Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Mitsubishi ASX


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Wrzucam jeden z ostatnich portfoliowych projektów. Wróciłem do modelu, który kiedyś już zresztą tu pokazywałem, standardowe koła zamienione na offroad'owe by lepiej wpasowywało się w kompozycję. Jak zwykłe świecone w V-ray'u, post w PS wykonany wspólnie z fotografem Phil'em James'em.

 

 

ba93c4092b6a5517bf4ec4b957da3e15.jpg

 

f062a2ff13eddbd21576734ebfefa3f2.jpg

 

b1710a348b6f45385fa504cd79e8986e.jpg

 

tu szybki step by step:

 

0719e954c0029a8117ff8f93db5908a0.jpg

 

77f3c674b08e1edb24a526bdb79480ec.jpg

 

5eff51b8a16cf26674f525c9f3d9aea2.jpg

 

720890f8767a4c114ff5f49f92d1d6c3.jpg

Edytowane przez vision3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O to głównie spieralismy sie w postprodukcji: gdzie ja chcialem totalnie scalic auto ze sceną rowniez w kwestiach gradingu kolorów, zaś fotograf obstawał przy lekkim 'wysunięciu' auta na pierwszy plan kosztem kolorystycznej spójności sceny. Na własny użytek zrobiłem wersję z mocniejszym cieniem, raz jeszcze dzieki za słuszną uwagę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie na technologi wstawianiu modela w scene, ale mam wrazenie ze auto stoi pod innym kątem niz realny spadek terenu w tamtym miejscu... wyglada jak na lekkim zboczu, a fotka sugeruje raczej wyplaszczenie przy tej lini brzegowej... cien jest tez "jednorodny" malo szarpany, rozni sie od poszarpanego kamienistego podloza z morymi kamieniami... tak na oko... ale to takie subiektywno intuicyjna ocena nie wiem czy sluszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności