gryzon Napisano 20 Sierpień 2014 Share Napisano 20 Sierpień 2014 Próbowałem podpiąć mapki spacular map i glossnes map w GLSL, jako podgląd do pracy przy teksturach dla modeli do gier. Nie działa to chyba poprawnie. Działa wam to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 20 Sierpień 2014 Share Napisano 20 Sierpień 2014 Mi większość tych ustawień nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 21 Sierpień 2014 Share Napisano 21 Sierpień 2014 Z tego, co pamiętam, musisz zmniejszyć kolor speculara do czerni i dopiero wtedy mapki zaczną być widoczne jak należy w viewporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 21 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2014 Masz na myśli zmniejszenie koloru speculara do czerni w ustawieniach materiału? ps. Monio chyba jednak ma rację. To nie działa poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się