Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej

 

chciałam sie podzielić moim eksperymentem a mianowicie animacją skanu głowy:) kolega dorobił fx.... trochę żałuje ze się pospieszyliśmy i nie dopracowaliśmy shaderow lepiej ale ogólnie test się udał i chyba wygląda to fajnie:)

[video=youtube_share;dMpRyteH8S4]

 

soft: photoshop, marii, max, Vray, FumeFX i Krakatoa...

Edytowane przez Selena

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne, w sumie najwazmniejsze. by wymienć oczy na ruchome. Shader jeszcze do dopracowania, moze sciagnij refke/zrob sobie foki w okreslonym oswietleniu + kilku innych i tak pracuj majac takie same oswietlenie na scenie w 3D. Taki rim light zawsze zepsuje realizm, chyba ze to setup tylko na potrzeby wrzuty na forum.

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie, będę walczyć... chce ogólnie opanować ten shader jak najlepiej tak wiec nie tylko na potrzeby forum hehe :) ogólnie do gier, wizek i animacji. Właśnie chyba zacznę od nowa z odpowiednią referką i innym oświetleniem

Napisano
  • Autor

hejo :) rozwijam temat

 

 

medium poly + normalmapy

 

miny.jpg

Edytowane przez Selena

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności