koen Napisano 4 Maj 2014 Share Napisano 4 Maj 2014 Witam, mam taki problem jak widac, muszę zrobić lampke z wzorem jak na obrazku nizej. Wydaje mi się najbrardziej sensowna droga wyciac w tej bryle ten wzorek, potem szklo i bedzie ladnie swiecic. pytanie tylko jak do tego podejsc, jak to zrobic w 3ds?? do głowy przychodzą mi tylko hasła by zrobic boolean na plaskiej rozlozonej płaszczyznie a potem to skrecic czyms ale ta wiedza to tylko teoria sucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 4 Maj 2014 Share Napisano 4 Maj 2014 Zrób to na płaskiej powierzchni, a następnie nałóż modyfikator Bend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 4 Maj 2014 Share Napisano 4 Maj 2014 1. wymodeluj wzorek ze splajnów 2. powiel go 4x (jeden pierścień składa się z 4 części) 3. powiel te 4 części raz jeszcze tworząc kolejny pierścień 4. dodaj modyfikator bend. 5. dodaj modyfikator shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 4 Maj 2014 Share Napisano 4 Maj 2014 Można by jeszcze spróbować samymi teksturami. Opacity + ew. bump/disp (chociaż na zdjęciu klosz wygląda na dosyć gładki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 5 Maj 2014 Share Napisano 5 Maj 2014 mapka dispa powinna załatwić problem a i szybciej się zrobi. ja siekniesz to bendem nie zapomnij zagęścić siatki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się