Napisano 28 Kwiecień 201410 l Witam, Mam problem. Mam gotowy zanimowany, zeskinowany obiekt. Nie wiem jak ustawic Rigid Body by odpowiednio kolidowal z moim mCloth. Zawsze mCloth przecina obiekt. Problem mi sie wydaje z ustawienie Shape Type w Rigid Body. Czy moze problem w samym Rigid body ze one nigdy nie zmieniaja ksztaltow i powinienem uzyc czegos innego?
Napisano 28 Kwiecień 201410 l musisz pociac mesha podlinkowac wszystko do odopowiednich kosci i ustawic riggid body, ze skinem ci nie zadziala. Mcloth to taka jedna wielka ciekawostka, zrobiona nie wiadomo po co, ktoś coś robił ale skończył w połowie i tak to wsadzili. Takie ni w dupe, ni w oko. Nie udalo mi sie nigdy uzyskac zadnego efektu, no chyba ze chcesz zanimować flagę albo firankę.
Napisano 28 Kwiecień 201410 l Autor No to wielka szkoda, troche wiecej roboty mnie czeka. Zwykly cloth ma tak samo czy on normalnie koliduje?
Napisano 28 Kwiecień 201410 l W zwykłym Cloth ustawiasz obiekty z którymi ma kolidować twój materiał, może być ich kilka i mogą być animowane, co daje Ci sporo możliwości.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto