ptaszek Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Dobra zakladam wipa :) Jest to moj pierwszy wiekszy projekt w Blenderze, ktorego ogarniam powolutku od kilku ladnych miesiacy i musze przyznac, ze bardzo sie polubilismy :) Projekt w powiedzmy w 65% gotowy. Idea jest taka, zeby praca byla 100% blender+photoshop. Tattoo jak narazie gwizdniety z googla. Nie wiem jeszcze czy wypada/mozna tak zrobic :P Przede wszystkim wielka robote robi niesamowity backplate i wypasiona hdrk'a od Paolo Messina. Thanks Man! :) i laska (wspieralem sie swietnym tutorialem "blenderella") pierwsze renderki z nowym backplatem Wiem, jeszcze sporo do zrobienia, ale kamery juz nie bede ruszal. Teraz glownie post i walka z wlosami i postacia do konca.
Borgir Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Hej, fajny obrazek tylko mi trochę przeszkadza że w tle jest inny kierunek cieni i nie tak rozmyte jak na motocyklu .. poza tym super :) - - - Połączono posty - - - a i na oponach przydał by się brud i lekki bump bo trochę zbyt idealne tam gdzie jest bieżnik :)
Fixed Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 wielki plus za wybór motocykla, marzenie ;) co do uwag to tak jak wyżej, materiały. Opony wydają się zbyt idealne, ale może to później w poscie zmienisz, czekam jak to się rozwinie ;)
ptaszek Napisano 14 Luty 2014 Autor Napisano 14 Luty 2014 Dzieki, wszystko bede poprawial jeszcze w poscie. Dopiero sie renderuje dzisiaj w passach. O ile z motorkiem sobie poradze to z babeczka bede musial ostro powalczyc :/
ikkiz Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Pozostanie łysa, czy będziesz robił włosy? Stopa jest chyba za mała i nie go końca kupuję szorty, bo kończą się nagle (może przeszycie dać, albo wystrzępienie) i są gładkie jak z blachy tłoczone.
ptaszek Napisano 15 Luty 2014 Autor Napisano 15 Luty 2014 Szwadron bonneville to baza :) Ikkiz obrazkowi jeszcze bardzo dużo brakuje, a to co powyżej trzeba rozumieć jako koncept. Frędzle bedą i włosy tez. Buty w ogóle chyba wymienię na trampki.
ikkiz Napisano 15 Luty 2014 Napisano 15 Luty 2014 faktycznie pisałeś o włosach. Mama taki patent na włosy, który rozwiązuje następujący problem: ciężko kontrolować flatness całego pasma, jak jest parent i wokół niego childrens, bo nie bardzo jest jak kontrolowac obrót tej płaskości, więc ja robię tak, że pasmo jest raczej zawsze okrągłe, a płaskość usyskuje układając drugie i trzecie o bardzo podobnym przebiegu. łatwo to osiągnąć bo w trybie particle edit, można dodawać parenty interpolowane z już istniejących i uczesanych/ulożonych parentów.
gof Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?
Mulholland Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 Fajne, klimat już się pojawia :). A może być zrobił jakiegoś making-offa z procesu postprodukcji?
ptaszek Napisano 27 Luty 2014 Autor Napisano 27 Luty 2014 maya > blender pierwsze pare dni to meczarnia, kolejne kila dni to "hmm ciekawe" a pozniej tylko "wypas! tego mi brakowalo" :) Generalnie goraco polecam.. Co do projektu to teraz mala pauza i wrzuce studio, bo musialem juz cos porenderowac.. Mulholland mozliwe ze zrobie making offa jakiegos.. skoncze najpierw studio :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się