Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem jak widac, muszę zrobić lampke z wzorem jak na obrazku nizej. Wydaje mi się najbrardziej sensowna droga wyciac w tej bryle ten wzorek, potem szklo i bedzie ladnie swiecic. pytanie tylko jak do tego podejsc, jak to zrobic w 3ds?? do głowy przychodzą mi tylko hasła by zrobic boolean na plaskiej rozlozonej płaszczyznie a potem to skrecic czyms ale ta wiedza to tylko teoria sucha.

 

130709760_enxrhnx.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. wymodeluj wzorek ze splajnów

2. powiel go 4x (jeden pierścień składa się z 4 części)

3. powiel te 4 części raz jeszcze tworząc kolejny pierścień

4. dodaj modyfikator bend.

5. dodaj modyfikator shell

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności