Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Trawniczek stworzyłem sobie aby w przyszłości zobaczyć jak to będzie wyglądało w coronie , na razie wypociny z vraya +ps

Ps czy portal ma jakiś ogranicznik wielkości obrazków bo je automatycznie zmniejszyło :)

UKv92c0.jpg

dof

wLrC5aA.jpg

Edytowane przez skalpel3d
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

O żesz, trawnik w moim ogródku wymięka :D (aczkolwiek ostatnio go skosiłem z czego jestem dumny:D). A czy w ramach edukowania młodych adeptów 3D nie chciałbyś podzielić się informacjami o tym renderze? Jakieś światło, coś szczególnego w ustawieniach V-Raya, jak to wyglądało przed postprodukcją? Coś Ty w ogóle tam narobił że efekt jest TAAAAAAAAAKI?

 

100pkt dla Ciebie :)

Napisano

skalpel3d wrzucil cos do galerii, nice! Widze ze nie nalezysz do tej grupy userow, ktorzy maja duzo do powiedzenia, ale nic dobrego samego nie moga stworzyc, gdyz to jest dobre!

 

Cheers

Napisano

Sok światło to jedynie vraysun i vrayskay poniżej surowy rendere i ustawienia vraya

GlMudBh.jpg

1g567g5.jpg

sam trawnik to paint spod multiscattera, co do dodatków jakie wyrenderowałem sobie to oczywiście kanał alfa, refelction i 2x z-depth reszta to zabawa w photoshopie a dokładniej w filtrze camera raw correction przy pomocy pędzelka poprawek

Napisano

Bardzo fajne :) widać, że tych źdźbeł trawy jest od cholery ;) wersja bez dofa mi się najbardziej podoba. A przy okazji nauczyłem się, że mam w photoshopie coś co się nazywa camera raw correction ;)

Napisano

Powiem, że odbiór jest fantastyczny. Bardzo miłe dla oka światło i kolor. Wersja z dofem byłaby lepsza, gdybyś dał detail shota na te tą wyszą trawę z lewej strony.

Napisano

Dzięki skalpel :)

 

Niby nic wielkiego tam nie ma a jednak jaki jest efekt każdy widzi:)

Więc gdzie haczyk?:D Materiały też jakieś szczególne nie są?

Napisano
Dzięki skalpel :)

 

Niby nic wielkiego tam nie ma a jednak jaki jest efekt każdy widzi:)

Więc gdzie haczyk?:D Materiały też jakieś szczególne nie są?

bo dzisiaj wizualizacje stoją postprodukcją i wszystkim co autorowi strzeli do łba aby w niej wykorzystać :)
Napisano

Ogólnie cały trawnik był robiony przy pomocy multiscattera i jego narzędzi. Na początek multiscatterem rozłożyłem niższe podstawowe trawki stosując maski do skali i rotacji oraz zabawa krzywymi, następna faza to multipainter i malowanie nim trawnika kolejnymi roślinkami tu kilkukrotnie zmieniałem parametry pędzla

Napisano

Tak dla pewności to mówimy o tym pluginie? >>> http://www.multiscatter.com/

 

Czyli rozumiem masz najpierw plane z displace, i na nim zbudowałeś swój zielony świat za pomocą multiscattera.

No spoko, a mógłbyś podać mi jakieś źródło gdzie zapoznałbym się z technikami modelowania i texturowania takiej trawy?

Tzn. do samej trawy to jest pełno tutoriali, bardziej interesują mnie te skomplikowane źdźbła, chwasty, kwiatki :)

No i może jakiś konkretny tutorial dla multiscattera?

 

Będziesz wiedział najlepiej z czego mógłbym się tego nauczyć, dziękuję! :)

Napisano

Rozczaruje cie lubię bardzo dwa softy takie jak onyx i speedtree jeśli chodzi o tworzenie zielska w nich, równocześnie dają one bardzo dobre panowanie na teksturowaniem obiektów jedynie należy potem samemu stworzyć sobie shadery pod konkretny renderer . Co do multiscattera to na stronie producenta masz bardzo dobry videotutorial omawiający każda z funkcji http://rendering.ru/ru_en/multiscatter-tutorials.html. Co do tutoriali to jestem słaba bazą bo się z nich nie potrafię uczyć zawsze zapoznaje się z softem jego helpem i eksperymentuje :)

Napisano

zasadniczo upraszczaj model jak to się da bo przy kilku milionach obiektów o cięższej geometrii diabli cie wezmą a komp się zadyszy przy próbie policzenia tego elementy listków kłosików itp itd warto upraszczać do jednego polygona reszta załatwiać materiałami




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności