MF Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 Hej. Efekt zabawy z proceduralnym shaderem asteroidy / komety. W sumie około 10h mixowania, dodawania, mnożenia różnych map 3d, głównie bercon Noise'a. Inspirowane zdjęciami Rosetty. Pozdrawiam, Tomasz Wyszołmirski
Jakub Wydro Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 Świetnie to wygląda! :) Gdyby to nie był serwis 3D, nikt by nie się nie zorientował że to grafika a nie realne foto. Front ps. Fajnie że wrzuciłeś screena z edytora
soshka.cg Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 Gdybys nie napisal ze to procedural to pewnie pomyslałbym ze pewnie zbrush i raczej widzialem wiele razy :) Ale napisales i pelen szacun odemnie bo zajebiscie wyszlo :)
Pawelkos Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Oł man 10h zabawy z mapami...:O Szacun, mi by sie nie chcialo, chyba zebym wiedzial ze mam zblizajacy projekt ktory bedzie wymagal stworzenia wielu asteroid, wtedy taki procedural jak znalazl. Ale oplacilo sie jak widac na zalaczonych renderach bo efekt swietny. Jedynie do czego moglbym sie przyczepic to te niektore okragle wglebienia zbyt okragle, ale to juz tak na sile rarczej ;)
Bonifatz Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Mega pięgnie to wyszło ! Na fronta z tym ! :D
Rekomendowane odpowiedzi