Napisano 24 Listopad 201410 l Witam Firma Newtek zaprezentowała właśnie ubdate do Lightwave3D wprowadzone nowości to np: Importance Sampling - która poprawia jakość scen liczonych z GI koncetrujac sie i eliminując "artefakty". Bullet Constraints&motors - dodajca nowe opcje typu Point-to-Point, Hinge, Slider, Cone Twist, Spring and 6 Degrees-of-Freedom. Match Perspective - narzędzie do szybkiego i łatwego synchronizowania perspektywy tła z perspektywą kamery w scenie. Genoma - kolejne usprawnienia systemu do automatycznego rigowania postaci. Usprawnienia w renderowaniu krawędzi. Dynamiczne Parentowanie obiektów. FiberFX API ułatwiająca obsługę fiberfx w zewnetrznych rendererach, juz wykozystywane przez Octane i niedlugo przez Arnolda do LW i wile innych o których przeczytacie juz na oficjalnej stronie https://www.lightwave3d.com/new_features/ pozdrawiam J|L Edytowane 26 Listopad 201410 l przez J|L
Napisano 24 Listopad 201410 l Zawsze chciałoby się więcej ale widać, że prą ostro do przodu i jest coraz lepiej !!!
Napisano 24 Listopad 201410 l A możecie jako użytkownicy coś od siebie napisać więcej o tym wydaniu? Jestem ciekaw jak oceniacie te nowości?
Napisano 25 Listopad 201410 l Podłączam się do pytania Adka. Cieszę się, że Lightwave się ocknął. Bardzo kibicuję NewTekowi.
Napisano 25 Listopad 201410 l News jest z wczoraj, dziś nie miałem czasu ale jeśli tylko przetestuję i postaram się napisać. Ciesze się, że ktoś jeszcze poza nami nielicznymi userami kibicuje LW :)
Napisano 25 Listopad 201410 l Od LW zaczynałem przygodę. Teraz używam modo, a to przecież krewniaki są :) Poza tym, moim skromnym zdaniem, LW ma najfajniejszy interface. Ale mam nadzieję, że nie rozpęta się tu dyskusja o tym ;)
Napisano 26 Listopad 201410 l Miło popatrzeć znowu na kolejną odsłonę Lightwave! Ja też jestem starym użytkownikiem tego programu, obecnie MODO. Te dwa programy to jak rodzeństwo ;)
Napisano 26 Listopad 201410 l Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:)
Napisano 26 Listopad 201410 l Autor no trochę mało jak na dopłatę 2k ale od 11 bylo troche darmowych ficzerów a z tego co widać po content'cie i z tego co pisze lino grandi to bardziej cos ala 11.7-11.9 nizeli 12
Napisano 26 Listopad 201410 l No jeśli tak to traktują to spoko, ale mimo wszystko jak na tyle czekania i utrzymywania wszystkiego w wielkiej tajemnicy to trochę mało. Jeśli jest jak mówisz to może lada moment pokażą 12 i coś przełomowego chociaż chyba zbyt wiele oczekuję:)
Napisano 26 Listopad 201410 l altarian napisał: Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:) Niestety ale to prawda, fajnie, że się rozwija ale wolno im to idzie. W Modo te update są z większy WOW choć wiadomo, że Modo jest pod skrzydłami The Fundary. W darmowym Blenderze co nowa ver to też zmian dużo i chyba na obecną chwilę Blender jest najszybciej rozwijającym się softem. Ciesze się osobiście jak cholera jako user LW ale nie bardzo wierzę w to by za chwilę wypuszczali jakiś kosmos który położy na łopatki, raczej będą bugi łatać ... obym się mylił.
Napisano 26 Listopad 201410 l Ja też myślę że kolejny rok to będą bugfix'y a dodatkowo trzeba też coś dopisać do Chrono czy Nevrona. No a Blender rzeczywiście bardzo fajnie się rozwija i stanowi sporą konkurencję.
Napisano 27 Listopad 201410 l Adek napisał: A możecie jako użytkownicy coś od siebie napisać więcej o tym wydaniu? Jestem ciekaw jak oceniacie te nowości? Przejrzałem bardziej szczegółowo update LW, ściągnąłem content przetestowałem i niestety ale jest słabo. Właściwie to już się nie cieszę z tego co zrobili bo to co dorzucili to fajne ale ogólnie wydajność programu jest w powijakach. To co by mnie interesowało a kompletnie jest nie ruszone to: Nowe interaktywne toole w Modelerze Konkretne usprawnienie renderera Wydajność programu, dla przykładu załadowałem ten sam plik do Modo i LW zmiana SupPach z 1 na 6 w Modo trwa chwilę wyświetlanie z dużą ilością poly też b. szybkie. To samo w LW trwa wieki i jest duża szansa, że LW się zawiesi przy duże ilości poly. Co się z tym wiąże displacement słabiutki przy bardziej złożonych scenach. Particale w LW też słabe od lat są takie same mało ciekawe Stabilność programu do poprawy nawet na scenach z content potrafi się wywalić Generalnie w porównaniu do poprzedniej ver 11.6.3 słabo, naprawili kilka istniejących bugów ale to wciąż mało. Ostatnio wykumałem fajną metodę liczenia GI w animacji niestety z LW 2015 to nie dział od razu zawiesza program. Ogólnie bida
Napisano 27 Listopad 201410 l nie wykorzystano nowego Api Windowsa dla wielowątkowosci a stary niestety ale nie obsługuje więcej niż 64 wątków... źle :(
Napisano 22 Grudzień 201410 l jest pierwszy zestaw poprawek LW 2015.1 ... jak by to kogoś interesowało :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto