Seo000 Napisano 9 Wrzesień 2004 Napisano 9 Wrzesień 2004 Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić??? PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu.
Marcin Napisano 9 Wrzesień 2004 Napisano 9 Wrzesień 2004 hmm no nie wiem kto ci powiedzial ze to render z maxa bo to jest z "TeŁanoFy" Rascala i jak wiem (a wiem napewno) ze robia ten film na Mayi a ta czesc zostala zrobiona z uzyciem Majkowych Fluidów ciekawe kto ci scieme wcisnąl ze to z maxa ;) a w maxie to hehe fakt czesc to textury ale RealFlow lub Glu3D bylo by pomocne .... ale i Reaktorm Turbo Maxowym mozna bylo by to zrobic ... ;)
sanki Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 przejrzyj ten watek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6151, bo to stamtad pochodzi ten MAYOWY renderek
Master Kiełbaster Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Przcież jest napisane "MAX digital studios" w rogu :)
Seo000 Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 Nie no jest super zajefajne ale kurde wiecie widziałem w jakiejś oficjalnej prezentacji maxa ten render. Widać ktoś zrobił se z ludzi targ(sprzedał im jaja). Ja bym z chęcią zaczął coś robić w Maya ale ciężko mi jest teraz nauczyć się tych po przekręcanych opcji z Maya gdy tyle już mam doczynienia z Maxem. Bo praktycznie gdybym nie znał Maxa to wydaje mi się że łatwiej przyswoiłbym Maya. A znalazłem tam jeszcze jpg z ustawieniami do fulidów ja będę miał czas to sprawdzę. Na marginesie Marcinie coś mówiłeś o Reaktorze Turbo Maxowym, co to jest i z czym to sie je czyli do jakiej versji to jest dodatek i dzie go można znaleźć. Z góry dziękuję.
Marcin Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 pfff ... no se tak powiedzialem ... no chodzilo mi o maxowego reactora (normalna wersje - bo innej nie ma ) mozna to zrobic tak ze zrobisz tam jakies fale w reactorze a za pomoca texportera wyrenderujesz mape głebi i w photoshopie zrobic texturke piany ... ale to bardziej sie do stilla nadaje bo na animacji to bedziesz siedzial dniami .... jak co to spytaj sie rascala ;) P.S. mam do ciebie 25 km z augustowa ;) jestes najblizej polozona osoba z tego forum ;)
Seo000 Napisano 10 Wrzesień 2004 Autor Napisano 10 Wrzesień 2004 No tak tylko do Augustowa jest więc niż 25km(wiem bo jeździłem do brata rowerem) szkoda że kurde w wakacje sie nie widzieli bo ja pół wakacji tam spędził. A tak na marginesie ten render to ja wziąłem z mojego folderu cudeńka czyli de best renders of de best a animacyjke to mam ze http://www4.discreet.com/showandtell/# jest to prezentacja Maxa po części. Jest tam taki motyw z blizzard czy z kąś i tak skumałem ten render z animacyjko. Ale jakby nie było to animacja jest z Maxa no i się nie wykręcicie z Maxa:P
Seo000 Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 Szkoda że nikt nie zagląda na forum bo problemy i pytania same nie znikają:(
kozioo Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Nieśmiało spytam czy w ogole sam probowales cos zrobic, czy od razu załozyles watek?
kamiennikl Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić??? PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu. Czyli co, Maya jest potężniejszym narzędziem od 3ds max'a ??
Bacry Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Jeszcze raz dreamscape lub jego prostrza wersja seascape. Zrobi nawet pianę na załamujących się falach.
Krzysztof Kucharz Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Rowniez odsylalbym do dreamscape'a. Choc prawde mowiac, wydaje mi sie ze stworzenie takiego renderu w maxie wymaga "wpadniecia" na jakies niekonwencjonalne "sztuczki materialowe". Moze zabawa z Falloff, Blend material przyblizy Cie do celu. Pozdro
Amok Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 można urzyć odpowiednio przygotowanej wideo textury , 30s , wybrzuszenia to displecement , animowana mapa głębokości przerenderowana g bufer służy jako maska dla wideotextury , pojawia się tylko na najwyższych polach 1.Najpierw robisz animowaną plansze , renderujesz tylko kanał depp ta sekwencja będzie maską , wode niestety musisz sfilmować tak by było najprościej , 'myśle że było by to do zrobienia
Amok Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 dwie godziny dłubania i wyszło coś takiego , nawet fajnie się animuje...
Krzysztof Kucharz Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 Animowana teksture wody (diffuse, opacity, glossiness etc) moznaby sprobowac zrobic morphingiem pomiedzy dwoma (lub wiecej) jpgami.. za efekt nie ręczę, ale gdyby dodać tam jeszcze animated noise... Byleby nie wyszlo z tego "wrzące bajorko"
martin-flash Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 SUPER! Możesz opisać jak to zrobiłeś? Super wygląda! Może plik MAX'a dasz dp ściągnięcia?
Krzysztof Kucharz Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 Troszkę ten bump gryzie w oczy, zmniesz go może... (p.s. spróbuj dać lekki glow na calą scenę lub material, zasymuluje to troszkę zawiesinę kropelek nad grzywami fal)
vilmar Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 woda super bardzo mi sie podoba tylko jak ją zrobić to jest pytanie dopiero
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się