Kir4 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Witam, raz na jakiś czas przed spaniem robię speedarty związane z abstrakcjami. Nie wiem do końca tak na prawdę czemu to służy ale uczę się przy tym oświetlenia i innych fajerwerk. Wszystkie abstracty są zrobione w 3D, postprodukcja oczywiście musi być wykonanie średnio 10 max 15 minut roboty. Jadę od pierwszych Abstractów: SpeedArt# 1 SpeedArt# 2 SpeedArt# 3 SpeedArt# 4 SpeedArt# 5 SpeedArt# 6 Zapraszam do udziału w temacie, pozdrawiam i Dobranoc! ;)
Mulholland Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Fajne. Zwłaszcza te kuleczki mi się podobają.
DrRambo Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 bardzo fajne najlepszy speedart4 kuleczki tez bardzo spoko, tylko jak się robi taką rozdziałkę to wypadałoby zwiększyć troche interpolacje bo z kółeczek się kwadraciki porobiły po powiększeniu :D
Kir4 Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 Dzięki dzięki, z kulkami wyszło tak że robiłem w photoshopie w pomniejszonym oknie i nie było widać takich braków w polygonach na kulkach dopiero jak uploadowałem to zobaczyłem że kanciasto wyszło a pliku c4d już nie miałem :P
Micaki Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 wow, jak ty to zrobiłeś, że taki ciekawy efekt? możesz zapodać linka do jakiegoś tutka?
Kir4 Napisano 6 Marzec 2014 Autor Napisano 6 Marzec 2014 Tutoriale używałem jak bylem mały ;d nie no żart, ogólnie to mogę się przymierzyć do zrobienia jakiegoś tutoriala w tej tematyce. To jakieś 10 / 15 minut roboty 75% Cinema 4D ( obiekt / fxy ) / 25% Photoshop ( Kolory, światło, czasami jakieś filtry ) a o którą pracę dokładnie Ci chodzi ? :P Pozdro
Micaki Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 O pierwszą i przedostatnią szczególnie chociaż wszystkie prace wymiatają :)
Mulholland Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 Tutoriale używałem jak bylem mały ;d nie no żart, ogólnie to mogę się przymierzyć do zrobienia jakiegoś tutoriala w tej tematyce. To jakieś 10 / 15 minut roboty 75% Cinema 4D ( obiekt / fxy ) / 25% Photoshop ( Kolory, światło, czasami jakieś filtry ) a o którą pracę dokładnie Ci chodzi ? :P Pozdro Jakbyś mógł zrobić tutka z posta w PS to byłoby super.
Kir4 Napisano 7 Marzec 2014 Autor Napisano 7 Marzec 2014 Z takiej okazji mogę zrobić coś wyjątkowego dla was :) Padł pierwszy rok mojej historii w 3D. Mam nadzieję że tych lat będzie jeszcze więcej i z czasem nauczę się jeszcze więcej ! ;) Pozdrawiaaaaaaaaaam!
Kir4 Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Abstract 3D https://www.facebook.com/TornedoDB?fref=ts Dostałem w sumie propozycję żeby zrobić z tego animację :P
Biolo_idiota Napisano 24 Marzec 2014 Napisano 24 Marzec 2014 Przedostatni z pierwszej partii bardzo mi się podoba, chętnie dowiedział bym się jak się takie cos robi
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 A ja bym się chętnie dowiedział jak robisz postpro, lubię wyłapywac nowe sposoby :) Generalnie w moim przypadku wygląda to tak, że bazuję na barwie którą uzyskam podczas renderowania, za pomocą Photoshopa można ją totalnie zmienic, ale musi byc dysproporcja kolorystyczna, aby Photoshop wiedział, że to akurat tutaj chcę zmienic kolor. W poniższym przykładzie wykorzystałem render jednej kulki, która miała kilka kolorów, za pomocą Liquify zmieniałem jej formę. Na sam koniec bawiłem się warstwami dopasowania. Tak czy inaczej muszę posiadac bazowy kolor, ciekaw jestem jak Ty to robisz :) chodzi mi o kolorystykę w tych obrazkach.
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 No ale ustawień jest miliony i ja pytam @Kir4 o ustawienia, bo mi się podobają te kolorki :) A może podmalowuje jeszcze, pewny jesteś, że nie? :>
Azbesty Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 No ale ustawień jest miliony i ja pytam @Kir4 o ustawienia, bo mi się podobają te kolorki :) A może podmalowuje jeszcze, pewny jesteś, że nie? :> To mój padawan. Chociaż w sumie uczy się sam, ja mu pomagam tylko gdy ma prawdziwy problem. Jedyne co to sprowadziłem go na drogę samouka, sam szuka potrafi rozwiązywać problemy dobrze kmini. Teraz praktycznie zero pytań zadaje zdolna bestia! Generalnie to jest gradient mapy. z różnymi trybami miesszania czasem z jakaś maską... czasem gdy gdzieś brakuje danego koloru na flat można pacnąć brushem albo gradient mapą... róznie bywa. ale dobrze mieć wyjście kolorowe w sensie nie czarno białe tylko jakieś kolory. Jakk dokłdnie to robił nie wiem ale ja bym tak zrobił
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 Mój padawan! :D No to dobrze go poprowadziłeś, bo fajniutkie kolorki robi! Gradient mapy są super! Ale tak jak mówisz, dobrze aby baza miała już jakieś kolory.
Azbesty Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 Kolorów nie nauczysz :> trzeba je czuć :) jedynie co to można nauczyć się technik nakładania kolorów.
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 Ale ustawienia często pasują, można je kopiowac i tylko delikatnie modyfikowac.
Azbesty Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 Ale ustawienia często pasują, można je kopiowac i tylko delikatnie modyfikowac. To prawda używam 5 gradient map i w zupełności wystarczcają + color look
Kir4 Napisano 29 Marzec 2014 Autor Napisano 29 Marzec 2014 Hehe, Azbesty jak zwykle Skromny ;d 2013, podstawą to jest wyczucie kolorów tak jak pisał kolega wyżej. Zazwyczaj używam całej zakładki Adjustments nie ma na to reguły i triku który zrobi w paru krokach kolory jebitne ;p Exposure, lookup, channel mixer, krzywe, vibrance, contrast, Variations. Przykładowo robię 5 warstw tego samego pliku na każdy nakładam inny filter, i przy każdym różne ustawienia związane z kryciem, hardmixy, light itp no wszystko zależy jak w głowie leży ;d Do piątku postaram się zrobić jakiegoś tutka. Teraz jestem zarąbany 18stka NA KARKU! Pozdroooooooo@@@@@ I dzięki za zainteresowaniem się tematu ! ;)
2013 Napisano 29 Marzec 2014 Napisano 29 Marzec 2014 Spoko spoko :D Jeśli by Ci się chciało to nakręc jakiś filmik. Jakbyś mógł bazowac na tego typu klimatach kolorystycznych! :)
Rekomendowane odpowiedzi