Jump to content

Wycięcie/odwzorowanie kształtu na obłej bryle


koen
 Share

Recommended Posts

Witam, mam taki problem jak widac, muszę zrobić lampke z wzorem jak na obrazku nizej. Wydaje mi się najbrardziej sensowna droga wyciac w tej bryle ten wzorek, potem szklo i bedzie ladnie swiecic. pytanie tylko jak do tego podejsc, jak to zrobic w 3ds?? do głowy przychodzą mi tylko hasła by zrobic boolean na plaskiej rozlozonej płaszczyznie a potem to skrecic czyms ale ta wiedza to tylko teoria sucha.

 

130709760_enxrhnx.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. wymodeluj wzorek ze splajnów

2. powiel go 4x (jeden pierścień składa się z 4 części)

3. powiel te 4 części raz jeszcze tworząc kolejny pierścień

4. dodaj modyfikator bend.

5. dodaj modyfikator shell

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy