Napisano 12 Maj 201410 l Dwa breakdowny od RealtimeUK dotyczące animacji tworzonych do gry sieciowej War Thunder poświęconej lotnictwu, okrętom i pojazdom opancerzonym II wojny światowej. Pełna treść: War Thunder Heroes - breakdown or RealtimeUK
Napisano 12 Maj 201410 l Zeskanowali ponad 20 postaci, robi wrażenie: http://www.ten24.info/?page_id=1622
Napisano 14 Maj 201410 l trzeba zacząć hejt bo wątek umiera :) a zasługuje na co najmniej kilka postów więcej - 2 rzeczy ktore mnie denerwują : 1 sprawa - 01:18 krople śliny oficera - kto to wymyslił ? obleśne i całkowicie niepotrzebne IMO 2 - 02:08 - ubranie żołnierza - źle to wygląda, mundur tak sie nie układa na ciele - no chyba ze jest z gumy i napompowany ;)
Napisano 16 Maj 201410 l tak jak w wiesku ( kiedy postać coś mówi kamera sprytnie zmienia kąt padania żeby nie pokazywać twarzy ) czy cyberpunk slow-mo( zero mimiki twarzy ), tak trudno zrobić animację kiedy ktoś coś mówi czy po prostu bylby duzy kontrast pomiedzy realistycznym skanem i mniej realistyczną mimiką czy chodzi o to że jest to czasochłonne? pytam obeznanych w temacie ponieważ słabo znam się na animacji a jestem ciekawy dlaczego jest tak mało trailerów z realistyczną mimiką twarzy?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto