uzumakishadow Napisano 18 Grudzień 2014 Napisano 18 Grudzień 2014 (edytowane) Hej, Scenka, którą przedstawiam to efekt bardzo przyjemnej współpracy z kreacją Brasil Warsaw:) Pracka ma już trochę czasu ale z racji, że właśnie została umieszczona w Behancowym Typography Served, wrzucam i tutaj. Scenka powstała na bazie prostego szkicu i konceptu chmurzastego typo. Eleemnt statuetki jest dorzucony w PS z dostarczonych materiałów. Soft 3D: Modo Postprodukcja: Photoshop Creditsy: 3D / CGI / Comp: Mateusz Łosiński Art Director // Layout 2D: Anastazja Kudra Copywriter: Tomasz Piątek Agency: Brasil Warsaw CloseUpy: I w układzie finalnym: Pozdrawiam, Mat Edytowane 18 Grudzień 2014 przez uzumakishadow problemy z linkami do obrazków...
uzumakishadow Napisano 18 Grudzień 2014 Autor Napisano 18 Grudzień 2014 Już ogarniam, dzięki za info( bo umnie się to wyświetla) Coś ewidentnie onedrive nie działa prawidłowo...
xmass Napisano 18 Grudzień 2014 Napisano 18 Grudzień 2014 Robota - geniusz! Napatrzeć się nie mogę. Serio :D Froncik jak nic! Gratuluje świetnej roboty! Pzdr.
Jakub Wydro Napisano 19 Grudzień 2014 Napisano 19 Grudzień 2014 Pomysł sam w sobie fajny, choć jest kilka rzeczy które można poprawić bo rażą w oczy. 1. Postrzępione chmury... widać to na każdym closeupie. Albo jest to mesh który ma straszny noise a siatka nie jest na tyle gęsta by była ładnie zaokrąglona albo jakaś wada dispa lub coś w tym stylu. W każdym bądź razie źle to wygląda. 2. Bump na statuatce mógł by być lepszej rozdzielczości (znów odwołuje się do closeupów) 3. Kompozycja białych chmur na białym tle... kiepski pomysł ponieważ wszystko się zlewa 4. Światło które świeci "od tyłu" sceny źle imituje światło rzucane od statuetki. Szczególnie widać to na drugim wyrazie "jestem" gdzie światło pada od tyłu zamiastu od góry. Gdyby poprawić te błędy to było by bardzo fajnie ale pewnie projekt już zamknięty... :)
uzumakishadow Napisano 19 Grudzień 2014 Autor Napisano 19 Grudzień 2014 Dzięki xmass:) @Jakub Wydro 1. To kompromis niestety musiał być. Generalnie chodziło o wrażeniówkę. Nikt tam z lupą nie chodził:) Plus przy b. krótkim czasie na wykonanie(plus minus całość, łącznie z testami, kombinowaniem z oświetleniem etc. i hiresami oraz postpro, powstało w circa about 2 dni) trzeba było zrezygnować z dopieszczania co do piksela. 2. Niestety to była bolączka... ponieważ statuetka w takiej formie w takim ułożeniu i z takim materiałem była zaakceptowania (dostarczony render, nie mój). Nic z tym nie można było zrobić. 3. Hmm generalnie tak ale myślę, że udało sie tutaj nawet z tego wybrnąć. Co prawda nie wiem jak u Ciebie się to wyświetla ale tło nie jest jednolicie białe i kontrast występuje. 4. Znów, wrażeniówka nie realizm plus bolączka ze statuetką, która musiała być taka... a dopasowywanie wszystkeigo pod nią wygladało po prostu gorzej choć na pewno można by było jeszcze nad tym posiedzieć żeby ciut lepiej siadło. Pewnie gdyby było tak z jeszcze jeden dzień na "odejście" i spojrzenie (Tak jak teraz na to patrzę;) to wiele rzeczy by uległo zmianie. M.in punkty 1 i 4 (w jakimś stopniu).:) Dzięki wielkie za krytykę! Mat
maciek.m Napisano 19 Grudzień 2014 Napisano 19 Grudzień 2014 A dla mnie bomba :) jestem bardzo ciekawy jak uzyskałeś efekt tych chmurnych liter?
uzumakishadow Napisano 19 Grudzień 2014 Autor Napisano 19 Grudzień 2014 @maciek.m Słowa to siatka, przygotowana opdowiednio oczywiście, żadne tam ngony na frontach:) ładne topo pod smooth (sds/psubs). Potem wypieczone GI (z powodu tego, że obiekt typu volume w modo nie łapie indirect illumination czyli także enviro), displace na to(różne), a na samym szczycie obiekt volume, który może przyjmować kształt zadanego obieku (razem z dispem) i na to jeszcze manipulacje teksturami gęstości i zanikania tego volume (także kilka wersji). A potem blend tego wszystkiego w szopie, korekty etc i dodanie efektów typy promienie światła itd. Po drodze kombinowanie z oświetleniem (optymalizacja także, cienie jeśli mnie pamięć nie myli to były ze światła jako deep shadow nie raytrace ostatecznie) i samym materiałem chmur. Dobrze się złożyło wtedy bo akurat dopiero co włożyłem i7 do swojego blaszaka i miałem sporo luzu jeśli chodzi o czas renderingów (plus minus 30-40 minut na jeden render w około 2,5k a było poza testowymi finalnych 4-5 z czego 3 finalnie wybrałem jako główne plus kilka dodatkowych[chmurki dookoła plus jakieś passy do korekty] do poskładania).
Adix Napisano 19 Grudzień 2014 Napisano 19 Grudzień 2014 Bardzo fajne ale rzeczywiście tło mogłoby być ciemniejsze bo trochę trudno to przeczytać, przynajmniej na moim monitorze. Albo to kwestia oswietlenia tych litero-chmurek :)
Rekomendowane odpowiedzi