Juzwa Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Witam, Myslalem sobie dzisiaj by zrobic animowana sciezke palacego sie prochu. I wymyslilem ze najlatwiej i najszybciej jak sam proch zrobie na displacement modyfikatorze na obiekcie. Potem przesuwac gizmem albo czyms (?) po obiekcie w efekcie z jednej strony bedzie czesc z displacementem (niespalona) a po drugiej z displacementem (spalona). Oto o co mi chodzi: Chcialbym sobie przesowac niebieskim i dzieki temu bede mial jakas tam animacje. Nie moge tylko wpasc na pomysl czym to dokladnie zrobic? Jakis modyfikator wlaczajacy inny modyfikator?
cucsoniuss Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 jest kilka na to sposobow mozna animowac material z gradientem w blend albo opacity, mozna animowac modyfikator slicer mozna animowac modyfikator path deform
Dynamico Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Może spróbować: proch spalony 1 ścieżka , proch nie spalony 2 ścieżka, która "zakrywa" ścieżkę pierwszą - rurka w rurce. Teraz dajesz slice z zaznaczoną opcją remove na proch nie spalony i go animujesz. Stopniowo znika odsłaniając jednocześnie "model" prochu spalonego.
Riko Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Nie wiem jak dokładnie scena wygląda ale ja bym to w AE zblendował :)
deshu Napisano 14 Luty 2014 Napisano 14 Luty 2014 Możesz tez użyć volume select. Wtedy displacement bedzie tylko tam, gdzie gizmo zaznaczy vertexy/polygony. Jest też możliwośc zanzaczania subobiektów obiektami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się