Napisano 9 Wrzesień 200420 l Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić??? PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu.
Napisano 9 Wrzesień 200420 l hmm no nie wiem kto ci powiedzial ze to render z maxa bo to jest z "TeŁanoFy" Rascala i jak wiem (a wiem napewno) ze robia ten film na Mayi a ta czesc zostala zrobiona z uzyciem Majkowych Fluidów ciekawe kto ci scieme wcisnąl ze to z maxa ;) a w maxie to hehe fakt czesc to textury ale RealFlow lub Glu3D bylo by pomocne .... ale i Reaktorm Turbo Maxowym mozna bylo by to zrobic ... ;)
Napisano 10 Wrzesień 200420 l przejrzyj ten watek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=6151, bo to stamtad pochodzi ten MAYOWY renderek
Napisano 10 Wrzesień 200420 l Autor Nie no jest super zajefajne ale kurde wiecie widziałem w jakiejś oficjalnej prezentacji maxa ten render. Widać ktoś zrobił se z ludzi targ(sprzedał im jaja). Ja bym z chęcią zaczął coś robić w Maya ale ciężko mi jest teraz nauczyć się tych po przekręcanych opcji z Maya gdy tyle już mam doczynienia z Maxem. Bo praktycznie gdybym nie znał Maxa to wydaje mi się że łatwiej przyswoiłbym Maya. A znalazłem tam jeszcze jpg z ustawieniami do fulidów ja będę miał czas to sprawdzę. Na marginesie Marcinie coś mówiłeś o Reaktorze Turbo Maxowym, co to jest i z czym to sie je czyli do jakiej versji to jest dodatek i dzie go można znaleźć. Z góry dziękuję.
Napisano 10 Wrzesień 200420 l pfff ... no se tak powiedzialem ... no chodzilo mi o maxowego reactora (normalna wersje - bo innej nie ma ) mozna to zrobic tak ze zrobisz tam jakies fale w reactorze a za pomoca texportera wyrenderujesz mape głebi i w photoshopie zrobic texturke piany ... ale to bardziej sie do stilla nadaje bo na animacji to bedziesz siedzial dniami .... jak co to spytaj sie rascala ;) P.S. mam do ciebie 25 km z augustowa ;) jestes najblizej polozona osoba z tego forum ;)
Napisano 10 Wrzesień 200420 l Autor No tak tylko do Augustowa jest więc niż 25km(wiem bo jeździłem do brata rowerem) szkoda że kurde w wakacje sie nie widzieli bo ja pół wakacji tam spędził. A tak na marginesie ten render to ja wziąłem z mojego folderu cudeńka czyli de best renders of de best a animacyjke to mam ze http://www4.discreet.com/showandtell/# jest to prezentacja Maxa po części. Jest tam taki motyw z blizzard czy z kąś i tak skumałem ten render z animacyjko. Ale jakby nie było to animacja jest z Maxa no i się nie wykręcicie z Maxa:P
Napisano 12 Wrzesień 200420 l Autor Szkoda że nikt nie zagląda na forum bo problemy i pytania same nie znikają:(
Napisano 12 Wrzesień 200420 l Nieśmiało spytam czy w ogole sam probowales cos zrobic, czy od razu załozyles watek?
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Nie mam pojęcia jak to zorobić żeby fala się załamywała reaktor to kit. Na pewno 50% sukcesu to materiał. Trochę z tym eksperymentowałem ale do perfekcji to jeszcze sporo brakuje na pewno jest jakiś sposó na to. To jest render z Maxa. I tu jest wyzwanie dla najlepszych: Jak taką wodę zrobić??? PS. Chodzi mi o samą wodę z rendera bez mgły i deszczu. Czyli co, Maya jest potężniejszym narzędziem od 3ds max'a ??
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Jeszcze raz dreamscape lub jego prostrza wersja seascape. Zrobi nawet pianę na załamujących się falach.
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Rowniez odsylalbym do dreamscape'a. Choc prawde mowiac, wydaje mi sie ze stworzenie takiego renderu w maxie wymaga "wpadniecia" na jakies niekonwencjonalne "sztuczki materialowe". Moze zabawa z Falloff, Blend material przyblizy Cie do celu. Pozdro
Napisano 21 Wrzesień 200420 l można urzyć odpowiednio przygotowanej wideo textury , 30s , wybrzuszenia to displecement , animowana mapa głębokości przerenderowana g bufer służy jako maska dla wideotextury , pojawia się tylko na najwyższych polach 1.Najpierw robisz animowaną plansze , renderujesz tylko kanał depp ta sekwencja będzie maską , wode niestety musisz sfilmować tak by było najprościej , 'myśle że było by to do zrobienia
Napisano 22 Wrzesień 200420 l dwie godziny dłubania i wyszło coś takiego , nawet fajnie się animuje...
Napisano 22 Wrzesień 200420 l Animowana teksture wody (diffuse, opacity, glossiness etc) moznaby sprobowac zrobic morphingiem pomiedzy dwoma (lub wiecej) jpgami.. za efekt nie ręczę, ale gdyby dodać tam jeszcze animated noise... Byleby nie wyszlo z tego "wrzące bajorko"
Napisano 22 Wrzesień 200420 l SUPER! Możesz opisać jak to zrobiłeś? Super wygląda! Może plik MAX'a dasz dp ściągnięcia?
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Troszkę ten bump gryzie w oczy, zmniesz go może... (p.s. spróbuj dać lekki glow na calą scenę lub material, zasymuluje to troszkę zawiesinę kropelek nad grzywami fal)
Napisano 26 Wrzesień 200420 l woda super bardzo mi sie podoba tylko jak ją zrobić to jest pytanie dopiero
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto