Skocz do zawartości

H2O-Czyli jak zrobić taką wodę?


Seo000

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić???

 

PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm no nie wiem kto ci powiedzial ze to render z maxa bo to jest z "TeŁanoFy" Rascala i jak wiem (a wiem napewno) ze robia ten film na Mayi a ta czesc zostala zrobiona z uzyciem Majkowych Fluidów

 

ciekawe kto ci scieme wcisnąl ze to z maxa ;)

 

a w maxie to hehe fakt czesc to textury ale RealFlow lub Glu3D bylo by pomocne .... ale i Reaktorm Turbo Maxowym mozna bylo by to zrobic ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jest super zajefajne ale kurde wiecie widziałem w jakiejś oficjalnej prezentacji maxa ten render. Widać ktoś zrobił se z ludzi targ(sprzedał im jaja). Ja bym z chęcią zaczął coś robić w Maya ale ciężko mi jest teraz nauczyć się tych po przekręcanych opcji z Maya gdy tyle już mam doczynienia z Maxem. Bo praktycznie gdybym nie znał Maxa to wydaje mi się że łatwiej przyswoiłbym Maya. A znalazłem tam jeszcze jpg z ustawieniami do fulidów ja będę miał czas to sprawdzę.

 

Na marginesie Marcinie coś mówiłeś o Reaktorze Turbo Maxowym, co to jest i z czym to sie je czyli do jakiej versji to jest dodatek i dzie go można znaleźć.

 

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pfff ... no se tak powiedzialem ... no chodzilo mi o maxowego reactora (normalna wersje - bo innej nie ma )

 

mozna to zrobic tak ze zrobisz tam jakies fale w reactorze a za pomoca texportera wyrenderujesz mape głebi i w photoshopie zrobic texturke piany ... ale to bardziej sie do stilla nadaje bo na animacji to bedziesz siedzial dniami ....

 

jak co to spytaj sie rascala ;)

 

P.S. mam do ciebie 25 km z augustowa ;) jestes najblizej polozona osoba z tego forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko do Augustowa jest więc niż 25km(wiem bo jeździłem do brata rowerem) szkoda że kurde w wakacje sie nie widzieli bo ja pół wakacji tam spędził. A tak na marginesie ten render to ja wziąłem z mojego folderu cudeńka czyli de best renders of de best a animacyjke to mam ze http://www4.discreet.com/showandtell/# jest to prezentacja Maxa po części. Jest tam taki motyw z blizzard czy z kąś i tak skumałem ten render z animacyjko. Ale jakby nie było to animacja jest z Maxa no i się nie wykręcicie z Maxa:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić???

 

PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu.

 

Czyli co, Maya jest potężniejszym narzędziem od 3ds max'a ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można urzyć odpowiednio przygotowanej wideo textury , 30s ,

wybrzuszenia to displecement , animowana mapa głębokości przerenderowana g bufer

służy jako maska dla wideotextury , pojawia się tylko na najwyższych polach

1.Najpierw robisz animowaną plansze , renderujesz tylko kanał depp

ta sekwencja będzie maską ,

wode niestety musisz sfilmować tak by było najprościej ,

'myśle że było by to do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności