Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobra zakladam wipa :)

Jest to moj pierwszy wiekszy projekt w Blenderze, ktorego ogarniam powolutku od kilku ladnych miesiacy i musze przyznac, ze bardzo sie polubilismy :)

Projekt w powiedzmy w 65% gotowy. Idea jest taka, zeby praca byla 100% blender+photoshop.

Tattoo jak narazie gwizdniety z googla. Nie wiem jeszcze czy wypada/mozna tak zrobic :P

 

Przede wszystkim wielka robote robi niesamowity backplate i wypasiona hdrk'a od Paolo Messina. Thanks Man! :)

 

 

bonneville_wip_01.jpg

 

bonneville_wip_03.jpg

 

bonneville_wip_06.jpg

 

bonneville_wip_09.jpg

 

bonneville_wip_12.jpg

 

bonneville_wip_23.jpg

 

 

i laska (wspieralem sie swietnym tutorialem "blenderella")

 

kati_wip_01.jpg

 

kati_wip_03.jpg

 

kati_wip_05.jpg

 

pierwsze renderki z nowym backplatem

 

bonneville_wip_25.jpg

 

 

bonneville_wip_26.jpg?i=233769382

 

 

Wiem, jeszcze sporo do zrobienia, ale kamery juz nie bede ruszal. Teraz glownie post i walka z wlosami i postacia do konca.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, fajny obrazek tylko mi trochę przeszkadza że w tle jest inny kierunek cieni i nie tak rozmyte jak na motocyklu .. poza tym super :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

a i na oponach przydał by się brud i lekki bump bo trochę zbyt idealne tam gdzie jest bieżnik :)

Napisano

wielki plus za wybór motocykla, marzenie ;)

co do uwag to tak jak wyżej, materiały. Opony wydają się zbyt idealne, ale może to później w poscie zmienisz, czekam jak to się rozwinie ;)

Napisano

Dzieki, wszystko bede poprawial jeszcze w poscie. Dopiero sie renderuje dzisiaj w passach.

O ile z motorkiem sobie poradze to z babeczka bede musial ostro powalczyc :/

Napisano

Pozostanie łysa, czy będziesz robił włosy?

Stopa jest chyba za mała i nie go końca kupuję szorty, bo kończą się nagle (może przeszycie dać, albo wystrzępienie) i są gładkie jak z blachy tłoczone.

Napisano

Szwadron bonneville to baza :)

Ikkiz obrazkowi jeszcze bardzo dużo brakuje, a to co powyżej trzeba rozumieć jako koncept. Frędzle bedą i włosy tez. Buty w ogóle chyba wymienię na trampki.

Napisano

faktycznie pisałeś o włosach. Mama taki patent na włosy, który rozwiązuje następujący problem: ciężko kontrolować flatness całego pasma, jak jest parent i wokół niego childrens, bo nie bardzo jest jak kontrolowac obrót tej płaskości, więc ja robię tak, że pasmo jest raczej zawsze okrągłe, a płaskość usyskuje układając drugie i trzecie o bardzo podobnym przebiegu. łatwo to osiągnąć bo w trybie particle edit, można dodawać parenty interpolowane z już istniejących i uczesanych/ulożonych parentów.

Napisano

Dobrze to wygląda. Jak ogólne odczucia odnośnie modelowania Maya - Blender? Ciężko było zmienić przyzwyczajenia?

Napisano

maya > blender pierwsze pare dni to meczarnia, kolejne kila dni to "hmm ciekawe" a pozniej tylko "wypas! tego mi brakowalo" :)

Generalnie goraco polecam..

Co do projektu to teraz mala pauza i wrzuce studio, bo musialem juz cos porenderowac..

 

Mulholland mozliwe ze zrobie making offa jakiegos.. skoncze najpierw studio :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności