Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem jak widac, muszę zrobić lampke z wzorem jak na obrazku nizej. Wydaje mi się najbrardziej sensowna droga wyciac w tej bryle ten wzorek, potem szklo i bedzie ladnie swiecic. pytanie tylko jak do tego podejsc, jak to zrobic w 3ds?? do głowy przychodzą mi tylko hasła by zrobic boolean na plaskiej rozlozonej płaszczyznie a potem to skrecic czyms ale ta wiedza to tylko teoria sucha.

 

130709760_enxrhnx.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 930
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. wymodeluj wzorek ze splajnów

2. powiel go 4x (jeden pierścień składa się z 4 części)

3. powiel te 4 części raz jeszcze tworząc kolejny pierścień

4. dodaj modyfikator bend.

5. dodaj modyfikator shell

Napisano

Można by jeszcze spróbować samymi teksturami. Opacity + ew. bump/disp (chociaż na zdjęciu klosz wygląda na dosyć gładki).

Napisano

mapka dispa powinna załatwić problem a i szybciej się zrobi. ja siekniesz to bendem nie zapomnij zagęścić siatki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności