Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W trakcie walki z internalem i radiosity na LW zrobiłem małą scenkę (dwie godzinki modelingu + dwie godz. ustawień sceny - pół dnia później bawiłem się ze scenką w różnych ustawieniach - takie małe eksperymenty ze światłami ale tego nie liczę).

Lightwave 3D, trzy źródła światła (2 x area, 1 x distant), HDRI, jedno źródło światła ma wylączone cienie. wszystkie obiekty moje, 4h renderingu na FPrime

(Radiosity bounces aż 6!).

Na Photoshopie musiałem ściągnąć trochę koloru bo aż raziło po oczach :)

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładne, choć bez pomysłu. A-A trochę szwankuje miejscami, no i ta idealna symetrycznośc ułożenia kubków trochę bije w oczy ;)

 

Jeśli to poprawisz i zrobisz z tego całą kuchnię, to według mnie złota galeria jak w banku :D

Napisano

ogolnie fajne. tylko to zielone za oknem powinno byc bardziel widoczne albo wogoole. chociaz fajnie, ze miales pomysl na pokazanie niedoskonalosci aparatu czy jak wolisz kamery z ta przeslona ustawiona na warunki w pokoju... i jak na moj gust za duzy DOF... troche.

4+

pozdr

Napisano

Trochę mnie oczy bolą przez tego DOFa, poza tym blat w miejscach, gdzie jest oświetlony, jest moim zdaniem przepalony (jakiś taki dziwny żółty kolor wyszedł). AA rzeczywiście lekko szwankuje.

 

No, ale to szczegóły. Mnie się materiał zlewozmywaka podoba, uważam jednak, ze jest trochę za gruby na krawędziach i zbyt obły.

 

Ogólnie oczywiście REWELACJA:-)

Napisano

bardzo ladne :)

co do zlewu to mialem niedawno okazje ogladac zlewozmywaki, muszle itp i teraz weszły wlasnie takie niby plastikowe, nie jest to plastik ale podobnie sie zachowuje

to chyba bedzie w modzie za niedlugo :P

Napisano

Dzięki za komentarze.

Wszystkie wady w większości znałem (DoF na FPrimie dopiero ładnie wygląda po 1000 przebiegu, a ja skończyłem na ok 250).

To była testowa scenka w której chciałem przetestować na szybko parę rzeczy - żeby zlikwidować te wszystkie wady to trzeba by było posiedzieć

dłużej, a w tej chwili skupiam się na internalach.

Głównie chciałem sprawdzić radiosity na poziomie bounces 6, oraz "Bridge tool"

który zastosowałem na uszach kubków (nie ma widocznych połączeń!).

No i moja wada jak zwykle nie mogę ustawić kamery i sceny (choć trzeba przyznać że pomysł i wykonanie w całości zrodziło się w mojej głowie bez obj. referencyjnych)

Pozdrawiam.

Napisano

za duzy DOF, powtarzalnosc kubkow jednak tez widac na tak malym kadrze to one sa na pierwszym planie, a tak pozatym co powiedziano wyzej to jest b.ladnie

 

greets

 

ps sorki nie zauwazylem twojej odpowiedzi :D w takim razie po prostu mi sie b.podoba :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności