Napisano 6 Marzec 201411 l hej chciałam sie podzielić moim eksperymentem a mianowicie animacją skanu głowy:) kolega dorobił fx.... trochę żałuje ze się pospieszyliśmy i nie dopracowaliśmy shaderow lepiej ale ogólnie test się udał i chyba wygląda to fajnie:) [video=youtube_share;dMpRyteH8S4] soft: photoshop, marii, max, Vray, FumeFX i Krakatoa... Edytowane 2 Czerwiec 201410 l przez Selena
Napisano 12 Marzec 201411 l Dziwnie to się ogląda bez dźwięku. Sam diffuse? Przydałaby się jakaś różnica grubości pomiędzy skórą, a spalonym spalenizną.
Napisano 12 Marzec 201411 l Autor :) masz racje, właśnie uczę się shadera skóry, pierwsze moje próby...dzisiaj jeszcze po pracy pobawię się bo trochę wyszła jak lalka woskowa;/ https://www.dropbox.com/s/wh0buu2mzonquhw/test.jpg
Napisano 12 Marzec 201411 l fajne, w sumie najwazmniejsze. by wymienć oczy na ruchome. Shader jeszcze do dopracowania, moze sciagnij refke/zrob sobie foki w okreslonym oswietleniu + kilku innych i tak pracuj majac takie same oswietlenie na scenie w 3D. Taki rim light zawsze zepsuje realizm, chyba ze to setup tylko na potrzeby wrzuty na forum.
Napisano 12 Marzec 201411 l Autor dzięki wielkie, będę walczyć... chce ogólnie opanować ten shader jak najlepiej tak wiec nie tylko na potrzeby forum hehe :) ogólnie do gier, wizek i animacji. Właśnie chyba zacznę od nowa z odpowiednią referką i innym oświetleniem
Napisano 12 Marzec 201411 l Autor nowe zmagania:) edit: drobne korekcje: https://www.dropbox.com/s/eqooy5zu4uwh3h8/Untitled-2.jpg wersja z chłodniejszym oswietleniem https://www.dropbox.com/s/2upgn7y42peakrk/Untitled3.jpg Edytowane 20 Marzec 201411 l przez Selena
Napisano 2 Czerwiec 201410 l Autor hejo :) rozwijam temat medium poly + normalmapy Edytowane 2 Czerwiec 201410 l przez Selena
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto