Napisano 4 Maj 201410 l Witam, mam taki problem jak widac, muszę zrobić lampke z wzorem jak na obrazku nizej. Wydaje mi się najbrardziej sensowna droga wyciac w tej bryle ten wzorek, potem szklo i bedzie ladnie swiecic. pytanie tylko jak do tego podejsc, jak to zrobic w 3ds?? do głowy przychodzą mi tylko hasła by zrobic boolean na plaskiej rozlozonej płaszczyznie a potem to skrecic czyms ale ta wiedza to tylko teoria sucha.
Napisano 4 Maj 201410 l 1. wymodeluj wzorek ze splajnów 2. powiel go 4x (jeden pierścień składa się z 4 części) 3. powiel te 4 części raz jeszcze tworząc kolejny pierścień 4. dodaj modyfikator bend. 5. dodaj modyfikator shell
Napisano 4 Maj 201410 l Można by jeszcze spróbować samymi teksturami. Opacity + ew. bump/disp (chociaż na zdjęciu klosz wygląda na dosyć gładki).
Napisano 5 Maj 201410 l mapka dispa powinna załatwić problem a i szybciej się zrobi. ja siekniesz to bendem nie zapomnij zagęścić siatki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto