Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba masz rację Krzysztofie. Tutaj jest artkuł o ewentualnej śmierci 3dMax'a. Digital tutors uspokajają ...sami zmniejszając ilość tuotoriali do Maxa.

http://blog.digitaltutors.com/will-3ds-max-die-next/

 

I jeszcze jedno, brak Maxa na Linuxa i na Maca powaznie ogranicza jego zastosowanie w większych zachodnich studiach, gdzie postawa jest Linux. Np w the Mill (pracuje tam 800 ) osób, nie ma ani jednego PC. Wiec nie ma tez ani jednego Maxa. ...

 

Ale to off topić ... Najwazniejsze ze Arnold jest juz na C4D, teraz tylko jeszcze wersja na Modo i ja będę bardzo szczęśliwy:)

Napisano

Raczej kierują maxa w kierunku archwiz a maya vfx/game. Ostatnio były duże zmiany w zespole odpowiedzialnym za maxa, zmiana szefa całego działu media entertainment (poprzedni był podobno pro maya anty max), zwiększony team maxa i zapowiadali że max wrócił do łask i będzie dużo lepiej. Zobaczymy co przyniesie wersja 2016, czy to tylko czcze gadanie czy faktycznie będzie szybszy rozwój.

Napisano

Zobaczymy, bo rzeczywiście jeśli Max będzie konkurować z Mają to nic dobrego z tego nie wyjdzie. Wewnętrzna konkurencja zniszczy któryś z programów. Jeśli Max byl by do archiwiz i dostal do tego jakieś nowe narzędzia to bylo by super. :)

Napisano

Blenderowcy kilka tygodni temu opłakiwali odejście głównego programisty cycles do solid angle, ale tak po cichu to mieli nadzieję, że może właśnie kiedyś Brecht Van Lommel, bo o nim mowa, doprowadzi do sytuacji, żeby i w Blenderze był Arnold

Napisano

W tej chwili większość Cinemowców wstrzymuje oddech bo Maxon powinien już ogłosić R16. I jeśli największą atrakcją tej wersji będzie plugin do Arnolda to będę bardzo zawiedziony :P

Napisano

Faktycznie, już nie długo Siggraph. Też jestem ciekaw co tym razem pokarzą. A tak przy okazji, to Cinema to już spore ma wsparcie jeśli chodzi o silniki renderujące. Choć mnie bardziej ciekawi Corona, na szczęście też chyba w tym roku ma wyjść beta, to będzie można ją sprawdzić.

Napisano

W ogóle pod względem integracji z innymi softami to jest rewelacyjnie. Połączenie z Adobe. Niedawno zapowiedziana integracja z Houdini. Krakatoa już jest. Teraz Arnold. Nic tylko bić brawo.

 

Też jestem ciekaw co tym razem pokarzą.

 

Może nowy Bodypaint. Wypadałoby żeby coś ruszyli w tym temacie ;)

Napisano

Oj lista jest długa ;) Bardzo lubię pracować na Cinemie, ale fakt, rzeczy do poprawny/dodania trochę jest. Zresztą widać listę na CGTalku (coroczną ;)).

Napisano

Taka sama lista jest na C4DCafe ;) W tych wątkach już prawdziwa histeria odchodzi. A znając życie dostaniemy jedną nową funkcję/dużą poprawkę i mnóstwo drobnych mało efektownych i większość będzie rozczarowana. I cokolwiek to będzie to i tak pewnie nie przebije nowej zabawki od Greyscalegorilla. Signal mnie rozkłada na łopatki, takie coś powinno być od dawna w standardzie ;)

Napisano

Galeria Arnolda oczywiście miażdży ale jest to wynikiem w 100% pro prac - wielu z branży FX w filmie.

@tomerk natywny silnik modo jest bardzo dobry - nie wiem czy jest potrzeba jakichkolwiek pluginów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności