Skocz do zawartości

Wiz: Trawniczek


Rekomendowane odpowiedzi

Trawniczek stworzyłem sobie aby w przyszłości zobaczyć jak to będzie wyglądało w coronie , na razie wypociny z vraya +ps

Ps czy portal ma jakiś ogranicznik wielkości obrazków bo je automatycznie zmniejszyło :)

UKv92c0.jpg

dof

wLrC5aA.jpg

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O żesz, trawnik w moim ogródku wymięka :D (aczkolwiek ostatnio go skosiłem z czego jestem dumny:D). A czy w ramach edukowania młodych adeptów 3D nie chciałbyś podzielić się informacjami o tym renderze? Jakieś światło, coś szczególnego w ustawieniach V-Raya, jak to wyglądało przed postprodukcją? Coś Ty w ogóle tam narobił że efekt jest TAAAAAAAAAKI?

 

100pkt dla Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sok światło to jedynie vraysun i vrayskay poniżej surowy rendere i ustawienia vraya

GlMudBh.jpg

1g567g5.jpg

sam trawnik to paint spod multiscattera, co do dodatków jakie wyrenderowałem sobie to oczywiście kanał alfa, refelction i 2x z-depth reszta to zabawa w photoshopie a dokładniej w filtrze camera raw correction przy pomocy pędzelka poprawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne :) widać, że tych źdźbeł trawy jest od cholery ;) wersja bez dofa mi się najbardziej podoba. A przy okazji nauczyłem się, że mam w photoshopie coś co się nazywa camera raw correction ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem, że odbiór jest fantastyczny. Bardzo miłe dla oka światło i kolor. Wersja z dofem byłaby lepsza, gdybyś dał detail shota na te tą wyszą trawę z lewej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki skalpel :)

 

Niby nic wielkiego tam nie ma a jednak jaki jest efekt każdy widzi:)

Więc gdzie haczyk?:D Materiały też jakieś szczególne nie są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki skalpel :)

 

Niby nic wielkiego tam nie ma a jednak jaki jest efekt każdy widzi:)

Więc gdzie haczyk?:D Materiały też jakieś szczególne nie są?

bo dzisiaj wizualizacje stoją postprodukcją i wszystkim co autorowi strzeli do łba aby w niej wykorzystać :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie cały trawnik był robiony przy pomocy multiscattera i jego narzędzi. Na początek multiscatterem rozłożyłem niższe podstawowe trawki stosując maski do skali i rotacji oraz zabawa krzywymi, następna faza to multipainter i malowanie nim trawnika kolejnymi roślinkami tu kilkukrotnie zmieniałem parametry pędzla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla pewności to mówimy o tym pluginie? >>> http://www.multiscatter.com/

 

Czyli rozumiem masz najpierw plane z displace, i na nim zbudowałeś swój zielony świat za pomocą multiscattera.

No spoko, a mógłbyś podać mi jakieś źródło gdzie zapoznałbym się z technikami modelowania i texturowania takiej trawy?

Tzn. do samej trawy to jest pełno tutoriali, bardziej interesują mnie te skomplikowane źdźbła, chwasty, kwiatki :)

No i może jakiś konkretny tutorial dla multiscattera?

 

Będziesz wiedział najlepiej z czego mógłbym się tego nauczyć, dziękuję! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozczaruje cie lubię bardzo dwa softy takie jak onyx i speedtree jeśli chodzi o tworzenie zielska w nich, równocześnie dają one bardzo dobre panowanie na teksturowaniem obiektów jedynie należy potem samemu stworzyć sobie shadery pod konkretny renderer . Co do multiscattera to na stronie producenta masz bardzo dobry videotutorial omawiający każda z funkcji http://rendering.ru/ru_en/multiscatter-tutorials.html. Co do tutoriali to jestem słaba bazą bo się z nich nie potrafię uczyć zawsze zapoznaje się z softem jego helpem i eksperymentuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasadniczo upraszczaj model jak to się da bo przy kilku milionach obiektów o cięższej geometrii diabli cie wezmą a komp się zadyszy przy próbie policzenia tego elementy listków kłosików itp itd warto upraszczać do jednego polygona reszta załatwiać materiałami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności