Napisano 17 Wrzesień 200420 l witam ponownie:) zobaczylem zamek kolegi pare postow nizej i przypomnialo mi sie ze tez mam gdzies zamek :) moze nie taki idealny, ale pare miesiecy temu robilem go na praktykach, mialem malo czasu i jest tam pare niedociagniec ale jakos zawsze jest co innego do roboty :) dodam jeszcze ze model ukazac mial wyglad tego zamku z czasow ok 1200 roku ... ja bylem tylko na ruinach :) http://www.simper.net/pic/2nd.jpg http://www.simper.net/pic/3.jpg http://www.simper.net/pic/4.jpg http://www.simper.net/pic/5.jpg
Napisano 17 Wrzesień 200420 l eh - mocno sztucznie to wyglada - texturki (szczegolnie podloza), dziwne oswietlenie model moze byc - ale to jak go pokazales - nie fajnie jeszcze 3.jpg - jakos sie broni - ale generalnie: tak se - zeby nie powiedziec slabo
Napisano 17 Wrzesień 200420 l Sam projekt zamku jest ładny (w każdym razie estetyczny) ale tekstury mi się nie podobają a tym bardziej oświetlenie.
Napisano 17 Wrzesień 200420 l model nie najgorszy, ale wyglada jakby zamek, woda i plaza byly wziete z trzech roznych obrazkow i zlepione w photoshopie. nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, ale t jakos nie jest spoiste. i oswietlenie nie najlepsze.
Napisano 17 Wrzesień 200420 l Na trzecim renderze okno na wprost ma jakieś dziwne załamania w rogach ogólnie fajny model ale skopałeś go teksturkami i oświetleniem... zainwestuj trochę kasy w Totalne Texturki albo chociaż złap skądś aparat cyfrowy i porób sam teksturki... no i przydałby sie jakiś dobry render tyle uwag i pracuj dalej nad tym a najlepiej to przenieś go do WIP'a i pokazuj jak ci idzie bo może być z tego fajna scenka :)
Napisano 17 Wrzesień 200420 l trudno powiedziec cos dobrego, model zamku w sumie wydaje sie byc ok, ale wszystko psuja slabe tekstury, morze i wyspa sa strasznie kiczowate, przez to praca traci swoj realizm. Przydaloby sie`bardziej popracowac nad mapowaniem.
Napisano 17 Wrzesień 200420 l gi, radiosity, dobre tekstury - to są rzeczy, które bardzo by tu pomogły. No i jeszcze to niebo... może hdri?
Napisano 17 Wrzesień 200420 l Autor srenny sa z animacji tego zamku ... :)) jesli chodzi o tekstury i swiatlo to wiem ze jeszcze troche pracy ale jak juz pisalem nie straczylo na nie czasu, poza tym dostalem zalecenia "it shouldn't be too fotorealistic" albo cos takiego, ale wiem teksturki tym bardziej tego piachu nie sa najlepsze... postaram sie cos z tym zrobic chociaz nie bardzo lubie wracac do starszych projektow ... :))