Jump to content

UV - live unwrap + pins


gryzon
 Share

Recommended Posts

Bawię się z nim od jakiegoś czasu, bardzo się zaprzyjaźniliśmy ;)

 

Live unwrap + pinowanie fajnie działa, tylko że muszę pracować w trybie wyselekcjonowanych wszystkich poligonów na obiekcie, to mi przeszkadza bo mało widzę jak obiekt świeci się na żółto. Jeśli chcę tego uniknąć (tak aby mieć czysty pogląd co się dzieje na modelu) muszę w oknie UV włączyć opcję "Keep UV and mesh selection in sync" Wtedy mam czysty pogląd modelu w 3d ale z kolei slekcja punktów siatki na UV w miejscach gdzie są seamy powoduje, że selekcjonuje mi punkty na obu częściach siatki naraz (jest to nie pożądane przy pinowaniu i live unwrap)

 

Moje pytanie jest następujące. Jak działać w live unwrap i używać pinowania a mieć podgląd modelu 3d - czysty.

Link to comment
Share on other sites

Może takie coś:

3d view -> N properties -> Mesh display -> Overlays -> Faces

Model nie będzie żółty ale dzięki kolorowaniu siatki nadal będziesz widział który face jest zaznaczony.

Niestety nie znam metody żeby rysowało model zupełnie na czysto bez żadnej siatki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy