gryzon Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Bawię się z nim od jakiegoś czasu, bardzo się zaprzyjaźniliśmy ;) Live unwrap + pinowanie fajnie działa, tylko że muszę pracować w trybie wyselekcjonowanych wszystkich poligonów na obiekcie, to mi przeszkadza bo mało widzę jak obiekt świeci się na żółto. Jeśli chcę tego uniknąć (tak aby mieć czysty pogląd co się dzieje na modelu) muszę w oknie UV włączyć opcję "Keep UV and mesh selection in sync" Wtedy mam czysty pogląd modelu w 3d ale z kolei slekcja punktów siatki na UV w miejscach gdzie są seamy powoduje, że selekcjonuje mi punkty na obu częściach siatki naraz (jest to nie pożądane przy pinowaniu i live unwrap) Moje pytanie jest następujące. Jak działać w live unwrap i używać pinowania a mieć podgląd modelu 3d - czysty.
Monio Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Może takie coś: 3d view -> N properties -> Mesh display -> Overlays -> Faces Model nie będzie żółty ale dzięki kolorowaniu siatki nadal będziesz widział który face jest zaznaczony. Niestety nie znam metody żeby rysowało model zupełnie na czysto bez żadnej siatki.
floo Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 @gryzon aby model był czysty to np. dodatkowe okienko + render shading. lub zmienić w ustawieniach transparency, będzie więcej widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się