Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Chciałbym zaprezentować projekt samochodu sportowego nad którym pracowałem od ostatnich miesięcy, a dokładniej od 1,5 roku.

Trwało to tak długo ponieważ projekt był robiony w całości w Cati V5 w module ICEM z którym to musiałem się bardziej zaprzyjaźnić :). Założenie było takie aby wszystko było zgodne z sztuką automotiv (większe powierzchnie G3 , filety itp. G2, skończyło sie na tym że gdzieniegdzie ciężko było uzyskać G1:). Wszystko zaczęło się w max-ie , gdzie powstała koncepcja uchwycenie proporcji bez zbytniej dbałości o siatkę. Następnie całość eksportowana do Cati i tam rekonstrukcja, do której podchodziłem 4 razy , i za każdym razem zachodziłem trochę dalej by w końcu okazało się że wszystko trzeba zacząć od początku :) .

 

Inspiracją do projektu był orzeł. Wnętrze nie powstało ,ale może kiedyś do niego wrócę. Zapraszam do komentowania.

 

c973008fc661887c4708c028003e67c9.jpga8d23d470ce30ddc010c4676b091b8cf.jpg40a93cf4ae699b2d7c2b8a6dc9105218.jpg3302f8407012cb69ed656b2591e57585.jpg0d3006ccf60330829bdadeb068611f0e.jpga4abcb679889d6d3b58691890aebd76d.jpg2eb5800a89e28cdff13242482379376f.jpgaa109a229e66d0d5497a35c79e4624d7.jpg53a0352a1f9326f031bf8758d5c0aca1.jpgec994d0f3cd1cbfc69d7fc62d826bb82.jpg0f0cb01b3700521866ff2ee117845fe5.jpg67728de75980152962bc98aa2a3e45ab.jpg77c934022e3fc524d6244660000e8a6e.jpg1f0a5c653f9d55d30e8969f32a2e8d7f.jpg00fd5aea3fddb08827b3bcd9b91773cd.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

design to kwestia sporna natomiast, generalnie jakość roboty mega naprawdę posiedziałbym trochę nad tłem renderów. natomiast materiały są cacy może opony w paru shotach kuleją i oświetlenie ale sztosik!

Napisano

Bardzo podoba mi sie ogólna bryla, nad renderami można by bylo trochę posiedzieć :)

 

Co to jest G1/G2...? Pierwszy raz spotykam sie z takim okresleniem.

Napisano

Azbesty - Dzięki , może jak zrobię wnętrze , to poprawię materiałki

 

Bolitic - Dzięki

 

Pajrot - Dzięki , jeśli chodzi o G3 , G2 , G1 , i G0 to oznaczenie jak powierzchnie, krzywe (nurbsy itp.) łączą ze sobą. W skrócie G3 to "najłagodniejsze" przejście , tzw. ciągłość zmian krzywizny , G2 - ciągłość krzywizny , G1 - styczność , G0 - połączenie .

G3 jest "najtrudniej" uzyskać , bo wymaga dużej liczby punktów kontrolnych , a G0 "najłatwiej"

 

Temporal - :) , Dzięki

Napisano

naprawde fajny koncept, super tyl. Ale jeden element bardzo mnie razi i moim zdaniem kompletnie nie pasuje, chodzi o to przetloczenie na boku idace przez drzwi az do maski, nijak ma sie do reszty lini w aucie. Rendery w studio maja chyba za polyskliwy chromowy lakier przez to nie mozna uchwycic lini na aucie i wszystko zlewa sie w jedno.

Napisano

Nie podoba mi się to, że od przodu maska idzie lekko w dół i jest tak wszystko zapadnięte, a potem tył znowu do góry, kojarzy mi się to z tym modelem Corvetty:

 

5998d1260037423-old-corvette-1976_corvette.jpg

 

...nie podoba mi się, no ale możliwe, że tylko mi :-)

 

W każdym razie jedno jest na wielki plus, to co mnie urzekło na samym początku jak tylko to zobaczyłem. Mianowicie przód, od razu widzę w tym nawiązanie do Husarii :-) Jest potencjał i jest nad czym pracować, może z czasem zainteresują się tym media tak samo jak tym projektem nowego Veyrona, co też można było zobaczyć tu na max3d :-)

Napisano

2013 - Dzięki

 

W Art - Dzięki, jeśli chodzi o więcej ujęć to wykonałem takiego "turntable-a" :

 

 

Maciek.m - dzięki, jak podchodziłem 4 raz do rekonstrukcji to trzymałem się wiernie bazy wymodelowanej w maxi-e , i liczyłem że da się jeszcze później poprawić tu i owdzie (bo model do pewnego czasu był parametryczny ). Ale "wloty" i tak bym zostawił, do chłodzenia tylich tarcz :)

 

Gnacik, Azbesty, Reynevan - Dzięki , proporcje może faktyczne trochę ala Corvetta, ale celowałem w segment Bentley-a , a gdzieś w podświadomości utkwił mi taki maybach exelero co też w pewnym stopniu mogło się odbić na całości.

Napisano

O, fajnie, że ktoś jeszcze jest zainteresowany modelowaniem technicznym na max3d.pl!

 

Całkiem niezła robota, od strony designu może nie do końca mi przypada do gustu(taki batmobil), ale layout wygląda przyzwoicie. Jeśli miałbym do czegoś się przyczepić, wskazałbym powierchnie na boku auta, między nadkolem a drzwiami - mają na sobie zbyt wiele funkcji - robią jednocześnie za powierchnie podstawową nadkola, boku auta oraz blenda między nimi.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Hej

 

Jak na pierwszą pracę to nie jest źle :) Najbardziej podoba mi się srebrny lakier , ten pierwszy...

Co do auta to sama bryła jest ok chociaż linia dachu jest zbyt nisko. Sam design jest zbyt ciężki i toporny ( za dużo się dzieje ) , skupiaj się na prostocie i szukaniu jednej charakterystycznej linii dla auta np:

 

-MINI Superleggera Roadster Concept

-Pininfarina Sergio Concept Car FERRARI

 

to są tylko dwa przykłady z wielu ale pokazują jak prosty design może być czymś niesamowitym :)

 

 

Śledź również nowinki stylistyczne i designerskie nie tylko w świecie motoryzacji.

 

Życzę Tobie wytrwałości i nowych projektów :)

 

Pozdrawiam i DZIAŁAJ DALEJ !!!!!!

Napisano

Część

 

Cecille - Dzięki:)

 

WIERZBA - Dzięki wielkie

 

GRiPi - Dzięki , nurbsy są fajne :), oczywiście poly też lubię :)

 

Pabllos - Dzięki, w sumie to ten projekt nie jest pierwszy , już trochę tych konceptów powstało :), nie chciałbym robić jakiejś krypto-reklamy , ale jeżeli ktoś jest zainteresowany to na tym zacnym forum umieszczałem już kilka konceptów do których popełnienia muszę się przyznać :)

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=87210

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=94779

I oczywiście cała masa projektów które nie miały prawa "ujrzeć światła dziennego" :).

Dzięki za wskazówki i słowa mobilizujące do działania :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności