J|L Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 (edytowane) Witam Firma Newtek zaprezentowała właśnie ubdate do Lightwave3D wprowadzone nowości to np: Importance Sampling - która poprawia jakość scen liczonych z GI koncetrujac sie i eliminując "artefakty". Bullet Constraints&motors - dodajca nowe opcje typu Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring and 6 Degrees-of-Freedom. Match Perspective - narzędzie do szybkiego i łatwego synchronizowania perspektywy tła z perspektywą kamery w scenie. Genoma - kolejne usprawnienia systemu do automatycznego rigowania postaci. Usprawnienia w renderowaniu krawędzi. Dynamiczne Parentowanie obiektów. FiberFX API ułatwiająca obsługę fiberfx w zewnetrznych rendererach, juz wykozystywane przez Octane i niedlugo przez Arnolda do LW i wile innych o których przeczytacie juz na oficjalnej stronie https://www.lightwave3d.com/new_features/ pozdrawiam J|L Edytowane 26 Listopad 2014 przez J|L
artzgodka Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Zawsze chciałoby się więcej ale widać, że prą ostro do przodu i jest coraz lepiej !!!
adek Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 A możecie jako użytkownicy coś od siebie napisać więcej o tym wydaniu? Jestem ciekaw jak oceniacie te nowości?
Anabell Napisano 25 Listopad 2014 Napisano 25 Listopad 2014 Podłączam się do pytania Adka. Cieszę się, że Lightwave się ocknął. Bardzo kibicuję NewTekowi.
artzgodka Napisano 25 Listopad 2014 Napisano 25 Listopad 2014 News jest z wczoraj, dziś nie miałem czasu ale jeśli tylko przetestuję i postaram się napisać. Ciesze się, że ktoś jeszcze poza nami nielicznymi userami kibicuje LW :)
Anabell Napisano 25 Listopad 2014 Napisano 25 Listopad 2014 Od LW zaczynałem przygodę. Teraz używam modo, a to przecież krewniaki są :) Poza tym, moim skromnym zdaniem, LW ma najfajniejszy interface. Ale mam nadzieję, że nie rozpęta się tu dyskusja o tym ;)
gryzon Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Miło popatrzeć znowu na kolejną odsłonę Lightwave! Ja też jestem starym użytkownikiem tego programu, obecnie MODO. Te dwa programy to jak rodzeństwo ;)
altarian Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:)
J|L Napisano 26 Listopad 2014 Autor Napisano 26 Listopad 2014 no trochę mało jak na dopłatę 2k ale od 11 bylo troche darmowych ficzerów a z tego co widać po content'cie i z tego co pisze lino grandi to bardziej cos ala 11.7-11.9 nizeli 12
altarian Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 No jeśli tak to traktują to spoko, ale mimo wszystko jak na tyle czekania i utrzymywania wszystkiego w wielkiej tajemnicy to trochę mało. Jeśli jest jak mówisz to może lada moment pokażą 12 i coś przełomowego chociaż chyba zbyt wiele oczekuję:)
artzgodka Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:) Niestety ale to prawda, fajnie, że się rozwija ale wolno im to idzie. W Modo te update są z większy WOW choć wiadomo, że Modo jest pod skrzydłami The Fundary. W darmowym Blenderze co nowa ver to też zmian dużo i chyba na obecną chwilę Blender jest najszybciej rozwijającym się softem. Ciesze się osobiście jak cholera jako user LW ale nie bardzo wierzę w to by za chwilę wypuszczali jakiś kosmos który położy na łopatki, raczej będą bugi łatać ... obym się mylił.
altarian Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Ja też myślę że kolejny rok to będą bugfix'y a dodatkowo trzeba też coś dopisać do Chrono czy Nevrona. No a Blender rzeczywiście bardzo fajnie się rozwija i stanowi sporą konkurencję.
artzgodka Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 A możecie jako użytkownicy coś od siebie napisać więcej o tym wydaniu? Jestem ciekaw jak oceniacie te nowości? Przejrzałem bardziej szczegółowo update LW, ściągnąłem content przetestowałem i niestety ale jest słabo. Właściwie to już się nie cieszę z tego co zrobili bo to co dorzucili to fajne ale ogólnie wydajność programu jest w powijakach. To co by mnie interesowało a kompletnie jest nie ruszone to: Nowe interaktywne toole w Modelerze Konkretne usprawnienie renderera Wydajność programu, dla przykładu załadowałem ten sam plik do Modo i LW zmiana SupPach z 1 na 6 w Modo trwa chwilę wyświetlanie z dużą ilością poly też b. szybkie. To samo w LW trwa wieki i jest duża szansa, że LW się zawiesi przy duże ilości poly. Co się z tym wiąże displacement słabiutki przy bardziej złożonych scenach. Particale w LW też słabe od lat są takie same mało ciekawe Stabilność programu do poprawy nawet na scenach z content potrafi się wywalić Generalnie w porównaniu do poprzedniej ver 11.6.3 słabo, naprawili kilka istniejących bugów ale to wciąż mało. Ostatnio wykumałem fajną metodę liczenia GI w animacji niestety z LW 2015 to nie dział od razu zawiesza program. Ogólnie bida
matszklar Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 nie wykorzystano nowego Api Windowsa dla wielowątkowosci a stary niestety ale nie obsługuje więcej niż 64 wątków... źle :(
artzgodka Napisano 22 Grudzień 2014 Napisano 22 Grudzień 2014 jest pierwszy zestaw poprawek LW 2015.1 ... jak by to kogoś interesowało :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się