Napisano 14 Luty 201411 l Dobra zakladam wipa :) Jest to moj pierwszy wiekszy projekt w Blenderze, ktorego ogarniam powolutku od kilku ladnych miesiacy i musze przyznac, ze bardzo sie polubilismy :) Projekt w powiedzmy w 65% gotowy. Idea jest taka, zeby praca byla 100% blender+photoshop. Tattoo jak narazie gwizdniety z googla. Nie wiem jeszcze czy wypada/mozna tak zrobic :P Przede wszystkim wielka robote robi niesamowity backplate i wypasiona hdrk'a od Paolo Messina. Thanks Man! :) i laska (wspieralem sie swietnym tutorialem "blenderella") pierwsze renderki z nowym backplatem Wiem, jeszcze sporo do zrobienia, ale kamery juz nie bede ruszal. Teraz glownie post i walka z wlosami i postacia do konca.
Napisano 14 Luty 201411 l Hej, fajny obrazek tylko mi trochę przeszkadza że w tle jest inny kierunek cieni i nie tak rozmyte jak na motocyklu .. poza tym super :) - - - Połączono posty - - - a i na oponach przydał by się brud i lekki bump bo trochę zbyt idealne tam gdzie jest bieżnik :)
Napisano 14 Luty 201411 l wielki plus za wybór motocykla, marzenie ;) co do uwag to tak jak wyżej, materiały. Opony wydają się zbyt idealne, ale może to później w poscie zmienisz, czekam jak to się rozwinie ;)
Napisano 14 Luty 201411 l Autor Dzieki, wszystko bede poprawial jeszcze w poscie. Dopiero sie renderuje dzisiaj w passach. O ile z motorkiem sobie poradze to z babeczka bede musial ostro powalczyc :/
Napisano 14 Luty 201411 l Pozostanie łysa, czy będziesz robił włosy? Stopa jest chyba za mała i nie go końca kupuję szorty, bo kończą się nagle (może przeszycie dać, albo wystrzępienie) i są gładkie jak z blachy tłoczone.
Napisano 15 Luty 201411 l Autor Szwadron bonneville to baza :) Ikkiz obrazkowi jeszcze bardzo dużo brakuje, a to co powyżej trzeba rozumieć jako koncept. Frędzle bedą i włosy tez. Buty w ogóle chyba wymienię na trampki.
Napisano 15 Luty 201411 l faktycznie pisałeś o włosach. Mama taki patent na włosy, który rozwiązuje następujący problem: ciężko kontrolować flatness całego pasma, jak jest parent i wokół niego childrens, bo nie bardzo jest jak kontrolowac obrót tej płaskości, więc ja robię tak, że pasmo jest raczej zawsze okrągłe, a płaskość usyskuje układając drugie i trzecie o bardzo podobnym przebiegu. łatwo to osiągnąć bo w trybie particle edit, można dodawać parenty interpolowane z już istniejących i uczesanych/ulożonych parentów.
Napisano 23 Luty 201411 l Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?
Napisano 23 Luty 201411 l Fajne, klimat już się pojawia :). A może być zrobił jakiegoś making-offa z procesu postprodukcji?
Napisano 27 Luty 201411 l Autor maya > blender pierwsze pare dni to meczarnia, kolejne kila dni to "hmm ciekawe" a pozniej tylko "wypas! tego mi brakowalo" :) Generalnie goraco polecam.. Co do projektu to teraz mala pauza i wrzuce studio, bo musialem juz cos porenderowac.. Mulholland mozliwe ze zrobie making offa jakiegos.. skoncze najpierw studio :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto