Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Audi TT


slim_sandman

Rekomendowane odpowiedzi

Postnowiłem sobie zrobić przerwe z rowerkiem, w tym czasie chciałem sobie zrobić jakieś autko, nie chciałem się brać za coś wielkiego, więc wybrałem autko o dość prostej bryle, z niezbyt duża liczbą deltali. No i jest, Audi TT.

Na razie nie ma dużo ale już wrzuce, piszcie co sądzicie.

 

P.S. Wiem że jestem mało orginalny :-P

 

edit:

zmiana obrazka, tak zeby sie miniatura dobra wyswietlala :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

spoko spoko ale nie ma co oceniac nic nie zrobiles;)

zarzuc jakim swiekszym "miesem" ciekawy jestem jak ci to wyjdzie bo tez tworze tt i sobie po oceniam kogo lepiej wychodzi i czy dobrze robie:D:D

zycze powodzenia i czekam na update

ps. ja juz mam cala karoserie teraz tylko zmudne tworzenie detali :(:(

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety, nie mam pojecia :-), spac mi sie chce, nie odpalam maxa, jutro sprawdze.

Wiem, ale lepszego nie mam, a tak apropo materialow to ma ktoś coś dotyczace materiałów albo światła (sciągnąłem wszystkie videotuturiale z evermotion, ale przydalo by sie cos do poczytania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tylko klamke i lusterko,bo troche pomeczyłem sie z lakierem i hdri.

I mam pytanko: ma ktoś coś o materiałach? Bo w tej dziedzinie nie jestem mocny. Na model musiałem dać materiał który kiedyś dawno zrobiłem na golfa, bo tylko on odbijał mape hdri. Próbowałem jeszcze sciągniętych z evermotion ale te nie odbijały i na dodatek na lakierze robiły sie dziwne kropki, nie wspominając o tym że sam render trwał dużo dłużej. Wrzucam fotke z moim lakierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten lepiej spasuje.

Już wiem czemu nie działały odbicia w lakierze z evermotion, w zakładce VRay:: Environment zaraz obok prastokącików w które się wrzuca mapy sa takie dwa małe ptaszki które wyobraźcie sobie że nie były zaznaczone :-p.

 

Ale dalej mam problem, jak się popatrzy na drzwi to widać kropki, i nie wiem jak się ich pozbyć, render robiłem na ustawieniach GI:

min rate: -4

max rate: 2

HSsubdivs: 50

Interp samples 50

 

Render trwał 1h 40min.

 

PS: ja by ktoś wiedział na co one właściwie wpływają to też bym był bardzo wdzięczny jak by napisał, bo jak już pisałem wcześniej nie jestem za dobry w materiałach i renderingu. Zaraz jak uda mi sie usunąć ten problem wróce do modelowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności