Juzwa Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 Witam, Mam problem. Mam gotowy zanimowany, zeskinowany obiekt. Nie wiem jak ustawic Rigid Body by odpowiednio kolidowal z moim mCloth. Zawsze mCloth przecina obiekt. Problem mi sie wydaje z ustawienie Shape Type w Rigid Body. Czy moze problem w samym Rigid body ze one nigdy nie zmieniaja ksztaltow i powinienem uzyc czegos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 musisz pociac mesha podlinkowac wszystko do odopowiednich kosci i ustawic riggid body, ze skinem ci nie zadziala. Mcloth to taka jedna wielka ciekawostka, zrobiona nie wiadomo po co, ktoś coś robił ale skończył w połowie i tak to wsadzili. Takie ni w dupe, ni w oko. Nie udalo mi sie nigdy uzyskac zadnego efektu, no chyba ze chcesz zanimować flagę albo firankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 28 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2014 No to wielka szkoda, troche wiecej roboty mnie czeka. Zwykly cloth ma tak samo czy on normalnie koliduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 W zwykłym Cloth ustawiasz obiekty z którymi ma kolidować twój materiał, może być ich kilka i mogą być animowane, co daje Ci sporo możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 28 Kwiecień 2014 Share Napisano 28 Kwiecień 2014 Na szczęście normalnie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się