Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Mam problem. Chcę stworzyć matowy materiał, jednak nie wygląda on tak jak powinien, a raczej wygląda tak jak powinien, ale rozpraszanie nie bierze pod uwagę grup wygładzania. Mam obiekt na który nałożony jest modyfikator turbosmooth iteracja 2. Wolałbym nie zwiekszać iteracji...

Na obiekt nałożony materiał vray reflect około 80 % refl glossiness 0,7 fresnel reflections zaznaczone. By uzyskać ładny mat bez noisa zwiększam subdiv do 512. Im większe subdiv tym bardziej stają się widoczne krawędzie jak na załączonym obrazku. Jak temu zapobiec ?

Edytowane przez satach
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy to na pewno wina materiału? nie odznaczyłeś przypadkiem Smooth Result w Turbosmooth? jeżeli nie to Sprawdź czy to samo dzieje się z meshsmooth lub na jakimś nowym obiekcie z prymitywów.

Napisano

no właśnie niestety nie. To nie wina obiektu. Już to sprawdzałem. Nie dodałem od razu rezultatu, ale teraz dodam dla porównania. Ten sam materiał dla porównania na prymitywnej kuli.

 

Jedyne co mi pomogło to załączenie "use interpolation" w ramce refrakcji i ustawienie min -4 max -3 rate, ale chyba powinno być ok bez tego ? No i rezultat też nie do końca taki jakbym chciał..

Napisano

no cóż. Maxik jak to ma zwykle w manierach płata figielki raz na jakiś czas.

W nowym projekcie wszystko ok, zaimportowałem obiekt i póki co wygląda dobrze :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności