Fixed Napisano 12 Maj 2014 Share Napisano 12 Maj 2014 Hej, Wrzucam kolejną scenę, chodziło mi o klimat kolonii/fabryki gdześ w kosmosie. Soft to 3ds max + vray i photoshop. Podmalówek prawie w ogóle nie ma, tylko sklejonych parę passów+chmurki,dymki,tło itp. Chętnie jeszcze nad tym posiedzę, doszlifuję itd. Pomożecie ? Wszelka krytyka mile widziana, będę wdzięczy za uwagi itp:) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixed Napisano 13 Maj 2014 Autor Share Napisano 13 Maj 2014 poprawiłem trochę kolory kontrast itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seblen11 Napisano 13 Maj 2014 Share Napisano 13 Maj 2014 BOMBA :) rewelacyjnie to juz wyglada.... dodal bym tylko rozmycie/blur od silników http://www.gs24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GS&Date=20101109&Category=SZCZECIN&ArtNo=182940700&Ref=AR&border=0&MaxW=666 cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StarkRavingSane Napisano 13 Maj 2014 Share Napisano 13 Maj 2014 Cześć! Kompozycja, modele i atmosfera, tj. para na dole, są spoko, więc najtrudniejszy (moim zdaniem) kawał roboty zrobiłeś solidnie. Dalej mam kilka uwag: Zrezygnowałbym z DoF, bo jest to ujęcie plenerowe, a DoF sugeruje mały rozmiar obiektów. Przestrzeń w plenerze można wyrazić inaczej, np. mgłą o odpowiednim kolorze. Nie rozumiem oświetlenia - jeśli flara pokazuje mniej więcej położenie słońca, to obiekty powinny być ciemniejsze z drugiej strony. Oświetlenie powinno być bardziej jednoznaczne,. na przykład takie tylnoboczne oświetlenie, jeśli flara wskazuje położenie słońca: trzymałbym się go i pozwolił ostremu światłu wyciągnąc sylwetki budynków i szczegóły, których sporo tam jest, a resztę sceny pozostawił troche w mroku i oświetlił światłem odbitym i rozjaśnił lekkimi refleksami na metalu. Światło powinno być też bardziej czerwonawe, bo flara jest dosyć nisko, więc zbliża się wieczór. Wtedy też będziesz miał fajnie zdefiniowane jasne i ciemne pola. Trzecia sprawa to kwestia gustu, bo zależy w jakim kierunku idziesz. Jeśli uderzasz w takie hollywoodzkie sci-fi scenki, to może spróbuj trzymać się bardziej jednolitej palety. To już można zrobić w post, więc nie ma co tracić czasu na poprawę tekstur i shaderów. Kilka przykładów, które pokazują o jakie zabiegi mi chodzi: http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/2011-12-22(102534)_ScifiCity02.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/2009-10-28(49635)_steampunk-final.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/citymatte_final_1.5k_cc.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/3395.jpg Pozdrawiam! S. R. Sane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixed Napisano 13 Maj 2014 Autor Share Napisano 13 Maj 2014 Dzięki ! Wrzucam już chyba finalną wersję :) seblen11 - dzięki za sugestię, dodałem lekką smugę. nie chciałem zbyt wiele nią zasłaniać ale jest i chyba pasuje :) StarkRavingSane - wielkie dzięki za wytknięcie największych mankamentów. Popracowałem nad światłem i jest zdecydowanie lepiej. Wcześniej zupełnie tego nie widziałem... Zmniejszyłem też DoF ale nie mogłem go usunąć, wbrew prawom logiki po prostu chciałem go tam mieć choć trochę... pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 17 Maj 2014 Share Napisano 17 Maj 2014 Wdać duży nakład pracy. Podoba się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Maj 2014 Share Napisano 17 Maj 2014 na oko wyglada jak fabryka w ktorej robią nowe maki 'pro'. Wydlada schludnie, nie ma co męczyć konia i lepiej zabrac się za jakiś temat trudniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi