gryzon Napisano 20 Sierpień 2014 Napisano 20 Sierpień 2014 Próbowałem podpiąć mapki spacular map i glossnes map w GLSL, jako podgląd do pracy przy teksturach dla modeli do gier. Nie działa to chyba poprawnie. Działa wam to?
mookie Napisano 21 Sierpień 2014 Napisano 21 Sierpień 2014 Z tego, co pamiętam, musisz zmniejszyć kolor speculara do czerni i dopiero wtedy mapki zaczną być widoczne jak należy w viewporcie.
gryzon Napisano 21 Sierpień 2014 Autor Napisano 21 Sierpień 2014 Masz na myśli zmniejszenie koloru speculara do czerni w ustawieniach materiału? ps. Monio chyba jednak ma rację. To nie działa poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się