jaras Napisano 28 Październik 2014 Napisano 28 Październik 2014 (edytowane) testy zrealizowane w vue x-stream, glownie jako R&D Vue - muzyka : pro scores sound Edytowane 3 Listopad 2014 przez jaras
ApaczoS Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Coś Ci nie weszło w 5 sek ale ładny render. Na farmie czy lokalnie?
blukazs Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Ładne, dla zwykłego zjadacza chleba raczej nie do odgadnięcia. Samolot trochę jakby wklejony...
Pawelkos Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 ladne, to to... Ile sie liczyla klatka i na czym ?
Hokmah Napisano 29 Październik 2014 Napisano 29 Październik 2014 Świetne! Jakie czasy i na jakiej maszynce liczone!?
jaras Napisano 29 Październik 2014 Autor Napisano 29 Październik 2014 dzięki, klatka sie liczy średnio 30 min - do 2h w fullHD na 8 corowej maszynce (zalezy od kilku czynników) takich jak odleglosc chmur od kamery ich przezroczystość, jakość renderu, multipassy itp. duzo tez zalezy od odpowiedniego ustawienia parametrow renderu, texture filtering itp itd
pikok Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 Powiem szczerze, że w ogóle nie biorę się za coś co się liczy dłużej niż 5 min na klatkę. Wychodzi na to, że renderowałeś to od 1 do 3 miesięcy:) Szacun za wytrwałość. Kilka ujęć naprawdę pro.
blukazs Napisano 2 Listopad 2014 Napisano 2 Listopad 2014 ...XD czasy dosyć hardkorowe :) 5-10 minut max, trzeba by jakoś fake'ować... Nie mniej jednak za te miesiące renderowania i efekt końcowy rekomendacja się należy! ^^
jaras Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 nie było az tak zle ;) prevki z mniejszą rozdziałką, rzędu 640 pix i o troche pogorszonej jakosci liczyły się po 20~30 sekund/ramka więc na ich podstawie mozna było juz wszystko ocenic - cały szkopuł zaczyna sie w momencie włączenia multipassow i rozdzielczosci 2k. Vue dopiero wtedy zaczyna miec problemy, na szczescie noce są długie ;)
ciacho191 Napisano 3 Listopad 2014 Napisano 3 Listopad 2014 ładne ładne, ale komputer pewnie płakał jak renderował :) a jak wygląda sama scena z tymi chmurkami? Jest sam point cloud czy box się wyświetla czy jak to wygląda? Jak to kontrolować?
jaras Napisano 3 Listopad 2014 Autor Napisano 3 Listopad 2014 ciacho191 - w vue chmury wyswietlają sie jako box a w okienku podglądu widzisz małą prevkę. Kontrola jest prosta... o ile poznasz i przetestujesz wszystkie narzędzia w edytorze chmur ;) bo niektorych lepiej nie ruszac - temat rzeka ale są tutki - polecam te z serii asile FX edit - w 1 poscie umiesciłem link do clouds. vol 1
olaf Napisano 3 Listopad 2014 Napisano 3 Listopad 2014 czad. wyglada niesamowicie. szkoda ze tak nieefektywny algorytm, ale moze jak to zobacza to zoptymalizują :)
smiler Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 Wypas :) Faktycznie czas renderu hardkorowy. Na farmie można liczyć ale w pojedynkę to straszne wyzwanie.
adek Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 (edytowane) Testy przepiękne. Zmontuj z tego taki apętlony film jak kominki na youtube :) Jest moc. Chyba też niedoceniałem możliwości Vue. Zgłosili się już do ciebie po te testy do swojego reela? ps. Z ciekawości, jaką rozdzielczość uploadowałeś na vimeo? Mam wrażenie, że vimeo teraz w wersji darmowej nie nadaje się do takich rzeczy bo filmy dostają po jakości. Edytowane 4 Listopad 2014 przez Adek
jaras Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 Adek - nikt nie docenia mozliwosci Vue :) no moze nieliczni matte painterzy - jak na razie nikt sie nie zgłosił - pierwszy film full HD 1080 p, drugi uploadowalem w rozdzialce 1440x810 ale faktem jest ze wersja darmowa obcina jakość
Gość _Kreska_ Napisano 6 Listopad 2014 Napisano 6 Listopad 2014 bardzo ładne te chmury, podobaja mi sie:)
maciek3d Napisano 8 Listopad 2014 Napisano 8 Listopad 2014 wyszlo rewelacyjnie:) mozesz cos wiecej napisac o ustawieniach texture filtering i object anti-aliasing jakie uzyles?, a i quality boost dla global settings?
jaras Napisano 10 Listopad 2014 Autor Napisano 10 Listopad 2014 _Kreska_ - dzięki, - kopa lat, pozdrawiam :) maciek3d - widzę ze wiesz co w trawie piszczy. Texture filtering mialem ustawione na 10%, tex anti aliasing Min 1, Max 8, Quality threshold 10 %. Generalnie wszystkie suwaczki blizej Faster niz Better ;) aczkolwiek kazda scena miała inne ustawienia więc trudno powiedzieć. Pomocne są materiały z serii "Vue - optimize rendering settings"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się