Skocz do zawartości

Problem z importem pliku z Blendera do Maxa za pomoca .obj


Wilczyca

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy temat już istnieje, ale proszę o podanie mi linka. Robię dla gościa modele w Blenderze i przesyłam mu jako .obj do Maxa. Problem w tym, że obiekty się rozpadają czy też zniekształcają i szukam sposobu by temu zaradzić. Ja sama nie posiadam Maxa i nie mogę sprawdzić jak będzie wyglądał model. Myślałam nawet, że to z powodu modyfikacji subsurf czy mirror, ale nie użyłam ich do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Odznacz w eksporterze Objects as OBJ Objects i zaznacz Objects as OBJ Groups; unikaj eksportowania smooth groups; jeśli w dalszym ciągu pojawiają się błędy, sprawdź poprawność topologii (chociaż najczęściej uniemożliwia ona import do Maxa w ogóle; przyczyną mogą być niepołączone, a więc "luźne" krawędzie i wierzchołki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa, trzy lata temu miałem podobny problem, pomagało import .obj'ta z blendera do innego programu i wyeksportowanie jeszcze raz do .obj'ota. Używałem wings3d ale działało też z zbrushem i mudboxem.

 

Możesz też używać alternatywnych formatów do przenoszenia collada czy też fbx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności