Juzwa Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Witam, Myslalem sobie dzisiaj by zrobic animowana sciezke palacego sie prochu. I wymyslilem ze najlatwiej i najszybciej jak sam proch zrobie na displacement modyfikatorze na obiekcie. Potem przesuwac gizmem albo czyms (?) po obiekcie w efekcie z jednej strony bedzie czesc z displacementem (niespalona) a po drugiej z displacementem (spalona). Oto o co mi chodzi: Chcialbym sobie przesowac niebieskim i dzieki temu bede mial jakas tam animacje. Nie moge tylko wpasc na pomysl czym to dokladnie zrobic? Jakis modyfikator wlaczajacy inny modyfikator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drathir Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 może pokombinuj z helperami Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucsoniuss Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 jest kilka na to sposobow mozna animowac material z gradientem w blend albo opacity, mozna animowac modyfikator slicer mozna animowac modyfikator path deform Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Może spróbować: proch spalony 1 ścieżka , proch nie spalony 2 ścieżka, która "zakrywa" ścieżkę pierwszą - rurka w rurce. Teraz dajesz slice z zaznaczoną opcją remove na proch nie spalony i go animujesz. Stopniowo znika odsłaniając jednocześnie "model" prochu spalonego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riko Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Nie wiem jak dokładnie scena wygląda ale ja bym to w AE zblendował :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Możesz tez użyć volume select. Wtedy displacement bedzie tylko tam, gdzie gizmo zaznaczy vertexy/polygony. Jest też możliwośc zanzaczania subobiektów obiektami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now