Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Firma Newtek zaprezentowała właśnie ubdate do Lightwave3D

wprowadzone nowości to np:

 

Importance Sampling - która poprawia jakość scen liczonych z GI koncetrujac sie i eliminując "artefakty".

importance_sampling_06.jpg

importance_sampling_02.jpg

 

Bullet Constraints&motors - dodajca nowe opcje typu Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring and 6 Degrees-of-Freedom.

bullet_constraints-spring.jpg

 

Match Perspective - narzędzie do szybkiego i łatwego synchronizowania perspektywy tła z perspektywą kamery w scenie.

match_perspective_02.jpg

match_perspective_04.jpg

 

Genoma - kolejne usprawnienia systemu do automatycznego rigowania postaci.

Genoma_09.PNG

genoma2_02.jpg

 

Usprawnienia w renderowaniu krawędzi.

Edge_Rendering-Patch_Borders.png

edge_rendering-intersecting_edges_01.jpg

 

Dynamiczne Parentowanie obiektów.

dynamic_parenting_01_ogl.jpg

 

FiberFX API ułatwiająca obsługę fiberfx w zewnetrznych rendererach, juz wykozystywane przez Octane i niedlugo przez Arnolda do LW

1502262_671883972909892_2551521116224161094_o.jpg

 

i wile innych o których przeczytacie juz na oficjalnej stronie

https://www.lightwave3d.com/new_features/

 

pozdrawiam

J|L

Edytowane przez J|L
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

News jest z wczoraj, dziś nie miałem czasu ale jeśli tylko przetestuję i postaram się napisać.

Ciesze się, że ktoś jeszcze poza nami nielicznymi userami kibicuje LW :)

Napisano

Od LW zaczynałem przygodę. Teraz używam modo, a to przecież krewniaki są :)

Poza tym, moim skromnym zdaniem, LW ma najfajniejszy interface. Ale mam nadzieję, że nie rozpęta się tu dyskusja o tym ;)

Napisano

Miło popatrzeć znowu na kolejną odsłonę Lightwave!

 

Ja też jestem starym użytkownikiem tego programu, obecnie MODO. Te dwa programy to jak rodzeństwo ;)

Napisano

Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:)

Napisano

no trochę mało jak na dopłatę 2k ale od 11 bylo troche darmowych ficzerów a z tego co widać po content'cie i z tego co pisze lino grandi to bardziej cos ala 11.7-11.9 nizeli 12

Napisano

No jeśli tak to traktują to spoko, ale mimo wszystko jak na tyle czekania i utrzymywania wszystkiego w wielkiej tajemnicy to trochę mało. Jeśli jest jak mówisz to może lada moment pokażą 12 i coś przełomowego chociaż chyba zbyt wiele oczekuję:)

Napisano
Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:)

 

 

Niestety ale to prawda, fajnie, że się rozwija ale wolno im to idzie.

W Modo te update są z większy WOW choć wiadomo, że Modo jest pod skrzydłami The Fundary.

W darmowym Blenderze co nowa ver to też zmian dużo i chyba na obecną chwilę Blender jest najszybciej rozwijającym się softem.

 

Ciesze się osobiście jak cholera jako user LW ale nie bardzo wierzę w to by za chwilę wypuszczali jakiś kosmos który położy na łopatki, raczej będą bugi łatać ... obym się mylił.

Napisano

Ja też myślę że kolejny rok to będą bugfix'y a dodatkowo trzeba też coś dopisać do Chrono czy Nevrona. No a Blender rzeczywiście bardzo fajnie się rozwija i stanowi sporą konkurencję.

Napisano
A możecie jako użytkownicy coś od siebie napisać więcej o tym wydaniu? Jestem ciekaw jak oceniacie te nowości?

 

Przejrzałem bardziej szczegółowo update LW, ściągnąłem content przetestowałem i niestety ale jest słabo.

Właściwie to już się nie cieszę z tego co zrobili bo to co dorzucili to fajne ale ogólnie wydajność programu jest w powijakach.

 

To co by mnie interesowało a kompletnie jest nie ruszone to:

Nowe interaktywne toole w Modelerze

Konkretne usprawnienie renderera

Wydajność programu, dla przykładu załadowałem ten sam plik do Modo i LW zmiana SupPach z 1 na 6 w Modo trwa chwilę wyświetlanie z dużą ilością poly też b. szybkie. To samo w LW trwa wieki i jest duża szansa, że LW się zawiesi przy duże ilości poly. Co się z tym wiąże displacement słabiutki przy bardziej złożonych scenach.

Particale w LW też słabe od lat są takie same mało ciekawe

Stabilność programu do poprawy nawet na scenach z content potrafi się wywalić

 

Generalnie w porównaniu do poprzedniej ver 11.6.3 słabo, naprawili kilka istniejących bugów ale to wciąż mało.

 

Ostatnio wykumałem fajną metodę liczenia GI w animacji niestety z LW 2015 to nie dział od razu zawiesza program.

 

Ogólnie bida

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności