Wilczyca Napisano 4 Kwiecień 2014 Napisano 4 Kwiecień 2014 Nie wiem czy temat już istnieje, ale proszę o podanie mi linka. Robię dla gościa modele w Blenderze i przesyłam mu jako .obj do Maxa. Problem w tym, że obiekty się rozpadają czy też zniekształcają i szukam sposobu by temu zaradzić. Ja sama nie posiadam Maxa i nie mogę sprawdzić jak będzie wyglądał model. Myślałam nawet, że to z powodu modyfikacji subsurf czy mirror, ale nie użyłam ich do tego modelu.
mookie Napisano 4 Kwiecień 2014 Napisano 4 Kwiecień 2014 Odznacz w eksporterze Objects as OBJ Objects i zaznacz Objects as OBJ Groups; unikaj eksportowania smooth groups; jeśli w dalszym ciągu pojawiają się błędy, sprawdź poprawność topologii (chociaż najczęściej uniemożliwia ona import do Maxa w ogóle; przyczyną mogą być niepołączone, a więc "luźne" krawędzie i wierzchołki).
wesol Napisano 7 Kwiecień 2014 Napisano 7 Kwiecień 2014 dwa, trzy lata temu miałem podobny problem, pomagało import .obj'ta z blendera do innego programu i wyeksportowanie jeszcze raz do .obj'ota. Używałem wings3d ale działało też z zbrushem i mudboxem. Możesz też używać alternatywnych formatów do przenoszenia collada czy też fbx.
Wilczyca Napisano 9 Kwiecień 2014 Autor Napisano 9 Kwiecień 2014 Dziękuje mookiemu za pomoc. Pomogło, ale niestety muszę ciągle przestawiać, bo nie zapisuje zmian w ustawieniach .obj.
szczuro Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 ustawienia możesz sobie zapisać jako preset i wybierać z listy ten preset. zawsze to mniej klikania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się