Gość mikolaj1806 Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 Witam, Mam np. 2 objekty na scenie (np. tekst i box). Kamera obejmuje te 2 objekty, i chcę żeby box był widoczny od klatki 1, a póżniej pojawił się tekst np. w klatce 100. Bo tak to mam widoczne 2 objekty, już od klatki 1. Potrzebne mi to głównie jak robie kamerę ruchomą, kiedy nie chcę wszystkich objektów, które są na scenie mieć widocznych w tej kamerze. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Pablo Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Zanimuj visibility (prawy guzik properties) lub opacity w materiale. Jesli oto Ci chodziło :) pozdr
Ajgor Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Można też inaczej. Wyciągasz obiekt poza pole widzenia kamery, i w odpowiednim momencie ustawiasz we właściwym miejscu. Robisz klucze na dwóch klatkach obok siebie. W jednym kluczu obiekt sobie wisi z boku, a w następnym - klatkę dalej - już jest tam, gdzie powinien.
Dynamico Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Ja bym raczej zrobił jeden klucz, który ma "Tangents" ustawiony na stepped. Przy dwóch kluczach, mimo że będą to tylko dwie klatki, obiekt "przeleci" przez scenę z pierwotnej pozycji do docelowej. Przy "stepped" operacja przebiegnie w ramach pojedynczej klatki.
uncle Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 przeleci tylko we viewporcie (: na renderze bedzie git
Ajgor Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 Robiłem tak wielokrotnie z dwoma klatkami i zawsze działało. Jak ma obiekt przelecieć między dwoma klatkami jedna po drugiej, jak między nimi nic nie ma?
Dynamico Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 @Ajgor. Masz rację. Jeżeli klucze będą w sąsiednich klatkach to nie ma możliwości,żeby w animacji pojawił się jakikolwiek ruch.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się