Napisano

Panowie,

 

zaimportowałem dach z archicada i nadałem mu Batzala (czy ktoś już tak próbował?), ale wychodzą takie krzaczki, że nie da się ogarnąć kompa (w dachu są oczywiście okna) - powyginał dach na różne sposoby i padłem na twarz.

 

Macie może jakieś pomysły lub precedens?

Napisano

Ja tak robie :) i nie mam żadnych krzaczków na pewno dobrze wyeksportowałeś obiekty z archicada do 3ds czy może ci je rozwaliło na udzielne płaszczyzny :). Ogólnie po wrzuceniu całego dachu wyciągam z niego tylko polygony wierzchnie i na nich stosuje roof designer :) tylko tyle ze wybieram modyfikator Batzal sidings

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności