Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Myslalem sobie dzisiaj by zrobic animowana sciezke palacego sie prochu. I wymyslilem ze najlatwiej i najszybciej jak sam proch zrobie na displacement modyfikatorze na obiekcie. Potem przesuwac gizmem albo czyms (?) po obiekcie w efekcie z jednej strony bedzie czesc z displacementem (niespalona) a po drugiej z displacementem (spalona). Oto o co mi chodzi:

 

eyd8.jpg

 

Chcialbym sobie przesowac niebieskim i dzieki temu bede mial jakas tam animacje.

 

Nie moge tylko wpasc na pomysl czym to dokladnie zrobic? Jakis modyfikator wlaczajacy inny modyfikator?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Może spróbować: proch spalony 1 ścieżka , proch nie spalony 2 ścieżka, która "zakrywa" ścieżkę pierwszą - rurka w rurce. Teraz dajesz slice z zaznaczoną opcją remove na proch nie spalony i go animujesz. Stopniowo znika odsłaniając jednocześnie "model" prochu spalonego.

Napisano

Możesz tez użyć volume select. Wtedy displacement bedzie tylko tam, gdzie gizmo zaznaczy vertexy/polygony.

Jest też możliwośc zanzaczania subobiektów obiektami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności