adek Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Dwa breakdowny od RealtimeUK dotyczące animacji tworzonych do gry sieciowej War Thunder poświęconej lotnictwu, okrętom i pojazdom opancerzonym II wojny światowej. Pełna treść: War Thunder Heroes - breakdown or RealtimeUK
alex3d Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 Zeskanowali ponad 20 postaci, robi wrażenie: http://www.ten24.info/?page_id=1622
jaras Napisano 14 Maj 2014 Napisano 14 Maj 2014 trzeba zacząć hejt bo wątek umiera :) a zasługuje na co najmniej kilka postów więcej - 2 rzeczy ktore mnie denerwują : 1 sprawa - 01:18 krople śliny oficera - kto to wymyslił ? obleśne i całkowicie niepotrzebne IMO 2 - 02:08 - ubranie żołnierza - źle to wygląda, mundur tak sie nie układa na ciele - no chyba ze jest z gumy i napompowany ;)
tr3buh Napisano 16 Maj 2014 Napisano 16 Maj 2014 tak jak w wiesku ( kiedy postać coś mówi kamera sprytnie zmienia kąt padania żeby nie pokazywać twarzy ) czy cyberpunk slow-mo( zero mimiki twarzy ), tak trudno zrobić animację kiedy ktoś coś mówi czy po prostu bylby duzy kontrast pomiedzy realistycznym skanem i mniej realistyczną mimiką czy chodzi o to że jest to czasochłonne? pytam obeznanych w temacie ponieważ słabo znam się na animacji a jestem ciekawy dlaczego jest tak mało trailerów z realistyczną mimiką twarzy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się