Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Myslalem sobie dzisiaj by zrobic animowana sciezke palacego sie prochu. I wymyslilem ze najlatwiej i najszybciej jak sam proch zrobie na displacement modyfikatorze na obiekcie. Potem przesuwac gizmem albo czyms (?) po obiekcie w efekcie z jednej strony bedzie czesc z displacementem (niespalona) a po drugiej z displacementem (spalona). Oto o co mi chodzi:

 

eyd8.jpg

 

Chcialbym sobie przesowac niebieskim i dzieki temu bede mial jakas tam animacje.

 

Nie moge tylko wpasc na pomysl czym to dokladnie zrobic? Jakis modyfikator wlaczajacy inny modyfikator?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest kilka na to sposobow

mozna animowac material z gradientem w blend albo opacity,

mozna animowac modyfikator slicer

mozna animowac modyfikator path deform

Napisano

Może spróbować: proch spalony 1 ścieżka , proch nie spalony 2 ścieżka, która "zakrywa" ścieżkę pierwszą - rurka w rurce. Teraz dajesz slice z zaznaczoną opcją remove na proch nie spalony i go animujesz. Stopniowo znika odsłaniając jednocześnie "model" prochu spalonego.

Napisano

Nie wiem jak dokładnie scena wygląda ale ja bym to w AE zblendował :)

Napisano

Możesz tez użyć volume select. Wtedy displacement bedzie tylko tam, gdzie gizmo zaznaczy vertexy/polygony.

Jest też możliwośc zanzaczania subobiektów obiektami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności