Napisano 14 Luty 201411 l Witam, Myslalem sobie dzisiaj by zrobic animowana sciezke palacego sie prochu. I wymyslilem ze najlatwiej i najszybciej jak sam proch zrobie na displacement modyfikatorze na obiekcie. Potem przesuwac gizmem albo czyms (?) po obiekcie w efekcie z jednej strony bedzie czesc z displacementem (niespalona) a po drugiej z displacementem (spalona). Oto o co mi chodzi: Chcialbym sobie przesowac niebieskim i dzieki temu bede mial jakas tam animacje. Nie moge tylko wpasc na pomysl czym to dokladnie zrobic? Jakis modyfikator wlaczajacy inny modyfikator?
Napisano 14 Luty 201411 l jest kilka na to sposobow mozna animowac material z gradientem w blend albo opacity, mozna animowac modyfikator slicer mozna animowac modyfikator path deform
Napisano 14 Luty 201411 l Może spróbować: proch spalony 1 ścieżka , proch nie spalony 2 ścieżka, która "zakrywa" ścieżkę pierwszą - rurka w rurce. Teraz dajesz slice z zaznaczoną opcją remove na proch nie spalony i go animujesz. Stopniowo znika odsłaniając jednocześnie "model" prochu spalonego.
Napisano 14 Luty 201411 l Możesz tez użyć volume select. Wtedy displacement bedzie tylko tam, gdzie gizmo zaznaczy vertexy/polygony. Jest też możliwośc zanzaczania subobiektów obiektami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto